NEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:31 schreef Gia het volgende:
Och, als het dit jaar niks wordt met Ilse, kan Gerrie volgend jaar naar Eurovision.
Pauw en Witteman heeft vanavond een speciale uitzending met gasten die Gerrie gekend hebben toen ze nog gezond was.quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind dat ze een stille tocht verdient.
Ja, wat was er ook alweer met Mandela? Gerrie is gewond, dát is pas erg.quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Pauw en Witteman heeft vanavond een speciale uitzending met gasten die Gerrie gekend hebben toen ze nog gezond was.
ja echt hequote:Op vrijdag 6 december 2013 22:31 schreef iBenny het volgende:
Ik vind Gerrie ook zo'n kerkelijk type ofzo
...en het beste stukje bij Gerriequote:Op vrijdag 6 december 2013 22:32 schreef iBenny het volgende:
Waarom kiezen ze net het kutste stukje voor Julia?
Z'n begrafenis wordt uitgesteld tot na de feestdagen zodat we al onze aandacht op Ger kunnen focussen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, wat was er ook alweer met Mandela? Gerrie is gewond, dát is pas erg.
weet t al weerquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
dunno. Ga niet googlen op telefoon haha
Het is echt zo'n kaasmeisje.quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:31 schreef iBenny het volgende:
Ze is nog net zo saai, ondanks haar mooiere uiterlijk, dat is het ergstequote:Op vrijdag 6 december 2013 22:33 schreef ato het volgende:
Die Gerrie is wel van een saai huiswijf tot een lekker wijf veranderd..
en 2 puntjes op de aquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:33 schreef miss_dynastie het volgende:
Kom Juul, geef Merel met een a een trap tegen d'r knie...
zwarte-kousen kerkquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:31 schreef iBenny het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |