Omdat ze van haar de Hollandse Celine Dion willen makenquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:33 schreef Poison-Ivy het volgende:
Waarom laten ze gerrie alleen maar van die powerballads zingen. Doe eens wat anders.
quote:
Steeds als ik 'm zie denk ik "Ugh, blergh, Gordon!" en dan begint ie te praten en betrap ik mezelf erop dat ik toch weer om 'm moet lachen.quote:
Ja nee die nepgezinnen die totaal spontaan en onverwachts geheel klaar zitten voor de webcam zijn interessantquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:34 schreef Stickertje het volgende:
wat doet gordon nou weer in de uitzending
Moet een vervanger voor Sandra komenquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:34 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Omdat ze van haar de Hollandse Celine Dion willen maken
Met zijn tupperwarequote:Op vrijdag 6 december 2013 22:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Steeds als ik 'm zie denk ik "Ugh, blergh, Gordon!" en dan begint ie te praten en betrap ik mezelf erop dat ik toch weer om 'm moet lachen.
Das in zo'n klein kamertje achter de studioquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:35 schreef Cee het volgende:
Ja joh "Familie" "Davids", zit op z'n paasbest op vrijdagavond The Voice te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |