Samequote:Op zaterdag 7 december 2013 10:40 schreef roislecxe het volgende:
Prachtig om te zien hoe iedereen langzaamaan wakker wordt en zich de tering schrikt dat zon beetje 100% van iedereens orders uiteraard veel te hoog is uitgevoerd![]()
Ben zelf ook slachtoffer maar toch.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 10:41 schreef gelly het volgende:
De sell van $37/LTC is niet gelukt zie ik.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 10:39 schreef Duuc-nl het volgende:
Iedereen hier die baalt van hun uitgevoerde buy-orders <$700
Hier zit ik ook aan te denken om te doen tijdens de bekende dip op zondag. Denken jullie dat de dip op zondag ook nog komt?quote:Op zaterdag 7 december 2013 10:39 schreef knep het volgende:
[..]
Twijfel inderdaad tussen holden en nu verkopen en dan inkopen @ 500 ofzo.
Net niet, had je beter 36,75 kunnen pakken!quote:Op zaterdag 7 december 2013 10:41 schreef gelly het volgende:
De sell van $37/LTC is niet gelukt zie ik.
Als je jaloers bent kan je nu buy order $<650 gaan zettenquote:Op zaterdag 7 december 2013 10:39 schreef Duuc-nl het volgende:
Ik heb al ingekochtquote:Op zaterdag 7 december 2013 10:43 schreef strbo het volgende:
[..]
Als je jaloers bent kan je nu buy order $<650 gaan zetten
Ja daar zit ook wat inquote:Op zaterdag 7 december 2013 10:43 schreef strbo het volgende:
[..]
Als je jaloers bent kan je nu buy order $<650 gaan zetten
Mijn buy order stond op 650 euroquote:Op zaterdag 7 december 2013 10:39 schreef Duuc-nl het volgende:
Jij ziet het puur als investering dus?quote:Op zaterdag 7 december 2013 10:43 schreef lf2 het volgende:
Nooit meer slapen zonder stop loss of trailing stop vanaf vandaag
Nee, Nout Wellink krijgt gelijk helaas.quote:Op zaterdag 7 december 2013 10:44 schreef Jenaamissjaak het volgende:
Jongens jongens niet zo negatief doen! Het komt vast wel goed, ooit.
Ja, voor volgend jaar zitten we weer rond of boven de duizend. Neemt niet weg dat er nu mogelijkheden liggen om heel veel geld te winnen, en om heel veel geld te verliezen. Voorlopig zit iedereen nu op de tweede optie denk ikquote:Op zaterdag 7 december 2013 10:44 schreef Jenaamissjaak het volgende:
Jongens jongens niet zo negatief doen! Het komt vast wel goed, ooit.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 10:45 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Jij ziet het puur als investering dus?
Die uitspraak was ook de grootste kul ooit! Denk dat die heren een crash niet op hun geweten wilden hebben haha.quote:Op zaterdag 7 december 2013 10:45 schreef µ het volgende:
Maar maar maar... De Amerikaanse banken hadden $1300 beloofd
Ok, ik probeer een beetje door te krijgen wat het doel is van 'deelnemers'quote:Op zaterdag 7 december 2013 10:46 schreef lf2 het volgende:
[..]het heeft weinig zin om iets te backen zonder geld ?
Ik probeer zoveel mogelijk coins te bemachtigen. Dat is het doel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |