Je zou soortgelijke radiatoren kunnen bekijken bij webwinkels, qua vermogen zitten die dingen heel dicht op elkaar bij dezelfde afmetingen en vormgeving. Geeft je wel een goed beeld.quote:Op zaterdag 7 december 2013 13:30 schreef Marco68 het volgende:
Dank voor jullie reacties. Ik had al zo'n vermoeden dat je zo'n ontluchter kon vervangen maar dat die kerel in de winkel er bar weinig zin in had. Verdien je natuurlijk niet zoveel aan als aan een radiator.
Voor wat betreft het berekenen van de capaciteit van de radiator....misschien dat ik het verkeerd begrijp maar volgens mijn kun je op de gegeven pagina berekenen hoe groot een radiator voor een bepaalde ruimte moet zijn. Deze radiator is echter niet de enige in de ruimte. Het gaat om de huiskamer waar de keuken aan vast zit. De lekkende zit onder het raam in de huiskamer met ernaast nog een kleinere. In de keuken zit dan nog een nieuwere designradiator. Van die laatste kan ik het vermogen nog wel achterhalen maar van de anderen niet....
Is er nog een andere manier om erachter te komen?
Ik denk dat dit een T30 is en met een nieuwe T33 kan TS dus een kleinere radiator monteren.quote:Op zaterdag 7 december 2013 17:41 schreef Gieliovd het volgende:
Je hebt een type 33. Vreemd dat ik echter geen lamellen zie. Als je een knappe 33 hebt dan zitten er 3 lamellen in (die stukken golvend blik) en dan gaat je capaciteit ook omhoog.
Dat is niet duur, je bent waarschijnlijk bij die gasten geweest waar ze ook die perstang hebben zeker?quote:Op zaterdag 7 december 2013 17:41 schreef Gieliovd het volgende:
Zolang je draadgat nog in orde is, niks aan de hand. Ontluchter eruit, nieuwe erin.
Zo niet, maat opnemen en nieuwe bestellen.
Je hebt een type 33 30. Vreemd dat ik echter geen lamellen zie. Als je een knappe 33 hebt dan zitten er 3 lamellen in (die stukken golvend blik) en dan gaat je capaciteit ook omhoog.
Ik heb hier een 3 meter lange gehaald in Schiedam, T22 weliswaar, 40 of 50 hoog, voor ik geloof ¤150 dus niet de wereld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |