Even flink kracht zetten?quote:Op maandag 9 december 2013 18:38 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Hai mensen,
Ik ben al enige tijd in het gelukkige bezit van een SKRUVSTA bureaustoel (deze dus). Nou was dat ding ooit in hoogte verstelbaar maar... nu geen beweging meer in te krijgen?
Wie weet er een oplossing, of is het ding gewoonweg definitief kaduuk?
Ik ben bang dat als ik nòg meer kracht ga zetten, dat dan dat pookje afbreekt...quote:
Oh sorry... ik bedoel niet meer kracht zetten op de hendel, maar op de stoel zelf. Hendel indrukken en even flink kracht zetten op de zitting.quote:Op maandag 9 december 2013 18:46 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Ik ben bang dat als ik nòg meer kracht ga zetten, dat dan dat pookje afbreekt...
Wellicht als ik iemand anders vraag om aan het onderstel te gaan trekken terwijl ik dat pookje bewerk, misschien werkt dat.
Misschien moet ik eens eventjes met kruipolie aan de slag?
Dat je er niet alleen met je eigen gewicht op zit, maar ook met dat van een ander?quote:Op maandag 9 december 2013 18:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oh sorry... ik bedoel niet meer kracht zetten op de hendel, maar op de stoel zelf. Hendel indrukken en even flink kracht zetten op de zitting.
Mijn eigen 53 kilo zijn in ieder geval niet genoeg heb ik al gemerkt.quote:Op maandag 9 december 2013 18:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat je er niet alleen met je eigen gewicht op zit, maar ook met dat van een ander?
Ik kan wel een keer langskomen, ik heb wel wat meer kilo'squote:Op maandag 9 december 2013 19:08 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Mijn eigen 53 kilo zijn in ieder geval niet genoeg heb ik al gemerkt.![]()
Nee, dat je even goed neerploft zeg maar.quote:Op maandag 9 december 2013 18:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat je er niet alleen met je eigen gewicht op zit, maar ook met dat van een ander?
Hoeveel uur per dag zit gebruik je deze stoel dan?quote:Op maandag 9 december 2013 19:08 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Mijn eigen 53 kilo zijn in ieder geval niet genoeg heb ik al gemerkt.![]()
Ik denk dat er wat extra krachten bij aan te pas moeten komen. En anders wordt het voor een tientje op MP. Geen zin in rugklachten/RSI (ja, heb ik dus op dit moment last van, vandaar dat ik dat kreng in hoogte wou bijstellen) wegens niet passende hoogte.
quote:Op maandag 9 december 2013 19:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kan wel een keer langskomen, ik heb wel wat meer kilo's
En desnoods kan ik zoonlief ook nog op schoot nemen, die zal inmiddels ook wel goed zijn voor een kilo of 15
Bon is pleite en hij staat hier ook al een paar jaartjes, dus dat gaat 'm niet (meer) worden.quote:Maar ik neem aan dat je de bon niet meer hebt, als je er niet mee teruggaat naar Ikea?
Nou, toch zeker wel een uurtje of zes (quote:Op maandag 9 december 2013 19:12 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hoeveel uur per dag zit gebruik je deze stoel dan?
En dat je eigenlijk niet een stoel hebt die qua ontwerp niet bedoeld is voor zo'n gebruik?quote:Op maandag 9 december 2013 19:15 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Nou, toch zeker wel een uurtje of zes () per dag. Dus het kan heel best zijn dattie gewoon 'op' is.
Denk het niet nee. Ik had vroegah een 'echte Arendt'-bureaustoel maar die heeft mijn ex ingepikt.quote:Op maandag 9 december 2013 19:16 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En dat je eigenlijk niet een stoel hebt die qua ontwerp niet bedoeld is voor zo'n gebruik?
Eh, ja dus, want ik had destijds de duurste versie aangeschaft!quote:(heb jij de versie waarbij je de hendel kunt uitschuiven zodat de stoel kan kantelen?)
Oke, die hendel wil ook niet in-/uitschuiven?quote:Op maandag 9 december 2013 19:21 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Denk het niet nee. Ik had vroegah een 'echte Arendt'-bureaustoel maar die heeft mijn ex ingepikt.
[..]
Eh, ja dus, want ik had destijds de duurste versie aangeschaft!
Maar ook dáár is geen beweging meer in te krijgen.![]()
Ik denk dus dat stoellief overleden is, maar ik ga nog eventjes aan de slag met de kruip.
Hij schuift nog wel in/uit, maar dat is dan ook het énige waar nog beweging in zit.quote:Op maandag 9 december 2013 19:23 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oke, die hendel wil ook niet in-/uitschuiven?
Helemaal mee eens hoor, en zoals je weet ben ik ook een echte IKEA-fan, dus ik ben wel de laatste die zal zeggen dat je per sé (duur) merk A of B moet hebben.quote:Je hoeft op zich helemaal geen Ahrendt bureaustoel te hebben om goed te zitten, ik weet dat er veel bedrijven/organisaties zijn die al jaren goed op IKEA stoelen zitten.
Die hendel zit altijd wel wat los. Ik zou toch eens (laten) proberen om even goed te "ploffen"... Laten we hopen op het beste!quote:Op maandag 9 december 2013 19:29 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Hij schuift nog wel in/uit, maar dat is dan ook het énige waar nog beweging in zit.
Verder 'wiebelt' die hendel nogal, is dat normaal? Ik vrees dat het toch 'einde oefening is'...
[..]
Helemaal mee eens hoor, en zoals je weet ben ik ook een echte IKEA-fan, dus ik ben wel de laatste die zal zeggen dat je per sé (duur) merk A of B moet hebben.
De volgende bureaustoel zal er hoogstwaarschijnlijk weer eentje van IKEA worden. Hopelijk hebben ze binnenkort wat leuke aanbiedingen.
Eerst een nachtje in de kruipolie, en dan... ultra-violence!quote:Op maandag 9 december 2013 19:34 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Die hendel zit altijd wel wat los. Ik zou toch eens (laten) proberen om even goed te "ploffen"... Laten we hopen op het beste!
Afwachten dan maar... of een (tijdelijk) tweedehandsje op de kop tikken.quote:Aanbiedingen op bureaustoelen verwacht ik niet zo snel eigenlijk. Dat is meestal pas in augustus. Wellicht een leuke kortingsbon?
Ik zoek 'm eventjes op. Dank voor de tip!quote:Op maandag 9 december 2013 19:58 schreef Bleie het volgende:
Kluskonijn: ik heb de vilgot, die is niet zo duur, en ik vind t echt een fijne stoel.
Oh ik MOET volgend jaar dus ff naar de ikea! mn zoon is helemaal gek van vissenquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:37 schreef Bartjebart het volgende:
Een nieuw kwartaal, een nieuwe textielcollectie; LISEL
[ afbeelding ]
Persboekje
Geïnspireerd op schepen, schaaldieren en de kleuren rood, wit en blauw.
[ afbeelding ]
Dat houtpatroon
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |