Er zijn leukere dingen om te zien maar ik zie Bitcoin sowieso als een "meerjaren" project.quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:25 schreef ulq het volgende:
[..]
Haha. Nee maar serieus. Stress je dan niet een beetje wanneer je wakker wordt en je de koers op 200 USD lager ziet staan als wanneer je ging slapen?
Jep, bij april ongeveer, zit die oude topics te checkenquote:Op zaterdag 7 december 2013 12:25 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat was bij die vorige crash geloof ik?
Verwachten dat dit een trendreversal is en dat BTC vandaag nog op de $1000 komt. Mogelijk, maar onwaarschijnlijk.quote:
quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:34 schreef EugeneKrabs het volgende:
Op woensdag 27 maart 2013 18:31 schreef SeLang het volgende:
Bitcoin is compleet ingestort![]()
Nu nog maar $87
Neeeee ik heb ze net gekocht ik ben opgelicht grr
Nu kleine winsten pakken en morgenmiddag weer laag inkopen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:27 schreef strbo het volgende:
[..]
Verwachten dat dit een trendreversal is en dat BTC vandaag nog op de $1000 komt. Mogelijk, maar onwaarschijnlijk.
Buy the dip.quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:26 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Jep, bij april ongeveer, zit die oude topics te checken
Nu, ongeveer.quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:28 schreef QuadrupleU het volgende:
Pff ze stijgen weer, weet zeker dat er weer een crash komt maar hoe beter hij nu stijgt hoe langer het duurt voor de crash
Ik ook, werd wakker en stond op 635 maar internet deed het niet (3g wel)quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:29 schreef mike-amersfoort het volgende:
shit, deze boot heb ik ff gemist... zit ik hier met $5k, dat hadden 9 BTC kunnen zijn
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |