Goede tip! Bedankt.quote:Op zaterdag 7 december 2013 10:13 schreef jwdeleeuw het volgende:
@Duuc, dan ga je toch naar btcdirect.nl?
Ik heb gisteravond 1,5 bitcoin gekocht, toen hij op 650 euro stond.
Dat was achteraf gezien niet zo handig:P De prijs schommelt nu rond de 500 euro.
Je betaalt in dit geval alleen belasting over het vermogen dat je in het aanslagjaar op 1 januari had, en dat is 1,2% voor het deel dat boven de 21,000 Euro uitkomt.quote:Op zaterdag 7 december 2013 10:15 schreef jwdeleeuw het volgende:
Wat ik me nog wel afvraag: Hoe zit het met belastingen...
Als ik nu 600 euro besteed aan een bitcoin en hem morgen voor 900 euro verkoop.
Dan schijn ik daar belasting over te moeten betalen...
Terwijl ik twee dagen later misschien weer 300 euro verlies, maar belasting terugkrijgen is iets wat nog uitgevonden moet worden:P
Ook als je Bitcoins hebt zal je de waarde moeten opgeven in Euro's.quote:Op zaterdag 7 december 2013 10:18 schreef jwdeleeuw het volgende:
Dus als ik op 31 december mijn winst inwissel voor bitcoins...
Betaal ik op een legale manier geen belasting?
Betaal je niet gewoon 30% belasting in box 3?quote:Op zaterdag 7 december 2013 10:18 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Je betaalt in dit geval alleen belasting over het vermogen dat je in het aanslagjaar op 1 januari had, en dat is 1,2% voor het deel dat boven de 21,000 Euro uitkomt.
Dus stel, je had op 1 januari 2013 een vermogen van 35.000 Euro dan betaal je 168 Euro aan belasting.
Nee.quote:Op zaterdag 7 december 2013 10:21 schreef strbo het volgende:
[..]
Betaal je niet gewoon 30% belasting in box 3?
Als je geen geld kan missen of niet tegen verliezen kan, zou ik geen geld in risico-investeringen stoppen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 10:22 schreef jwdeleeuw het volgende:
Oke, dank voor de duidelijkheid MaGNet!
Ik ben me pas enkele weken aan het ori๋nteren op bitcoins. Ik heb intussen wat kleine winsten geboekt door bitcoins te kopen en voor een paar tientjes extra weer te verkopen. Op die manier probeer ik een 'gratis' bitcoin te sparen zodat ik rustiger slaap.
Het geeft me wel onrust, het idee zomaar 1000 euro armer te kunnen zijn. Ben ik daarin de enige?
Die onrust ben ik al lang voor bij. Had een wallet met 2500 usd en vanochtend was dat nog maar 1450 usd. Maargoed ik heb er vertrouwen in dat het wel weer goed komt. Je moet het toch kunnen loslaten en het geld kunnen missen. En wie weet is die coin straks 10 keer zoveel waard. Niemand weet het.quote:Op zaterdag 7 december 2013 10:22 schreef jwdeleeuw het volgende:
Oke, dank voor de duidelijkheid MaGNet!
Ik ben me pas enkele weken aan het ori๋nteren op bitcoins. Ik heb intussen wat kleine winsten geboekt door bitcoins te kopen en voor een paar tientjes extra weer te verkopen. Op die manier probeer ik een 'gratis' bitcoin te sparen zodat ik rustiger slaap.
Het geeft me wel onrust, het idee zomaar 1000 euro armer te kunnen zijn. Ben ik daarin de enige?
quote:Op zaterdag 7 december 2013 10:24 schreef Jandirk het volgende:
[..]
Die onrust ben ik al lang voor bij. Had een wallet met 2500 usd en vanochtend was dat nog maar 1450 usd. Maargoed ik heb er vertrouwen in dat het wel weer goed komt. Je moet het toch kunnen loslaten en het geld kunnen missen. En wie weet is die coin straks 10 keer zoveel waard. Niemand weet het.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 10:25 schreef ulq het volgende:
Ok ik heb besloten dat ik gewoon een sell-order ga plaatsen voor 999.99USD en niet meer naar de koersen ga kijken.
Laters!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga nou is kijken naar de charts van afgelopen weken, dit is de bekende weekenddip.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus niet zeiken nu het komt echt wel weer rond de 950 maandag/dinsdag.
Holden blijft altijd beter dan sellen met verlies, als je net zo als de rest hier er alle vertrouwen in hebt dat het weer goed komt.PSN: Duuc-nl
quote:Op zaterdag 7 december 2013 10:25 schreef ulq het volgende:
Ok ik heb besloten dat ik gewoon een sell-order ga plaatsen voor 999.99USD en niet meer naar de koersen ga kijken.
Laters!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nouja, niemand heeft een glazen bol. Veel succes, en ik hoop met je mee dat we maandag weer op $1000 staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 7 december 2013 10:27 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Ga nou is kijken naar de charts van afgelopen weken, dit is de bekende weekenddip.
Holden blijft altijd beter dan sellen met verlies, als je net zo als de rest hier er alle vertrouwen in hebt dat het weer goed komt.
Weekenddip is leuk, maar die moet niet overal bijgehaald worden. Dit heeft niets, maar dan ook helemaal niets, met een weekenddip te maken. Die moet nog komen namelijk. Als ie komt dit keer.quote:Op zaterdag 7 december 2013 10:27 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Ga nou is kijken naar de charts van afgelopen weken, dit is de bekende weekenddip.
Holden blijft altijd beter dan sellen met verlies, als je net zo als de rest hier er alle vertrouwen in hebt dat het weer goed komt.
Niet te hopen zegquote:Op zaterdag 7 december 2013 10:28 schreef strbo het volgende:
[..]
Weekenddip is leuk, maar die moet niet overal bijgehaald worden. Dit heeft niets, maar dan ook helemaal niets, met een weekenddip te maken. Die moet nog komen namelijk. Als ie komt dit keer.
Ja ik zag het. Blijft een kut adviesquote:Op zaterdag 7 december 2013 10:28 schreef ulq het volgende:
Mijn eerste spoiler was een 'grap' voor de duidelijkheid h้? Vandaar ook mijn tweede spoiler
Ik denk niet dat die nog lager dan 600 gaat dit weekend.quote:Op zaterdag 7 december 2013 10:28 schreef strbo het volgende:
[..]
Weekenddip is leuk, maar die moet niet overal bijgehaald worden. Dit heeft niets, maar dan ook helemaal niets, met een weekenddip te maken. Die moet nog komen namelijk. Als ie komt dit keer.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 10:30 schreef jwdeleeuw het volgende:
Wat zou de maximumkoers ongeveer kunnen zijn... Zijn daar gerichte visies op of is daar totaal geen beeld van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |