Koffiequote:
Jullie zijn al een stelletje?quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:02 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik geloof niet in dating cursus voor fokkers, maar met jou als leermeester kom ik heel graag koffie serveren tijdens de "cursus"![]()
Je weet ondertussen dat er een user is die alles behalve een "leermeester" is.quote:
Met suiker graagquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:02 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik geloof niet in dating cursus voor fokkers, maar met jou als leermeester kom ik heel graag koffie serveren tijdens de "cursus"![]()
En dan nog ben je (ach je weet wel héquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:05 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ik kan haar nooit bijbenen op de dansvloer man
Vlieg?quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:05 schreef complicate het volgende:
[..]
Je weet ondertussen dat er een user is die alles behalve een "leermeester" is.
( je weet wie ik bedoel)
Neen , de persoon die denkt dat PUA , dé waarheid isquote:
OMG, je bent zoquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:06 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Met suiker graag![]()
En je bent welkom en je mag mijn testsubject zijn met de cursus
Nou da's Vlieg toch?quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:08 schreef complicate het volgende:
[..]
Neen , de persoon die denkt dat PUA , dé waarheid is
Pics van je ogenquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:11 schreef complicate het volgende:
[..]
OMG, je bent zo, kan ik niet zeggen van sommigen hier zeg! Je weet dat ik zaadvragende ogen heb dus, testsubject is wel oké.
![]()
(en nu de reacties)
Oooohhh hij heeft een naam, thanx Faxie , ja meneer Vliegquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou da's Vlieg toch?Of bedoel je die andere die het licht heeft gezien sinds een half jaar?
Allé, ne beetje opletten, amai siegquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:12 schreef complicate het volgende:
[..]
Oooohhh hij heeft een naam, thanx Faxie , ja Vlieg dus![]()
(mercikes)
Inderdaad amai segquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Allé, ne beetje opletten, amai sieg
Je bedoelde waarschijnlijk "Dit x0" maar is niet erg, je gaat het zelf ondervinden als je die "tour" opgaatquote:
KT echt waar, oscar voor directe communicatie.quote:
You made me smilequote:Op zaterdag 7 december 2013 17:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb altijd de gewoonte om mensen die hun auto wassen aan te spreken vanuit de auto met de vraag of ze mijn auto ook even kunnen wassen
Vrouwen kappen af op mannen met micropennis (zeker bij een ONS) en die veel pratenquote:Op zaterdag 7 december 2013 17:41 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
alhoewel vrouwen wel iets anders denken maar alsnog.
Ze zijn anders wel heel gevoelig voor mooie babbels....quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:24 schreef complicate het volgende:
[..]
Vrouwen kappen af op mannen met micropennis (zeker bij een ONS) en die veel praten
En oh ja ook op TE gespierde mannen
(you know what i mean)
Hij heeft waarschijnlijk een grote pik joh! Het ligt dus niet aan "RSD"quote:Op zaterdag 7 december 2013 18:25 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Real Social Dynamics, echte bazen in pick up.. een goede vriend van mij gaat naar hun free tours en heeft daar echt veel geleerd..
hij is nu een echte baas, en die man verbaasd mij met hoe veel en hoe makkelijk hij nu meiden versiert haha.
Mooie babbels vullen geen gaten.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze zijn anders wel heel gevoelig voor mooie babbels....
Mja ach die kerel is helemaal de weg kwijt, en weet volgens mij juist totaal niet wat hij nou eigenlijk wil en tot doel heeftquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:32 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Mooie babbels vullen geen gaten.
Ik zit hier met een smile van verbazing te lezen trouwens.tieten knijpen?
Een ladykiller zijn na het kijken van een filmpje over sociale interactie?
Haha.
Ik babbel graag met jequote:Op zaterdag 7 december 2013 20:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze zijn anders wel heel gevoelig voor mooie babbels....
Online jaquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:34 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik babbel graag met je![]()
(online)
Het komt wat kinderlijk over, vind ik. Grappig wel.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja ach die kerel is helemaal de weg kwijt, en weet volgens mij juist totaal niet wat hij nou eigenlijk wil en tot doel heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |