Maar niet fysiekquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb hier anders vaak genoeg iedereen aan m'n lippen hangen
Alcoholistquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben wel een drankorgel
Ik heb voor 350 euro aan kleding besteld van de weekquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:01 schreef Stuart het volgende:
Morgen ga ik denk nieuwe schoenen kopen en een nieuwe spijkerbroek halen
quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:01 schreef Stuart het volgende:
Morgen ga ik denk nieuwe schoenen kopen en een nieuwe spijkerbroek halen
quote:
Truequote:
Doe maar gek ouwequote:Op vrijdag 6 december 2013 22:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb voor 350 euro aan kleding besteld van de week
Een hoop stuur ik wel terug hoorquote:
Waaromquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een hoop stuur ik wel terug hoor
Werken, drinken, ik zie cafemeisje vast weer en een shitload aan huiswerkquote:
Omdat ik van meerdere dingen verschillende kleuren heb besteld, en van sommige dingen 2 maten..quote:
quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:05 schreef Stuart het volgende:
Over 2 weken ga ik naar Nederland voor 10 dagen
Cafemeisjequote:Op vrijdag 6 december 2013 22:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Werken, drinken, ik zie cafemeisje vast weer en een shitload aan huiswerk
Aha, fair enoughquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Omdat ik van meerdere dingen verschillende kleuren heb besteld, en van sommige dingen 2 maten..![]()
Meisje dat ik vorige week in de kroeg ontmoet heb. Nummer gefixed enzoquote:
Doe maar gekquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Meisje dat ik vorige week in de kroeg ontmoet heb. Nummer gefixed enzo
Dat zou kunnen jaquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:06 schreef essnhills het volgende:
En het moet natuurlijk wel leuk staan en lekker zitten enzo, en misschien valt de stof wel erg tegen ofzo. Of misschien is het in het echt wel heul niet zo leuk als op het plaatje
Klinkt goedquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:07 schreef supersof het volgende:
eyyyyyyy ik voel me beter. goed gesprek gehad met mn ouderslekker gesport enzo. geen school vandaag
jaquote:
Nee, ken ik niet, sorryquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:08 schreef supersof het volgende:
[..]
jastraks ff wat lezen.
Voor engels moeten we Catcher In The Rye lezen. Ken je wel toch
Toch maar een vriendin regelen danquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:06 schreef Stuart het volgende:
Mijn biertje is op dus ik moet naar de koelkast maar geen zin
Klopt. Ik zoek een regenpakmeisjequote:
Niet echt mijn ding normaalquote:
vertelvertelvertelquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:07 schreef supersof het volgende:
eyyyyyyy ik voel me beter. goed gesprek gehad met mn ouderslekker gesport enzo. geen school vandaag
Woohooquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet echt mijn ding normaal
Soms, soms voel ik me een baas
Dit is ongeveer het toppunt van first world problems.quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:06 schreef Stuart het volgende:
Mijn biertje is op dus ik moet naar de koelkast maar geen zin
Is volgens mij standaard leesmateriaal in elke middelbare in engelssprekende landenquote:
Ik zit gewoon heel diep in de friendzone bij sofquote:
Stumper? Ach, als iemand als jij dat zegt doet me dat werkelijk geen reet. Wat stel jij nou helemaal voor man?quote:
lol watquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |