Ja de Belgen hebben een poule die voor elk normaal voetballand met twee vingers in de neus te halen is.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:14 schreef Nober het volgende:
De kans dat Nederland doorgaat is kleiner dan die van de Belgen.
Zwitserland en Ecuador zijn al moeilijk genoeg voor de Fransen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:15 schreef Fargo het volgende:
Platini heeft ook zijn zin met die armetierige poule van die Fransen...
Adriana Lima, Gisele Bündchen... zoveel mooiere vrouwen in/uit dat land.quote:
http://bus-simulator.nl.softonic.com/quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:36 schreef Jor_Dii het volgende:
Weet iemand een simulator online te vinden?
Wow, super grappigquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:37 schreef MolFan het volgende:
[..]
http://bus-simulator.nl.softonic.com/
in 2010 zaten we nou niet echt in een hele zware poule volgens mij hoorquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:41 schreef MolFan het volgende:
Is het ooit weleens voorgekomen dat Nederland echt in een makkelijke poule zat? Volgens mij nog nooit namelijk, best bizar.
nog nét. Ik had van Blatter toch wel een jonger blaadje verwachtquote:
Japanquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:42 schreef hvan het volgende:
[..]
in 2010 zaten we nou niet echt in een hele zware poule volgens mij hoor
1994 Belgie, Marokko en Saoedi Arabie. achteraf was het wel moeilijk zat, dat dan wel weerquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:43 schreef MolFan het volgende:
[..]
Japan
Denemarken
Kameroen
Gewoon landen waar je van kan verliezen, maar hebben we ooit weleens 2 a 3 landen getroffen ala Iran ofzo? Volgens mij nog nooit.
Geen enkele zware tegenstander..quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:43 schreef MolFan het volgende:
[..]
Japan
Denemarken
Kameroen
Gewoon landen waar je van kan verliezen, maar hebben we ooit weleens 2 a 3 landen getroffen ala Iran ofzo? Volgens mij nog nooit.
1994 met België, Marokko en Saoudi-Arabië.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:43 schreef MolFan het volgende:
[..]
Japan
Denemarken
Kameroen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |