Afrika kan 3 maanden eten van haar rechterborstquote:
Ik vond hem juist wel wat hebben.quote:
Of drinken.quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Afrika kan 3 maanden eten van haar rechterborst
Dubbel T....minstens...quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Afrika kan 3 maanden eten van haar rechterborst
Dan heeft ze ruzie met Anoukquote:Op vrijdag 6 december 2013 21:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Neeeeeee joh, Trijntje laat Shirma nooit er uit gaan
Dat zijn beste matties van elkaar, dat durft ze niet.
Ja die en die tussen Nicole en Cheyenne vond ik tof!quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:28 schreef Greys het volgende:
[..]
De battle tussen hem en Jarno vond ik de beste battle EVER in Nederland
En daar vond ik hem echt sekseh
Snap het niet, daar was hij zó zelfverzekerd.
En in de live shows werd het een bang hert. Zo zonde!
Ik hoop hetquote:
1 dag geleden geregistreerd en dan deze naam hebben... Wowquote:Op vrijdag 6 december 2013 21:31 schreef SinterkIaas het volgende:
Volgens mij ben ik frituurpiet vergeten
zwarte negroïde friet?quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:31 schreef SinterkIaas het volgende:
Volgens mij ben ik frituurpiet vergeten
Creativiteit mijn kindquote:Op vrijdag 6 december 2013 21:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
1 dag geleden geregistreerd en dan deze naam hebben... Wow!
Weet ik niet, beslist het publiek dat of Trijntje? </Voice-noob>quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:32 schreef Greys het volgende:
Wat ik ook zo een klote idee vind is dat Shirma dus sowieso in de finale komt en Wudstick niet![]()
Dat staat eigenlijk al heel erg vast, lijkt me?
Publiek bepaald toch volgende week... Ze zal de marges echt niet heel groot maken qua %quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:32 schreef Greys het volgende:
Wat ik ook zo een klote idee vind is dat Shirma dus sowieso in de finale komt en Wudstick niet![]()
Dat staat eigenlijk al heel erg vast, lijkt me?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |