Shirma blijft gewoon achtergrondzangeres, het heeft inderdaad niet te maken hoe knap of lelijk iemand is.quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Er zijn oerlelijke mensen wereldsterren geworden.
Maar dan moeten ze wel een supertoffe/opvallende persoonlijkheid hebben idd, die heeft ze niet.
quote:
Ik vond het ook niet megabah, maar vorige nummers van haar vond ik veel beterquote:
Huilen en een petje op en ze mag blijven.quote:
En bij Shirma vind ik ook echt dat je, als je al zoveel jaren op de hoogste podia meedraait en er niet tussenuit wordt gepikt, kansloos bent. Leona heeft dat al bewezen en Shirma is VEEL groter dan Leona, letterlijk ende figuurlijkquote:Op vrijdag 6 december 2013 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Er zijn oerlelijke mensen wereldsterren geworden.
Maar dan moeten ze wel een supertoffe/opvallende persoonlijkheid hebben idd, die heeft ze niet.
Heb de rest gemist...quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik vond het ook niet megabah, maar vorige nummers van haar vond ik veel beter![]()
Wel knap dat ze het durft, een eigen tekst.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:55 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh en mijn tv liep even vast, dus ik krijg alleen de laatste zinnen mee en vind het niks![]()
Zelfs papa Smid gaat snel zitten
Och, volgens mij waren de laatste zinnen dezelfde als de rest.quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:55 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh en mijn tv liep even vast, dus ik krijg alleen de laatste zinnen mee en vind het niks![]()
Zelfs papa Smid gaat snel zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |