Prachtige voor de volgende OPquote:Op donderdag 12 december 2013 09:48 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Niets ergers dan een (valse) nicht die op zijn pik is getrapt, haha
Alhoewel, hij lijkt me geen valse nicht, wel diep-teleurgesteld. Die Onno Hoes heeft hem natuurlijk allerlei beloftes gedaan.
Ben benieuwd hoe Onno Hoes en vooral Albert Verlinde zich hier proberen uit te lullen.
Patty Brard op Radio 538 over Onnogate: 'Het is geen lijk die uit de kast komt vallen, heel Zorgvliet komt naar beneden.'
Zwaar vermoeden dat ze nu ook gaan rommelen in het daadwerkelijke FALENDE beleid van Onno Hoes in Maastricht m.b.t vriendjespolitiek, smeergelden declaraties (seksen in het hotel en bonnetjes inleveren bij de gemeente Maastricht).quote:Op donderdag 12 december 2013 11:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
heel Zorgvliet
ik had terug moeten lezen zie ik
Ja als er opeens zoveel shit komt bovendrijven als smeergelden en foute declaraties dan heeftquote:Op donderdag 12 december 2013 11:46 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Zwaar vermoeden dat ze nu ook gaan rommelen in het daadwerkelijke FALENDE beleid van Onno Hoes in Maastricht m.b.t vriendjespolitiek, smeergelden declaraties (seksen in het hotel en bonnetjes inleveren bij de gemeente Maastricht).
Die Patty Brard wordt verdorie een soort Peter R. de Vries met haar barre tocht naar Maastricht.
Dit stevent toch af op een aftreden als burgemeester van Maastricht?
quote:Op donderdag 12 december 2013 11:46 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Zwaar vermoeden dat ze nu ook gaan rommelen in het daadwerkelijke FALENDE beleid van Onno Hoes in Maastricht m.b.t vriendjespolitiek, smeergelden declaraties (seksen in het hotel en bonnetjes inleveren bij de gemeente Maastricht).
Die Patty Brard wordt verdorie een soort Peter R. de Vries met haar barre tocht naar Maastricht.
Dit stevent toch af op een aftreden als burgemeester van Maastricht?
nieuwe burgemeesterquote:Op donderdag 12 december 2013 11:36 schreef yvonne het volgende:
'Onno Hoes had affaire met 24-jarige jongen'![]()
![]()
![]()
Nou Kwalbert, proost
Onno Hoes kán bijna geen burgermeester meer blijven lijkt me zo![]()
Vooralsnog Team #JongVentje
Als hij moet aftreden alleen omdat hij een open relatie heeft en een affaire met 24-jarige jongenquote:
Het gaat er wel om of je als burgemeester nog in de toekomst geloofwaardig kunt overkomen als blijkt dat je gewoon hebt zitten liegen.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Als hij moet aftreden alleen omdat hij een open relatie heeft en een affaire met 24-jarige jongen
zou dat natuurlijk onzin zijn.
Vanavond in showlaat om 22.50u La Brard aan het woord over Onno en Ruudquote:Op donderdag 12 december 2013 11:34 schreef Toverheks het volgende:
Die Ruud is gewoon het neukertje van die Onno, al tijden, en ach die kus heeft hun verhouding verraden, Albert weet van die verhouding al maanden.....maar misschien heeft Onno die Ruud gouden bergen beloofd van ik ga bij Albert weg zodra mijn Burgemeesterschap voorbij is, want ja een Burgemeester die gaat scheiden voor een toyboy daar komen raadsvergaderingen van.
Ach die Albert toch, daar zit je dan achter je RTL desk om weer een *verklaring* voor te lezen![]()
Ik zeg Patty kom er maar in!!!!!!!
