abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134092222
Een vrouw met 700 fb vrienden en een neukertje voegt ze niet toe?? Wtf hebben die 700 vrienden gedaan om wel toegevoegd te worden? :')
Ik zou d'r gelijk laten vallen :{.
pi_134093514
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 20:04 schreef DezeBestaatVastNogNiet het volgende:
Een vrouw met 700 fb vrienden en een neukertje voegt ze niet toe?? Wtf hebben die 700 vrienden gedaan om wel toegevoegd te worden? :')
Ik zou d'r gelijk laten vallen :{.
Die zijn dus niet boeiend genoeg om in real life te zien/spreken. ;) Hij moet zich pas zorgen maken als ze hem op fb toevoegd.
The waves you made will always be
pi_134102347
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 16:19 schreef MarioBalotelli het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen, ik begrijp niet waarom zoveel mensen zeggen dat ze niet verliefd is. Als ik nu zeg: iedereem is anders, de een neemt facebook serieus, de ander minder. Zij blijkbaar totaal niet, en dat ze komt (200 km/3 uur/40 euro/al 5x deze maand) en appt en vraagt of ik met andere praat en onzeker doet daarover is dat toch juist een positief teken? Of ben ik nu naief?
Mario, laat ons maar weten hoe het gaat. Ik hoop dat het een positief bericht is.
good luck
pi_134103598
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 16:19 schreef MarioBalotelli het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen, ik begrijp niet waarom zoveel mensen zeggen dat ze niet verliefd is. Als ik nu zeg: iedereem is anders, de een neemt facebook serieus, de ander minder. Zij blijkbaar totaal niet, en dat ze komt (200 km/3 uur/40 euro/al 5x deze maand) en appt en vraagt of ik met andere praat en onzeker doet daarover is dat toch juist een positief teken? Of ben ik nu naief?
700 facebookvrienden ?? Dan neem je facebook wel degelijk serieus. Mijn tip haak af want ik denk dat een de afstand en de facebookparanoia niet echt goed voor je zijn .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')