Echt he. Wou dat ik een tijdmachine had, dan zou ik meteen terug gaan naar die periode.quote:
quote:Op donderdag 12 december 2013 22:10 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Echt he. Wou dat ik een tijdmachine had, dan zou ik meteen terug gaan naar die periode.
voor PC en alle consoles?quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:44 schreef SoldMayor het volgende:
Nou vandaag DE patch voor BF4.
Ben benieuwd.
Toch wel de slechtste release ooit.![]()
Gisteren 20-1 met anti air.quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:20 schreef Dr.Pringles het volgende:
Ene keer ga je zo lekker in BF4. De andere keer is alles inverted.
Denk het niet.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:18 schreef KoningStoma het volgende:
Ik ga BF4 over een paar maanden weer eens installeren. Kijken of het dan wel af is.
Je vergeet de Bad Company games die tussen 2 en 3 zatenquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:24 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Denk het niet.
Ze hadden beter tot minstens volgend jaar kunnen wachten met BF4.
Sowieso waarom in eens 2 BF games in 2 jaar tijd. Op BF3 hebben we ook ruim 6 jaar moeten wachten. Maja $$$$$$$
Dat spel was echt hilarisch.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:49 schreef PierreTT het volgende:
Battlefield Heroes![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dat muziekje, vanaf 0.16![]()
![]()
![]()
![]()
Veel met mijn huisgenoten gespeeld, allemaal in dezelfde serverquote:
Neeh, speel voornamelijk TDM en DOM. Stond 1ste potje binnen paar seconden op 9-0.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:13 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Gisteren 20-1 met anti air.![]()
![]()
Gewoon met dat ding rond rijden en juist niks uit de lucht knallen maar gewoon op soldiers knallen.
TDM en DOM zijn kut mangquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:57 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Neeh, speel voornamelijk TDM en DOM. Stond 1ste potje binnen paar seconden op 9-0.
Dacht echt; whut? in BF? Maar vandaag ging het wat minder, gewoon gepwnd worden door pistols.
Mwuah, ik heb het niet zo op vehicles etc. Veel stoma'tjes.quote:
Ja dat kan nogal frustrerend zijn vooral met jetsquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:59 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Mwuah, ik heb het niet zo op vehicles etc. Veel stoma'tjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |