Dat kan wel...en dat is zelfs de basis van een gezonde relatie... Communicatie!!quote:Op zaterdag 7 december 2013 08:24 schreef Jongedame91 het volgende:
Ja die rollecoaster is inderdaad niet goed voor me... en heeft ervoor gezorgt dat ik ben gaan claimen (ben normaal juist van het loslaten en eigen dingen doen). Dus dat het over is dat accepteer ik en voelt ook als een opluchting, maar tevens ook als een gemis... Misschien moet ik inderdaad maar accepteren dat het over is... Zo jammer dat je niet in andermans hoofd kan kijken.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 08:27 schreef MaikelS het volgende:
[..]
Dat kan wel...en dat is zelfs de basis van een gezonde relatie... Communicatie!!
Als die er niet goed is, gaat het vroeg of laat vaak fout.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 08:33 schreef Jongedame91 het volgende:
[..]daar heb je wel gelijk in ja. Hij is geen prater en al helemaal niet over gevoelens (gvangenisleven). Dan ga ik dingen invullen, en dat ga ik niet meer doen.
Ik weet wat ik fout heb gedaan meidquote:Op zaterdag 7 december 2013 09:09 schreef LittleLady het volgende:
Kom op zeg, er lopen zoveel leuke mannen in de wereld, je gaat toch niet kruipen voor een vent die niet wil praten, ja sorry waarom moet je alleen met hem rekening houden, vervolgens dumpt die je als oud vuil en ga je voor hem kruipen.
En waarom is het zijn schuld dat je gaat claimen, dat doe je toch echt zelf, daarbij constant aanhalen bij je vriend dat je hem niet helemaal vertrouwd, als een partner dat tegen mij zou zeggen is daar gat van de deur en dan is het opdonderen, logisch dat hij vind dat je loopt te zeuren.
Wat ik al zei, ga een eigen leven opbouwen, zoek andere vrienden, ga sporten, doe vrijwilligerswerk.
Doe er dan iets mee, blijf niet janken en het slachtoffer spelen, ooohh boehoe ben zo'n zielig onzeker meisje.quote:Op zaterdag 7 december 2013 09:12 schreef Jongedame91 het volgende:
[..]
Ik weet wat ik fout heb gedaan meid
trieste opmerkingquote:Op zaterdag 7 december 2013 09:18 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Doe er dan iets mee, blijf niet janken en het slachtoffer spelen, ooohh boehoe ben zo'n zielig onzeker meisje.
Dump die vent en ga iets doen met je leven, of ga je weer als een onderdanige hond door het stof kruipen voor hem
Nee is niet triest, ik lees hier een meid die alleen maar kruipt voor haar vent omdat ze bang is om alleen te zijn, je kruipt voor die vent, hij zal het wel grappig vinden dat je zo voor hem kruipt.quote:Op zaterdag 7 december 2013 09:19 schreef Jongedame91 het volgende:
[..]
trieste opmerkingpost dan liever niets.
Nouja, misschien heb je wel gelijk. Maar toch, de manier waarop je het verwoord is niet echt netjes. Ik weet namelijk best dat ik door moet en ik kan prima voor mezelf zorgen. Toch hou ik van hem en is het niet zo zwart wit.quote:Op zaterdag 7 december 2013 09:22 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Nee is niet triest, ik lees hier een meid die alleen maar kruipt voor haar vent omdat ze bang is om alleen te zijn, je kruipt voor die vent, hij zal het wel grappig vinden dat je zo voor hem kruipt.
Vervolgens kom je op een forum waar iemand je daarop wijst dat je gewoon dom bezig bent, en dan is het triest, als het allemaal zo leuk en geweldig is waarop open je dan een topic, ga maar snel naar hem toe en kruip maar weer door het stof ga hem maar weer zielig claimen en word weer gedumpt met de opmerkingdat je enorm loopt te zeuren, kun je weer zielig doen en zeggen dat je onzeker word, volgens mij kick je er gewoon op
Je moet ook verder,sommige mensen passen gewoon niet, en dan laat je meer liefde zien door alleen verder te gaan en misschien volgend jaar iemand tegen te komen die ook stapelgek op jou is dan in deze circel te blijven zitten, het word toch niet beterquote:Op zaterdag 7 december 2013 09:24 schreef Jongedame91 het volgende:
[..]
Nouja, misschien heb je wel gelijk. Maar toch, de manier waarop je het verwoord is niet echt netjes. Ik weet namelijk best dat ik door moet en ik kan prima voor mezelf zorgen. Toch hou ik van hem en is het niet zo zwart wit.
dus een relatie ergens in een grijs gebied vind je eigenlijk prima?quote:Op zaterdag 7 december 2013 09:24 schreef Jongedame91 het volgende:
[..]
Nouja, misschien heb je wel gelijk. Maar toch, de manier waarop je het verwoord is niet echt netjes. Ik weet namelijk best dat ik door moet en ik kan prima voor mezelf zorgen. Toch hou ik van hem en is het niet zo zwart wit.
Nee dat bedoel ik niet, meer in de zin van dat als je echt van iemand houd het moeitlijk is dit los te laten.quote:Op zaterdag 7 december 2013 09:28 schreef Re het volgende:
[..]
dus een relatie ergens in een grijs gebied vind je eigenlijk prima?
Je hebt me in iedergeval wakker geschut.quote:Op zaterdag 7 december 2013 09:26 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Je moet ook verder,sommige mensen passen gewoon niet, en dan laat je meer liefde zien door alleen verder te gaan en misschien volgend jaar iemand tegen te komen die ook stapelgek op jou is dan in deze circel te blijven zitten, het word toch niet beter
Echt waar soms kun je beter even verdriet hebben omdathet uit is, dan constant verdriet hebben omdat het niet werkt.quote:Op zaterdag 7 december 2013 09:29 schreef Jongedame91 het volgende:
[..]
Je hebt me in iedergeval wakker geschut.
Moah vast aan bed, blinddoeken en.................... nee vind ik niet zo ergquote:Op zaterdag 7 december 2013 09:34 schreef Nemeosis het volgende:
Zoek een volwassen en verantwoordelijke vent die niet vast heeft gezeten. niet lullig bedoeld... maar vrouwen altijd met hun jongens die vastzaten....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |