Hoe voelt dat?quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Een keer in de week ofzo. Iets minder.
is er tc?quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:50 schreef Rodawa het volgende:
Lol, opeens vet druk op TC. Niemand zegt ook even wat.
ohja lolz hihi xddddquote:
JanCeesiequote:
Jaquote:Op vrijdag 6 december 2013 19:38 schreef Ezell het volgende:
Afgelopen paar weken heel anti-sociaal geweest en nu ineens weer afspreken enzo. Hebben jullie dat ook wel eens? Dat je gewoon geen zin in mensen hebt?![]()
"O ja, ik weet niet of dat gaat lukken. Kom er later nog wel op terug."quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja
Ik kan alleen zo moeilijk nee zeggen als er wordt gevraagd of ik zin heb om af te spreken.
"Nee, ik heb geen zin"quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja
Ik kan alleen zo moeilijk nee zeggen als er wordt gevraagd of ik zin heb om af te spreken.
In dat geval, afspreken?quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja
Of gewoon al meteen niet op 'hallo' reageren.quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
"O ja, ik weet niet of dat gaat lukken. Kom er later nog wel op terug."
En dan niet reageren.![]()
"Lieve ...,quote:
Je bent toch 0,23 meter te groot voor mij.quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:58 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je bent toch 0,23 meter te klein voor mij.
Ja, 12 uur werkenquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:23 schreef BlueJeans het volgende:
Oh mensen toch, het is weekend!Eindelijk rust. Gaat iemand nog iets spannends doen in het weekend?
Je hebt tenmiste werk.quote:
Bij de Albert Heijn jaquote:
Wat voor'n baan?quote:Maar heb gisteren baan aangeboden gekregen! Dus hoop dat ik aangenomen word
Ik heb drie weken bij AH gewerkt; ik heb er een trauma aan overgehouden.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:30 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Bij de Albert Heijn ja
[..]
Wat voor'n baan?
quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:31 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Ik heb drie weken bij AH gewerkt; ik heb er een trauma aan overgehouden.
Ja ja zekers! You?quote:
Cassierequote:
Bij mijn AH is het redelijk prima, maar ik hoor wel eens verhalen dat andere filialen stront zijn ja.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:33 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Cassiere![]()
Wilde ik niet eens, wilde vakkenvullen, maar ze hadden niks anders, dus ik dacht 'niet piepen totdat je het geprobeerd hebt'. Ik werd er als stront behandeld.
Ja gisteren erop aangesproken terwijl ik door de stad wandelde (was verdwaaldquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
MooiStabiel
Je gaat promotiewerk doen? Vertel
Verdwalen in Utrecht, ik herken ditquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:34 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Ja gisteren erop aangesproken terwijl ik door de stad wandelde (was verdwaald) en toen vroeg ik de weg aan een paar gasten en toen vroegen ze op ik nog werk zocht in Utrecht, nou of ik dat wil
Nicequote:Op vrijdag 6 december 2013 20:34 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Ja gisteren erop aangesproken terwijl ik door de stad wandelde (was verdwaald) en toen vroeg ik de weg aan een paar gasten en toen vroegen ze op ik nog werk zocht in Utrecht, nou of ik dat wil
Ik ga ze morgen bellen
Nee dat verschilt per keer, goede doelen, kranten etc.quote:
Ah tofquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:37 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Nee dat verschilt per keer, goede doelen, kranten etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |