Ik had haar ontmoet toen ze 15 was en ik was toen 17. Ze was zo mooi, met haar donkerblonde haren. Zo nu en dan wat lichter blond haar. Prachtige stem, zo in de bloei van haar leven. Goede relatie met haar vader. Ik zag haar niet ontzettend vaak omdat ze erg druk was, maar de relatie was goed.
Maar een paar jaar later begon ze ineens wat van dat drugs te gebruiken. Het was voornamelijk als ze uitging. Ze kreeg wat verkeerde vrienden. Maar ja, we bleven elkaar wel trouw. Voordeel was wel dat ik haar vaker zag. Tot ze opeens besloot om d'r haar kort te knippen.Haar mooie blonde haren waren in gemillimeterd. Ik bleef bij haar omdat ik wist dat ze zonder mij helemaal de verkeerde kant op zou gaan. En ik me zelf ook geen leven zonder haar zou kunnen voorstellen.
Het werd pas erg toen ze op een gegeven moment met een dude begon te droogneuken. Ze ging in een klein wit pakje gebeukt voor hem staan. En dat gewoon in het openbaar. Ik voelde mijn wereld in elkaar storten. 6 jaar geleden was het een lief meisje die niemand kwaad deed. Maar nu rukt ze gewoon m'n hart eruit door met die gozer te gaan.
Ze deed alsof er niets aan de hand was en zei dat ik me niet druk moest maken. Ik hield m'n gevoelens dan ook binnen en bleef haar trouw. Maar niet veel later toen ze hier bij mij was deed ze opeens hetzelfde maar dan bij een vrouwelijke lilliputter. Waardoor ik echt nu voel dat ze me gewoon pijn wil doen. Ieder ander zou haar al verlaten hebben. Maar ik weet nou niet wat ik moet doen. Of ik haar nu nog steeds moet blijven geloven of dat ik voor mezelf moet kiezen? Iemand een idee?
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+