Ik ga er voor zittenquote:Op donderdag 12 december 2013 12:02 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Vanavond in showlaat om 22.50u La Brard aan het woord over Onno en Ruud
Ligt eraan hoever zijn affaire(s) gaan. Hij mag niet chantabel zijn.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Als hij moet aftreden alleen omdat hij een open relatie heeft en een affaire met 24-jarige jongen
hij heeft ook gelogenquote:Op donderdag 12 december 2013 11:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
soort in de hoofdrolquote:Op donderdag 12 december 2013 12:05 schreef Toverheks het volgende:
Misschien was deze Ruud niet de 1e keer, en komen de toyboys in grote getallen naar de studio
hahahha en Onno, wie staat er achter de deur, jullie relatie duurde maar 3 maanden maar de vonken spatten er toen van af, deze donkere Adonis wil je nog 1 keertje zien...........en Onno, wie staat er nu weer achter de deur, Deze jongeman is nog steeds een beetje boos op je, omdat je hem een half jaar aan het lijntje had gehouden en er toen als smoes mee weg kwam omdat hij pas 16 jaar oud was en je daarom niet verder met hem *kon* en natuurlijk als klap op de vuurpijl, de laatste *gast* iemand die jij al jaren kent en soms het leed mee deelde, maar de liefde liever buitenshuis zocht, als laatste gast hebben we natuurlijk jou echtgenoot die je een *verklaring* voor gaat lezen, luister goed wat hij te zeggen heeft.....bla bla bla bla...........quote:
Patty Brard als Mies Bouwman. Als Mies Bouwman dit zou horen krijgt ze gewoon een hartstilstand, die bezwijkt.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahha en Onno, wie staat er achter de deur, jullie relatie duurde maar 3 maanden maar de vonken spatten er toen van af, deze donkere Adonis wil je nog 1 keertje zien...........en Onno, wie staat er nu weer achter de deur, Deze jongeman is nog steeds een beetje boos op je, omdat je hem een half jaar aan het lijntje had gehouden en er toen als smoes mee weg kwam omdat hij pas 16 jaar oud was en je daarom niet verder met hem *kon* en natuurlijk als klap op de vuurpijl, de laatste *gast* iemand die jij al jaren kent en soms het leed mee deelde, maar de liefde liever buitenshuis zocht, als laatste gast hebben we natuurlijk jou echtgenoot die je een *verklaring* voor gaat lezen, luister goed wat hij te zeggen heeft.....bla bla bla bla...........
Natuurlijk is het een koekje van eigen deeg, maar als Albert weer eens iets op het spoor was zat half SHO wel kwijlend voor de tv.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:27 schreef Toverheks het volgende:
is wel zielig hoor voor Kwalbertdat heet koekje van eigen deeg, heel sjowbizz heeft ie afgekakt ( vergeten we niet ff Wes en Yo in de parkeergarage) want die beelden wilde hij niet onthouden voor Nederland en werd weken uitgemolken door Kwalbert,want wat een schande was dat toch, Georgina Verbaan( daarom ging Daphne Bunsk weg bij RTL) ach mooie foto want ook dat was nieuws, zo maar even 2 dingentjes
Zoals al eerder gezegd, ik vind het echt zo sneu om je zo intensief met het privé leven van een ander te bemoeien. Zo gretig. Zo likkebaardend. Genieten van het leed van een ander. En dat geldt dus voor SHO, Albert Verlinde en die hele achterbakse roddelindustrie. Maar goed, voorlopig geen spoortje verbetering op dat vlak te zien. Kennelijk komen mensen iets te kort in hun eigen leven ofzo.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk is het een koekje van eigen deeg, maar als Albert weer eens iets op het spoor was zat half SHO wel kwijlend voor de tv.
Als ze slim zijn nodigen ze ook Connie Breukhoven uit in de studio om haar verhaal te doen.quote:
Net als de meesten in SHO hou ik wel van een lekkere roddel, daarom snap ik niet zo goed dat de meesten zo afgeven op Albert Verlinde terwijl ze zelf wel smullen van de roddels die hij brengt.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:36 schreef Luigi het volgende:
[..]
Zoals al eerder gezegd, ik vind het echt zo sneu om je zo intensief met het privé leven van een ander te bemoeien. Zo gretig. Zo likkebaardend. Genieten van het leed van een ander. En dat geldt dus voor SHO, Albert Verlinde en die hele achterbakse roddelindustrie. Maar goed, voorlopig geen spoortje verbetering op dat vlak te zien. Kennelijk komen mensen iets te kort in hun eigen leven ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |