Er komen cross battles.quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:20 schreef MissJ het volgende:
[..]
Oh ja, dat heb ik even deels gemist geloof ik. Hoe gaan ze het doen dan volgende week?
dus als ik het goed begrijp zou het dus kunnen dat bijvoorbeeld heel team Marco en heel team Ilse doorgaat en dat er van team Ali en team Trijntje dus niemand doorgaat naar de finale?quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Er komen cross battles.
De jury mag gaan bepalen wie van welke teams er tegen elkaar mogen battlen.
Dus so much for het publiek bepaalt alleen volgende week, want ze kunnen het nu heel erg beïnvloeden vind ik
Ja, zo werd het iig wel uitgelegd.quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:22 schreef MissJ het volgende:
[..]
dus als ik het goed begrijp zou het dus kunnen dat bijvoorbeeld heel team Marco en heel team Ilse doorgaat en dat er van team Ali en team Trijntje dus niemand doorgaat naar de finale?
slecht was ze zeker niet, maar dit is vrij onverwachtquote:
Zeker een goede zet ja!quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, zo werd het iig wel uitgelegd.
Ergens is het een goede zet, want soms zitten er twee in één groep die allebei in de finale horen.
Ik ben zo bang dat we straks met Jill en Gerrie in de finale zitten
WAT? Da's nog debieler dan dat omgekeerd zitten van vorig jaarquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Er komen cross battles.
De jury mag gaan bepalen wie van welke teams er tegen elkaar mogen battlen.
Dus stel, ze zetten Wudstick uit het ene team tegen Mitchell uit andere team.
Of ze zetten bv Shirma tegenover de zwakste dame die nog over is uit een ander team.
Dus so much for het publiek bepaalt alleen volgende week, want ze kunnen het nu heel erg beïnvloeden vind ik
Dat wordt dan een uitzending waarvan ik slechts heel snel de hoogtepunten ga kijken, voor zover uberhaupt aanwezig, en het overgrote deel doorspoel, vrees ik. Sowieso eentje die ik eerst opneem alvorens ernaar te gaan kijken, álles zien lijkt me niet om door te komen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:25 schreef Greys het volgende:
Ik ben zo bang dat we straks met Jill en Gerrie in de finale zitten
De jury voorspelde het al toen ze commentaar gaven.quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
slecht was ze zeker niet, maar dit is vrij onverwacht
Nou... Het optreden van Cheyenne was wel erg goed. Komt bij mij wel in het rijtje van memorabele talentenjachtoptredens.quote:Op zaterdag 7 december 2013 09:59 schreef roos85 het volgende:
Ik was in slaap gevallen.. maar niet veel gemist dus?
Mwoa, Julia, Cheyenne en Gerrie waren goed. wudstick ging weer wat de mist in, maar had toch wel een mooi optreden. Shirma moet je van houden, denk ik, want het doet mij niks. De rest is vrij middelmatig, maar niet echt slecht. Behalve Merel met een a misschien, dat was niet best.quote:
Wel mooi dat zij nu verder is dan haar tegenstandster in 'the battles'.quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:16 schreef forzaudinese het volgende:
Cheyenne Toney - Formidable staat #1 op itunes ! Terecht lijkt meGeweldig optreden gister
![]()
Moet ze battlen tegen Julia? Dan weet je meer dan wijquote:Op zaterdag 7 december 2013 12:26 schreef Montagui het volgende:
[..]
Wel mooi dat zij nu verder is dan haar tegenstandster in 'the battles'.
Ehm.....quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:27 schreef Democrazy het volgende:
[..]
Moet ze battlen tegen Julia? Dan weet je meer dan wij
Ahh die battles, ik dacht dat je referreerde naar de cross-battles van volgende week en dat ze op itunes boven julia staat.quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:30 schreef Montagui het volgende:
[..]
Ehm.....
1 van de beste battles ever!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |