abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134194688
Daar is toch ook geen F.. aan als een vrouw als een dood vogeltje in bed de seks beleeft?
sorry maar dan zou ik toch echt eens dingen proberen om dr te ontdooien.
pi_134199310
Allemaal leuk en aardig TS, maar wat wil je precies bereiken met dit topic? Onze kennis omtrent necrofilie wat bijspijkeren?
pi_134200129
bahbah, geef mij maar lekker warm vlees en bloed :D (anders neem ik wel een vibo ofso :) )
pi_134299457
Kan je van een dode ook een soa krijgen?
pi_134317528
net als andere prefferenties op dit gebied per individue , is het slechts een preferentie .
ieder individue heeft een andere biochemie , vandaar dat iedereen andere preferenties heeft .
maar met hoeveel miljard individuen op de planeet is het statischtisch/wetenschapelijk gezien/bewezen , preferenties en zo ook vele andere dingen overlapen elkaar .
idividuele keuzes , welke politieke oplichter je dit jaar stemt , kleur van de stropdas , je schoenne , ectr. noerm maar op :) ^^
necrofielie is een preferentie , net als pedofiel , homofiel , lesbienene , bi of straight .
enige verschil dat het maakt is dat per individue is het ene meer principeel tollereerbaar dan het ander .
wat weer bewijst ook al lijkt/is het zo onschuldig , iedereen is intollerant op elkaar wat valt onder racisme op welke vorm dan ook .
  maandag 16 december 2013 @ 09:30:21 #36
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_134319184
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 18:56 schreef DemonRage het volgende:
Je kunt zeggen wat je wil, maar necrofielen doen het altijd met een stijve! :+
:')
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  maandag 16 december 2013 @ 10:18:46 #37
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_134320098
Ik heb liever dat ze een beetje tegenstribbelen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  maandag 16 december 2013 @ 17:17:16 #38
365714 Vansschoen
Beetje raar, maar wel lekker!
pi_134334295
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 21:10 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zullen we de slowchat gewoon in het daarvoor bestemde topic houden ^O^
Verwacht je hier dan serieuze reacties op?

On/off topic : Wat heb ik gelezen -O-
pi_134341685
TS, wat is deze... :{w
  maandag 16 december 2013 @ 21:25:55 #40
416020 K44S
The bearded man
pi_134344373
Mijn WTF moment van deze week ook weer gehad..
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  dinsdag 17 december 2013 @ 02:48:13 #41
411541 Boy_Zonderman
Uit het woelige leven van...
pi_134354206
Wel een leuk topic om stoned te lezen, hehehe...

Het deed me denken aan een docu, over zo een oude man in India. Zijn vrouw was dood en begraven en hij ging elke dag in het graf ernaast liggen. Heb 'm even opgezocht:

Babaji: an Indian love story

Niet dat deze ouwe man een necrofiel is maar in zijn context zou ik het me kunnen voorstellen. Vrouw verloren, van elkaar houden in leven en in dood etc.

Maar als je dan bedenkt dat het echt gebeurt, dan kijk je ook anders naar zo een begrafenisondernemer... (Tenminste, zo een gast die al die lijken prepareert, hoe noem je dat...)
"I came here to smoke bubblegum and kick ass. Unfortunately I'm out of bubblegum."
pi_134359333
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2013 19:03 schreef Brummetje_ het volgende:
Ik kan best voor dooie spelen hoor.
Hoeft niet hoor, je kan ook zo geneukt worden
pi_134480656
wtf is dit
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_134480664
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 20:01 schreef AMangold het volgende:
bahbah, geef mij maar lekker warm vlees en bloed :D (anders neem ik wel een vibo ofso :) )
hey jij ook hier
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_134481302
Nouja lol ook weer gehad, beetje dooie boel hier
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')