Gelukkig maar. De enige foto welke van mij rond speelt is na een week geen slaap en een snorquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En ik heb nog steeds geen foto van jou gezien ouwe reus.
Oh maar dat kan ook doenbaar zijn hoor.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelukkig maar. De enige foto welke van mij rond speelt is na een week geen slaap en een snor
Ik slaap er niet minder omquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
toto, je kwaliteit is extreem hard gedaald
En niet alleen die van hemquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Voedt hem dan ook niet.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Hoe gaat het met je vliegende teek?quote:
niet alleen je kwaliteitquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Gelukkig ben ik er nog, mijn kwaliteit stijgt met de minuut.
goed, wil je er ook een?quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je vliegende teek?
Hoi Inso. Hoe bevalt het niks doen vandaag?quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Gelukkig ben ik er nog, mijn kwaliteit stijgt met de minuut.
Ik stond om 12 uur op, toen heb ik een uurtje in bad gezeten. Langs gegaan bij m'n oma.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi Inso. Hoe bevalt het niks doen vandaag?
Oh ja, WK lotingquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik stond om 12 uur op, toen heb ik een uurtje in bad gezeten. Langs gegaan bij m'n oma.
En nu ben ik me aan het klaar maken voor de loting.
En jij?
Dat denk ik niet de laatste tijd.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
dat zal je vriendinnetje beter weten
Oei.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat denk ik niet de laatste tijd.
ik ben een tagjequote:
ik dacht dat je wel wist dat aldo en ik een grapje maakten toenquote:
wat danquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Karma achtervolgt mij de hele week al.
omgquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:47 schreef supersof het volgende:
[..]
ik dacht dat je wel wist dat aldo en ik een grapje maakten toen
het was een vraagquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:47 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ze vroeg er nog niet eens naar joh.
neequote:Op vrijdag 6 december 2013 16:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
omgen ik maar denken dat jullie elkaar al jaren kenden
School, presentatie verneukt en erachter gekomen dat ik te moe ben om vanavond wat te gaan doen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik stond om 12 uur op, toen heb ik een uurtje in bad gezeten. Langs gegaan bij m'n oma.
En nu ben ik me aan het klaar maken voor de loting.
En jij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |