Niets ergers dan een (valse) nicht die op zijn pik is getrapt, hahaquote:Op donderdag 12 december 2013 09:10 schreef Copycat het volgende:
Ik gok op een op zijn pik getrapte toyboy binnen een open relatie.
Denk het ook!quote:Op donderdag 12 december 2013 09:08 schreef Leandra het volgende:
En dan miepen dat je geen partij meer was, wat had hij dan gedacht dat ze in de verklaring zouden zeggen? Albert en Onno gaan uit elkaar want Onno heeft verkering met Ruud?
Patty gaat rellenquote:Op donderdag 12 december 2013 09:22 schreef Pino112 het volgende:
Ze heeft een twee uur durend gesprek gehad, en er is veel meer aan de hand dan dat wij denken/weten aldus Patty op 3FM.
Ja, waar bleef je nou?quote:
Prachtige voor de volgende OPquote:Op donderdag 12 december 2013 09:48 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Niets ergers dan een (valse) nicht die op zijn pik is getrapt, haha
Alhoewel, hij lijkt me geen valse nicht, wel diep-teleurgesteld. Die Onno Hoes heeft hem natuurlijk allerlei beloftes gedaan.
Ben benieuwd hoe Onno Hoes en vooral Albert Verlinde zich hier proberen uit te lullen.
Patty Brard op Radio 538 over Onnogate: 'Het is geen lijk die uit de kast komt vallen, heel Zorgvliet komt naar beneden.'
Zwaar vermoeden dat ze nu ook gaan rommelen in het daadwerkelijke FALENDE beleid van Onno Hoes in Maastricht m.b.t vriendjespolitiek, smeergelden declaraties (seksen in het hotel en bonnetjes inleveren bij de gemeente Maastricht).quote:Op donderdag 12 december 2013 11:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
heel Zorgvliet
ik had terug moeten lezen zie ik
Ja als er opeens zoveel shit komt bovendrijven als smeergelden en foute declaraties dan heeftquote:Op donderdag 12 december 2013 11:46 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Zwaar vermoeden dat ze nu ook gaan rommelen in het daadwerkelijke FALENDE beleid van Onno Hoes in Maastricht m.b.t vriendjespolitiek, smeergelden declaraties (seksen in het hotel en bonnetjes inleveren bij de gemeente Maastricht).
Die Patty Brard wordt verdorie een soort Peter R. de Vries met haar barre tocht naar Maastricht.
Dit stevent toch af op een aftreden als burgemeester van Maastricht?
quote:Op donderdag 12 december 2013 11:46 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Zwaar vermoeden dat ze nu ook gaan rommelen in het daadwerkelijke FALENDE beleid van Onno Hoes in Maastricht m.b.t vriendjespolitiek, smeergelden declaraties (seksen in het hotel en bonnetjes inleveren bij de gemeente Maastricht).
Die Patty Brard wordt verdorie een soort Peter R. de Vries met haar barre tocht naar Maastricht.
Dit stevent toch af op een aftreden als burgemeester van Maastricht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |