hihaho ik las een gekleurde huid ipv haarquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:41 schreef aadspagaat het volgende:
sowieso als ik twee onbekenden zie vechten ben ik nooit voor de gene die met gekleurd haar in de rondte loopt
ik ookquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:41 schreef Jimbo het volgende:
Ben ik trouwens de enige die hoopt dat rousey he-le-maal de tyfus ingeslagen word door mischa ?
quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hihaho ik las een gekleurde huid ipv haar![]()
Nee.quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:41 schreef Jimbo het volgende:
Ben ik trouwens de enige die hoopt dat rousey he-le-maal de tyfus ingeslagen word door mischa ?
Zal wel weer een armbar worden iddquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee.
Maar ik zie het helaas niet gebeuren.
Tuurlijk niet de enige! Miesha Nation!!quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:41 schreef Jimbo het volgende:
Is het uit met je vriendin?quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:43 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Tuurlijk niet de enige! Miesha Nation!!
quote:
Mag ie wel op MTV komen met een medioker kut programmaquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als dat je rollmodel is is het wel heel treurig gesteld met je
Is dat een goed woord in het Nederlands medioker? Want volgens mij niet en dan schrijf je het ook nog fout in het Engelsquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Mag ie wel op MTV komen met een medioker kut programma
Dat gevecht na TUF toenquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als dat je rollmodel is is het wel heel treurig gesteld met je
Geen ideequote:Op zaterdag 7 december 2013 00:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is dat een goed woord in het Nederlands medioker? Want volgens mij niet en dan schrijf je het ook nog fout in het Engels
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |