Ditquote:Op zaterdag 7 december 2013 13:24 schreef HaywoodJablome het volgende:
Intelligentie is niet zozeer hoeveel je weet, of hoe goed je dingen kunt onthouden, maar meer hoe je die kennis vervolgens kunt toepassen en hoe je verbanden kunt leggen. Bijvoorbeeld het verband tussen het feit dat jij niet duidelijk bent tegen je vriend, en dat hij niet begrijpt wat je bedoelt.
haywood strikes againquote:Op zaterdag 7 december 2013 13:24 schreef HaywoodJablome het volgende:
Intelligentie is niet zozeer hoeveel je weet, of hoe goed je dingen kunt onthouden, maar meer hoe je die kennis vervolgens kunt toepassen en hoe je verbanden kunt leggen. Bijvoorbeeld het verband tussen het feit dat jij niet duidelijk bent tegen je vriend, en dat hij niet begrijpt wat je bedoelt.
Intelligentie is een algemeen begrip uit de psychologie dat een mentale eigenschap beschrijft met veel verschillende functies; zoals de mogelijkheid overeenkomsten en verschillen op te merken in waarnemingen, zich in de ruimte te oriënteren, te redeneren, plannen te maken, problemen te doorgronden en op te lossen, in abstracties te denken, ideeën en taal te begrijpen en te produceren, informatie op te slaan in het geheugen en daar weer uit op te halen, te leren van ervaringen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 13:24 schreef HaywoodJablome het volgende:
Maar gelukkig ben je heel lekker, of niet TS?quote:Op zaterdag 7 december 2013 13:30 schreef Brummetje_ het volgende:
Intelligent is wat je in aanleg kunt, een indicatie van je verstandelijke vermogens.
Slim is wat je doet ; het gebruiken van je verstandelijke vermogens.
Iemand die heel intelligent is kan hele domme dingen doen. En iemand die niet zo intelligent is, kan toch zijn verstand gebruiken en hele slimme danwel verstandige dingen doen. Waarbij nog wel een nuanceverschil is tussen slim (goed gevonden, spitsvondig, leep, goed gezien) en verstandig (weloverwogen, gebalanceerd, goed beredeneerd).
Ik zeg niet dat je dom bent he, alleen dat intelligentie wat breder is dan alleen dingen weten en kunnen opslaan.quote:Op zaterdag 7 december 2013 13:28 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Intelligentie is een algemeen begrip uit de psychologie dat een mentale eigenschap beschrijft met veel verschillende functies; zoals de mogelijkheid overeenkomsten en verschillen op te merken in waarnemingen, zich in de ruimte te oriënteren, te redeneren, plannen te maken, problemen te doorgronden en op te lossen, in abstracties te denken, ideeën en taal te begrijpen en te produceren, informatie op te slaan in het geheugen en daar weer uit op te halen, te leren van ervaringen.
Dan was ik in de war met iets anders, namelijk dat ik veel algemene kennis heb, heel goed dingen kan onthouden en vaak details zie en onthoud. Mijn excuses.
Naast F1978 natuurlijk.quote:Op zaterdag 7 december 2013 13:34 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Brummetje_![]()
Een van de weinige users/trolls hier op Fok! waar ik me serieus aan erger. Hulde daarvoor.
Hm, hij is me (nog) niet zo opgevallen. Gelukkig...quote:
F1978 is geen trollquote:Op zaterdag 7 december 2013 13:34 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Brummetje_![]()
Een van de weinige users/trolls hier op Fok! waar ik me serieus aan erger. Hulde daarvoor.
gelulquote:Op vrijdag 6 december 2013 21:48 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
De man moet het initiatief nemen
Waarom?quote:
Er is een verschil tussen jongens die jou als een neukertje zien en jongens die echt interesse in je hebben.quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:35 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Nee, want nu heb ik nog onderdak.
Ik ben absoluut niet lelijk, ze staan in de rij voor mij. Zonder op te scheppen heb ik 4 jongens die mij wel zien zitten, ook mét kort haar!
Ik ben geen troll hoor en is gelukkig niet mijn probleem dat jij je aan mij ergert zonder goede redenquote:
Dankje, jij kan tenminste verder kijken dan je neus lang isquote:
Dat is geen compliment. Nu hup, terug naar KPD jij.quote:Op zaterdag 7 december 2013 14:28 schreef F1978 het volgende:
Dankje, jij kan tenminste verder kijken dan je neus lang is
En zo te lezen is jouw vriendelijkheid ook niet zo erg fijnquote:Op zaterdag 7 december 2013 13:34 schreef BestIEverHad het volgende:
Daar hebben we onze KLB aandachtshoer weer..
Dankjewel man, mensen moeten mij gewoon leren kennen... 100 % tevredenheid bij iedereen is helaas niet mogelijk.quote:Op zaterdag 7 december 2013 14:29 schreef eend112 het volgende:
Ik vind f 1978 best een aardige kerel
Nou zegquote:Op zaterdag 7 december 2013 14:29 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat is geen compliment. Nu hup, terug naar KPD jij.
Achja, wat ik heb gezien is dat je gewoon altijd aardig en vrolijk bent ( ja kan soms misschien wat overdreven overkomen) maar beter dan mensen die alleen maar lopen te bitchenquote:Op zaterdag 7 december 2013 14:31 schreef F1978 het volgende:
[..]
Dankjewel man, mensen moeten mij gewoon leren kennen... 100 % tevredenheid bij iedereen is helaas niet mogelijk.
Maar wie heeft dat wel tenslotte
ja, dat is zeker waar idd... en dankje daarvoorquote:Op zaterdag 7 december 2013 14:34 schreef eend112 het volgende:
[..]
Achja, wat ik heb gezien is dat je gewoon altijd aardig en vrolijk bent ( ja kan soms misschien wat overdreven overkomen) maar beter dan mensen die alleen maar lopen te bitchen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |