Ik zie mezelf al rentenieren over enkele jarenquote:Op vrijdag 6 december 2013 18:17 schreef Schuimpjes het volgende:
Ik word ooit nog miljonair bij Albert Heijn
eop en lokaut hebben geen invloed op je loonsverhoging. De SM moet dit in rfpg aanpassen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:27 schreef monsterd. het volgende:
Ik had mijn TL verhoging moeten krijgen maar heb het dus niet gehad.Sta volgens mijn sm wel goed in eop en lokaut. Enig idee wat er nog kan zijn?
quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:17 schreef Schuimpjes het volgende:
Ik word ooit nog miljonair bij Albert Heijn
Je verhoging als in "gepromoveerd" naar TL en dus starten met TL loon of heb je een normtrede toegekend gekregen n.a.v. een beoordeling? Want die laatste gaat volgens mij in periode 4 pas inquote:Op vrijdag 6 december 2013 18:27 schreef monsterd. het volgende:
Ik had mijn TL verhoging moeten krijgen maar heb het dus niet gehad.Sta volgens mijn sm wel goed in eop en lokaut. Enig idee wat er nog kan zijn?
Wanneer nodig je je fok matties uit voor een gourmet party?quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:43 schreef Schuimpjes het volgende:
Ik krijg vanavond 11 collega's/vrienden op bezoek voor een gourmette. Dus ik had allemaal vlees ingekocht bij mijn filiaal. Haal ik net de biefstukpuntjes uit de koelkast, allemaal zwart.
Dus ik naar de AH hier om de hoek, gaat dat KPK fossiel lastig doen omdat het niet in dat filiaal gekocht was. Heb d'r het handboek maar even voorgehouden. Toen moest ze nog gaan rekenen wat ik terug kreeg (want 2+1 gratis, en ik kwam 2 pakjes terugbrengen), geef ze me alsnog te weinig terug
Ah, okay!quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:12 schreef SausDip het volgende:
Met ingang van periode 1 2014 dus.
06-12-2013 08:00
Loonsverhoging van 1,25% per 30 december 2013
Onderhandelingen met de vakbonden over een nieuwe vgl cao hebben nog niet tot een overeenkomst geleid. Jij bent belangrijk voor ons en maakt het verschil voor onze klanten. Daarom is besloten om per 30 december 2013 een loonsverhoging van 1,25% door te voeren.
De vgl cao onderhandelingen duren al een aantal maanden. Onderdeel van de onderhandelingen is een afspraak over loonsverhoging. De werkgevers in de supermarktbranche, waaronder Albert Heijn, zijn van mening dat medewerkers niet de dupe mogen zijn van het uitblijven van een cao. Daarom is besloten de lonen per 30 december 2013 (periode 1 2014), vooruitlopend op de nieuwe vgl cao, te verhogen met 1,25%.
Omdat jij er samen met je collega's iedere dag weer voor zorgt dat de klant tevreden is, hebben de werkgevers tot deze stap besloten.
Vervolg
De werkgevers willen verder praten met de vakbonden over een nieuwe vgl cao. In het akkoord dat uiteindelijk afgesloten zal worden, staan ook afspraken over een definitieve loonsverhoging. De verhoging van 1,25% die je nu alvast krijgt, wordt dan met deze afspraak verrekend.
Luc de Baets
HR Ahold Europe
Volgende keer beterquote:Op vrijdag 6 december 2013 19:13 schreef mujentas het volgende:
[..]
Wanneer nodig je je fok matties uit voor een gourmet party?
Heb je hem in de posttas gedaan die naar het DC gaat of in de brievenbus van PostNL?quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:46 schreef Kabaam het volgende:
Aiii, ik had vorige periode al aangegeven dat de loonheffing moest worden toegepast (zelf in de postzak gedaan) en bij de huidige periode en salarisstrook is het nog steeds toegepast en geen herberekening...
Binnenkort maar eens bij mijn SM langs, wat het handigste nu is om te doen. Of is het normaal dat ze er lang over doen met verwerken?
Wel netjes in een enveloppe gericht aan Accounting Plaza / Genpact gedaan?quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:53 schreef Kabaam het volgende:
Blauwe Posttas uiteraard! (Zak/tas klein verschil :p)
Ik verstuur die loonbelastingverklaring voor mijn medewerkers altijd via de brievenbus, gaat nooit fout. (vergeet de winkelstempel niet)quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:53 schreef Kabaam het volgende:
Blauwe Posttas uiteraard! (Zak/tas klein verschil :p)
quote:Inleiding
Het is wettelijk verplicht om bij iedere werkgever een schriftelijk verzoek in te dienen tot het wel of niet toepassen van de loonheffingskorting.
Binnen Ahold Nederland wordt hiertoe een standaard loonbelastingverklaring gebruikt, die je moet invullen en ondertekenen.
Op basis van deze loonbelastingverklaring wordt bepaald op welke loonheffingskorting(en) je recht hebt. Op het formulier kun je aangeven of je de loonheffingskorting wel of niet wilt laten toepassen (Ja of Nee).
Als je meerdere werkgevers hebt is het aan te raden om de heffingskorting op Ja te zetten bij de werkgever waar je het meeste inkomen verdient. Je bent wel verplicht om bij al je werkgevers een formulier in te vullen.
Wanneer
Je vult een loonbelastingverklaring in:
Bij indiensttreding; zie procedure Indiensttreding, nieuwe medewerker.
Bij wijziging van de persoonlijke omstandigheden, bijvoorbeeld het aanvaarden van een tweede dienstbetrekking waar je meer loon gaat verdienen.
Loonbelastingverklaring versturen naar
Je kunt de ingevulde en ondertekende loonbelastingverklaring versturen naar:
Genpact, afd. HR Administratie
Postbus 5012
1520 EA Wormerveer
Loonbelastingverklaring niet ontvangen
Zolang je loonbelastingverklaring niet bij HR Administratie is ontvangen, is Ahold wettelijk verplicht over te gaan tot toepassing van het hoogste belastingtarief.
Archivering
Je loonbelastingverklaring wordt bij de HR Administratie van Genpact gearchiveerd.
Volgens mij stond er maar 18 uur voor hoorquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:01 schreef Wupgup het volgende:
Dat was het kerstthema voor vandaag weer. Met 6 man van 09:00-18:00 bezig geweest.
Richtlijnenquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:02 schreef mujentas het volgende:
[..]
Volgens mij stond er maar 18 uur voor hoor
48 uur gebruiken voor het versieren van een winkel. Trage toeters.quote:
Mijn rekenkunsten zeggen 54 uren?quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:20 schreef NJ het volgende:
[..]
48 uur gebruiken voor het versieren van een winkel. Trage toeters.
Jouw rekenkunsten zijn het probleem niet.quote:
Gepromoveerd idd.quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:46 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Je verhoging als in "gepromoveerd" naar TL en dus starten met TL loon of heb je een normtrede toegekend gekregen n.a.v. een beoordeling? Want die laatste gaat volgens mij in periode 4 pas in
Dan moet je het niet zo neerzetten.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:27 schreef Wupgup het volgende:
Maar het klopt wel dat we iets meer uren gebruikt hebben ja. Eigenlijk zijn er maar 3 man die tijd bezig geweest, de rest heeft ook wel iets gedaan maar voor het grootste gedeelte gewoon andere dingen.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:45 schreef Etsu het volgende:
Van de week was mijn plaza account dus geblokkeerd, dus ik zo smsen naar mijn ASM of die het wilde opheffen, stuurt ze het berichtje terug met m'n nieuwe wachtwoord, doet ie 't niet en is 't alweer geblokkeerd.
Welke afdeling werk je nu?quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:45 schreef donald500 het volgende:
En weer een kassamedewerkster ontslagen, nadat ze al waarschuwingen gehad en voor de zoveelste keer meer als 6 kratjes bier van de bonus aanbieding verkocht.
Hoe moeilijk kan het zijn.
Ze hebben mij gevraagd om over te stappen naar verkoopafhandeling.
Maar door mijn stoornis mag ik alleen pinkassa.
Ik denk dus niet dat ik het doe, lijkt me zo saai.
Ben nog aan het twijfelen.
Tenzij je óf (veel) meer uren krijgt of naar counter gaat (wat ik niet zie gebeuren, nalv je post: lekker bij VKK blijven.quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:55 schreef donald500 het volgende:
[..]
Verkoopklaar. (Als het zo heet, gewoon vakken vullen dus)
Die heeft die al toch?quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:58 schreef einschtein het volgende:
[..]
Tenzij je óf (veel) meer uren krijgt of naar counter gaat (wat ik niet zie gebeuren, nalv je post: lekker bij VKK blijven.
Wat je wel kan doen is een kassa opleiding volgen voor eventueel bijspringen. Je moet er van houden, dat wel.
Nadenken blijft moeilijk.quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:45 schreef donald500 het volgende:
En weer een kassamedewerkster ontslagen, nadat ze al waarschuwingen gehad en voor de zoveelste keer meer als 6 kratjes bier van de bonus aanbieding verkocht.
Hoe moeilijk kan het zijn.
Die heb ik al gedaan, draai nu regelmatig pinkassa bij.quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:58 schreef einschtein het volgende:
[..]
Tenzij je óf (veel) meer uren krijgt of naar counter gaat (wat ik niet zie gebeuren, nalv je post: lekker bij VKK blijven.
Wat je wel kan doen is een kassa opleiding volgen voor eventueel bijspringen. Je moet er van houden, dat wel.
Weet ik eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:05 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nadenken blijft moeilijk.
Geeft de kassa het niet aan trouwens?
Als het je niet lukt om te bedenken dat je niet meer dan 6 kratjes mag verkopen ben je misschien niet helemaal geschikt voor het werk in een winkel..quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:08 schreef marsipilamie het volgende:
Nee de kassa geeft dat inderdaad niet aan?
Maar is er echt iemand om 6 kratjes bier ontslagen? Of na 3 x een officiele waarschuwing?
Ik vind het wel een erg hoge straf?
Ja soms heb je ook mensen die op dinsdag 6 kratten halen en dan bijvoorbeeld op woensdag weer 4.quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:16 schreef marsipilamie het volgende:
Klopt diegene is dan inderdaad niet geschikt voor VA. Maar om daar iemand, waar het de eerste keer bij gebeurt, daar om te ontslaan vind ik wel ver gaan.
Maar als degene al 2 waarschuwingen heeft gehad, dan is het gewoon stom van diegene. En inderdaad einde oefening.
Bij ons wordt er dan vaak overlegd met ASM/SM of ze meegegeven mogen worden. En de meeste klanten die een feestje hebben, vragen of we extra voor ze kunnen bestellen.
Staat dat er in?quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:18 schreef donald500 het volgende:
[..]
Ja soms heb je ook mensen die op dinsdag 6 kratten halen en dan bijvoorbeeld op woensdag weer 4.
Maar ja in de bonus-folder staat het ook met zulke kleine lettertjes aan de zijkant, dat het wel begrijpelijk is dat veel klanten het niet weten.
Als je alle andere regels dan zeker ook niet gaat naleven wordt het een chaos.quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:48 schreef exelletor het volgende:
Iemand ontslaan om deze reden.Überhaupt moeilijk doen over verkopen van 7 kratten bier.
Chaos?quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:54 schreef d4v1d het volgende:
Als je alle andere regels dan zeker ook niet gaat naleven wordt het een chaos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |