ja dat snap ik ook niet, er worden zoveel ps4's per dag gemaakt en ook nog in china én japan, lijkt me genoeg om iedereen van eentje te voorzienquote:Op vrijdag 6 december 2013 21:01 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Tja, ik ga er maar van uit dat ik hem in 2014 krijg.. ze beloven zoveel. Snap ook niet dat het me de levering zo raar gaat en zo lang duurt? Als winkel en Sony kan je hier best verlies mee maken, want sommige kopen hem geen eens meer omdat het zo lang duurt.
Tja, ik wacht wel hopelijk heb je hem volgende week man!quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:16 schreef RRuben het volgende:
[..]
ja dat snap ik ook niet, er worden zoveel ps4's per dag gemaakt en ook nog in china én japan, lijkt me genoeg om iedereen van eentje te voorzien
ja we zullen zien, heb geen ps3 of xbox nu dus kan niet wachtenquote:Op vrijdag 6 december 2013 21:19 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Tja, ik wacht wel hopelijk heb je hem volgende week man!
Het zelfde geval hier, hahaha. verheug me vooral op FIFA 14quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:21 schreef RRuben het volgende:
[..]
ja we zullen zien, heb geen ps3 of xbox nu dus kan niet wachten
ik ben niet zo'n fifa fanquote:Op vrijdag 6 december 2013 21:26 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Het zelfde geval hier, hahaha. verheug me vooral op FIFA 14
ACBF, heb ik op de PS3 gespeeld viel me erg tegen....quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:31 schreef RRuben het volgende:
[..]
ik ben niet zo'n fifa fanik kijk al een week tegen acbf aan die hier ligt
![]()
wat was er niet chil aan dan? ik vindt het er best leuk uit zien en mensen zijn er ook positief over, op jou na danquote:Op vrijdag 6 december 2013 21:39 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
ACBF, heb ik op de PS3 gespeeld viel me erg tegen....
Op een gegeven moment word je zat, van dat piraat spelen hoor. Je bent ook wel is aan land.. maar, ik heb bijna alle Assassins gespeeld. Maar vond deze echt tegenvallen, ook snel afgelopen. Graphics ook niet echt bijzonder op de PS4 ook niet next-gen waardig.quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:40 schreef RRuben het volgende:
[..]
wat was er niet chil aan dan? ik vindt het er best leuk uit zien en mensen zijn er ook positief over, op jou na dan
ja okee, maarja nog alle launch games zijn niet echt next-gen gewoon iets beter graphics and thats it maarja ik zie wel anders verkoop ik hem weerquote:Op vrijdag 6 december 2013 21:42 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Op een gegeven moment word je zat, van dat piraat spelen hoor. Je bent ook wel is aan land.. maar, ik heb bijna alle Assassins gespeeld. Maar vond deze echt tegenvallen, ook snel afgelopen. Graphics ook niet echt bijzonder op de PS4 ook niet next-gen waardig.
Serious?quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:42 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Op een gegeven moment word je zat, van dat piraat spelen hoor. Je bent ook wel is aan land.. maar, ik heb bijna alle Assassins gespeeld. Maar vond deze echt tegenvallen, ook snel afgelopen. Graphics ook niet echt bijzonder op de PS4 ook niet next-gen waardig.
geen 60fps maar wel 1080p. Gaat automagischquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:24 schreef RRuben het volgende:
moet je trouwens de ps4 versie van acbf ook nog patchen ofzo? voor die 60 fps of zit dat er gewoon al in?
oke chilquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:25 schreef Griebus het volgende:
[..]
geen 60fps maar wel 1080p. Gaat automagisch
Mooi man besteld of?quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:53 schreef Jimbo het volgende:
phoe phoe ik mag eindelijk weer posten
Ik heb ook een ps4hoi enzo.
Weet iemand of je groepen in je friends kan maken? dit is me totaal nog niet gelukter kut als je over de 40 heen gaan
Mn eigen kwam bij nedgame vandaan, in gouda.quote:
Mooi man veel plezier man. Ik moet nog effetjes wachten.....quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Mn eigen kwam bij nedgame vandaan, in gouda.
Verschrikkelijk relaxte vestiging daar, zat in het buitenland ten tijde van de betaling om hem vast te leggen ect, deden ze totaal niet moeilijk over, als ik maar beloofde hem maar ophaalde.
Had eerst alleen een ps4 met 2 controllers. (en een zooi games)
Hoorde van de KZ bundel, had die gast hem uit zichzelf al voor me omgeboekt naar zn bundel toe omdat het me zo geld zou schelen. dus toen ik belde was ik ook nog blij verrast enzo
Verschrikkelijke bazen
2e lichting of reparatie ?quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:02 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Mooi man veel plezier man. Ik moet nog effetjes wachten.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |