quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:21 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ecuador moet je ook niet onderschatten.
En toch hebben ze zich gekwalificeerd. Dit kan nog wel eens lachen gieren brullen worden.quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Enkel Valencia heeft iets van talent maar ook hij zuigt.
Iran ook.quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:22 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
En toch hebben ze zich gekwalificeerd. Dit kan nog wel eens lachen gieren brullen worden.
Moet je ook niet onderschatten. Laten we wel wezen, Nederland wist op het EK toch ook niet van Denemarken te winnenquote:
Dit gaat weer een groot drama worden.quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:33 schreef Fok-it het volgende:
Nederland-Brazilië ook echt volgende ronde als ze achter Spanje eindigen
Sherlock'd.quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:25 schreef supersof het volgende:
gvd deze is echt lekker
credits naar rodawa
Hopelijk gelijk spelen tegen Spanje en Spanje ook tegen Chili.quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:34 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dit gaat weer een groot drama worden.
De nummer 1 in Poule B gaat de finale bereiken. Wie dat is, weten we op dit moment niet.quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hopelijk gelijk spelen tegen Spanje en Spanje ook tegen Chili.
Tuurlijk nietquote:Op vrijdag 6 december 2013 18:36 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
De nummer 1 in Poule B gaat de finale bereiken. Wie dat is, weten we op dit moment niet.
Waarom denk je dat?quote:
Vind die eerste niet zoquote:Op vrijdag 6 december 2013 18:35 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Sherlock'd.
Ik vind deze twee ook zo nice:
Van de tweede is trouwens nog een leuke CRNKN-remix ook.
Heb je vaak ruzie met je moederquote:Op vrijdag 6 december 2013 18:42 schreef supersof het volgende:
Ik had zojuist een gesprek van 20 minuten met mijn moeder zonder ruzie.
Ik ben trots op ons.
Hoevaak gebeurt dat?quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:42 schreef supersof het volgende:
Ik ben trots op ons.
Dit gelooft dus niemand he.quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:42 schreef supersof het volgende:
Ik ben trots op ons.
Een keer in de week ofzo. Iets minder.quote:
Als ik het zelf maar geloofquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |