Als je nu gaat verkopen ben je gek. Behalve als je echt klein beetje verlies hebt gemaakt.quote:Op zaterdag 7 december 2013 10:49 schreef Revolution-NL het volgende:
Het zakt gewoon nog vrolijk door, misschien toch maar weer over switchen naar FIAT en dan bij 400 weer kopen. Dan rem ik het verlies nog een beetje.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 10:52 schreef lf2 het volgende:
[..]
Als je nu gaat verkopen ben je gek. Behalve als je echt klein beetje verlies hebt gemaakt.
* µ is pas net wakkerquote:Op zaterdag 7 december 2013 10:51 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
haha, die staat al 3x in het vorige topic
Totdat het nooit meer goed komt!quote:Op zaterdag 7 december 2013 10:52 schreef lf2 het volgende:
[..]
Als je nu gaat verkopen ben je gek. Behalve als je echt klein beetje verlies hebt gemaakt.
Geloof je het zelf ? Zolang fok bestaat blijven de bitcoins leven.quote:Op zaterdag 7 december 2013 10:54 schreef Jenaamissjaak het volgende:
[..]
Totdat het nooit meer goed komt!
Deze grafiek al gezienquote:Op zaterdag 7 december 2013 10:54 schreef Jenaamissjaak het volgende:
[..]
Totdat het nooit meer goed komt!
https://btc-e.com/quote:Op zaterdag 7 december 2013 10:55 schreef One_conundrum het volgende:
wat is NU de koers van 1 bitcoin?
Zoek de verschillenquote:Op zaterdag 7 december 2013 10:55 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Deze grafiek al gezien
http://bitcoincharts.com/(...)inztgSzm1g10zm2g25zv
Tenzij je de komende maand er je eten van moet betalen zou ik zeggen: houden.quote:Op zaterdag 7 december 2013 10:56 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik heb nog precies 1,0 btc die ik ruim 2 weken geleden gekocht heb voor de koers waar het nu ook ongeveer op staat, begin nu wel te twijfelen of ik hem vast moet houden.
Dat ding slaat nergens op. Is al een keer of vijf of de Bitcoin koers van toepassing geweest, telkens hoger uitgekomenquote:Op zaterdag 7 december 2013 10:56 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Zoek de verschillen
[ afbeelding ]
Die overeenkomsten zijn gewoon engquote:Op zaterdag 7 december 2013 10:56 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Ik verwacht dat we nu bij captilation zijn en uiteindelijk bij 300 uitkomen
Ja doe ik denk ik ook, lijkt me dat het ook wel weer gaat stijgen als het zo in prijs is gedaald. Zeker na het weekendquote:Op zaterdag 7 december 2013 10:57 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Tenzij je de komende maand er je eten van moet betalen zou ik zeggen: houden.
Vandaar ook de steigende stippellijn.quote:Op zaterdag 7 december 2013 10:58 schreef strbo het volgende:
[..]
Dat ding slaat nergens op. Is al een keer of vijf of de Bitcoin koers van toepassing geweest, telkens hoger uitgekomen
Vorig weekend 677quote:Op zaterdag 7 december 2013 10:59 schreef lf2 het volgende:
[..]
Wat was vorige week dieptepunt en week daar voor ?
Heb je hier een bron bij?quote:Op zaterdag 7 december 2013 10:56 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Zoek de verschillen
[ afbeelding ]
Ik verwacht dat we nu bij captilulation zijn en uiteindelijk bij 300 uitkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |