Ik ga morgen een boom halen, johhh!quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ja hoor, 6 december en meteen mn eerste kerst-reclame al weer binnen.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:02 schreef Greys het volgende:
Nou, Gerrie dus sowieso door
Beter legt Marco die 3 december even uit.
Is toch normaal? Het is tenminste niet op 4 December.quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
Echt wel die tieners kennen haar van dat haar rokje omhoog waait.quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:01 schreef Cee het volgende:
Wat Chanel niet snapt is dat 85% van de kijkers van The Voice geen idee wie dat ouwe zwartwitte mokkel is.
Volgens mij hebben wij de eerste kerstkaart al binnenquote:Op vrijdag 6 december 2013 21:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
foutje denk ik, want hij doet op 3 mei een concert op Curacaoquote:Op vrijdag 6 december 2013 21:02 schreef Greys het volgende:
Nou, Gerrie dus sowieso door
Beter legt Marco die 3 december even uit.
Die van ons ligt in de kast, hoeft er alleen nog even uit te komen.quote:
In welke context zei hij het eigenlijk? Heb het gemist. Waarom noemde hij zijn eigen concert uberhaupt?quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:04 schreef MissJ het volgende:
[..]
foutje denk ik, want hij doet op 3 mei een concert op Curacao
Ik heb ook een nepperd maar heb besloten dit jaar eens voor een echte te gaan.quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die van ons ligt in de kast, hoeft er alleen nog even uit te komen.
Ja, das ook weer waar.quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:03 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Is toch normaal? Het is tenminste niet op 4 December.
Nee joh, dat is een fictief persoon die Lindsey Lohan speelt in een filmquote:Op vrijdag 6 december 2013 21:04 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Echt wel die tieners kennen haar van dat haar rokje omhoog waait.
En heet gaat niet om die vrouw maar om de parfum. En die kennen ze.
ik heb het ook niet gehoord, maar las het hier in dit topic dat hij dat zeiquote:Op vrijdag 6 december 2013 21:05 schreef Greys het volgende:
[..]
In welke context zei hij het eigenlijk? Heb het gemist. Waarom noemde hij zijn eigen concert uberhaupt?
Kennelijk nietquote:Op vrijdag 6 december 2013 21:05 schreef Cee het volgende:
WTF die foto met Robbie was geen Photoshop?
Welke foto? O.oquote:Op vrijdag 6 december 2013 21:05 schreef Cee het volgende:
WTF die foto met Robbie was geen Photoshop?
het glazuur springt van mijn tanden, iieeewwwquote:Op vrijdag 6 december 2013 21:06 schreef iBenny het volgende:
Aaaaaaahw.... Marco krijgt een album van Ilse
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |