quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt een grotere kamer dan die van mij hoor.
Ik heb geen verstand van meets.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:24 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Het is ook niet handig om het op iemands kamer te houden denk ik (tenzij 1 op 1-meet). Daarom is een ander uitstapje wel leuk denk ik, ergens wat eten of een activiteit ofzo, ik begrijp dat niet iedereen van uitgaan houdt dus dat valt af.
Slechte gedichtenquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:24 schreef Toto69 het volgende:
Rozen zijn groot,
Je ogen zijn blauw.
Een klap op je ogen,
nu zijn ze rood.
Hangjongere.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Ik heb geen verstand van meets.Tot nu toe alleen hangmeets gehad.
Activiteiten klinkt trouwens engig.
eh ja wollah ik dagt wij dan samen reizenquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
locatie is voor mij niet echt een ding, als het doordeweeks is kan het toch gratis voor mij en ik vermaak me wel met wifi en mijn laptop
u wot m8quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Slechte gedichten
[ afbeelding ]
Ohjaquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:25 schreef supersof het volgende:
[..]
eh ja wollah ik dagt wij dan samen reizen
Het kan iets heel simpels zijn als bowlen. Maar ik snap dat het eng is, stel je voor dat zo'n kegel de bal teruggooit.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Ik heb geen verstand van meets.Tot nu toe alleen hangmeets gehad.
Activiteiten klinkt trouwens engig.
Ben nog nooit wezen bowlen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:26 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Het kan iets heel simpels zijn als bowlen. Maar ik snap dat het eng is, stel je voor dat zo'n kegel de bal teruggooit.
met bowlen maak ik toch iedereen inquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:26 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Het kan iets heel simpels zijn als bowlen. Maar ik snap dat het eng is, stel je voor dat zo'n kegel de bal teruggooit.
Dat wil Ezell niet.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wel ergens waar ik de stoner uit kan hangen eventjes of ik bak muffins
Serieus? Waar is je jeugd, arm schaap.quote:
Ik betwijfel dit ten zeerste.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
met bowlen maak ik toch iedereen in
Je hebt het gezien met CF.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:27 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Serieus? Waar is je jeugd, arm schaap.
[..]
Ik betwijfel dit ten zeerste.
Ik ben niet stoned.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hij doet maar. Vraag is hoelang ik blijf hangen als iedereen stoned is.
Nee, dan doen we het niet. Je moet wel blijvenquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hij doet maar. Vraag is hoelang ik blijf hangen als iedereen stoned is.
oke, morgen oefenen danquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Doe ik ook niet altijd goed. Dus wij zijn dan buddies op dat moment.
hahaah is goedquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan gaan we ook even naar de HEMA, want ik wil daar boodschappen doen.![]()
Je wilt gewoon zo`n dikke hemaworstquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan gaan we ook even naar de HEMA, want ik wil daar boodschappen doen.![]()
De statistieken wijzen uit dat ik een luttele 41% van mijn potjes heb gewonnen (40 v/d 97), dus dit is schier onmogelijk.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Twee keer of zo, hoe vaak ik jou? 69 keer?
Je verloor altijd van mij.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:30 schreef Rodawa het volgende:
[..]
De statistieken wijzen uit dat ik een luttele 41% van mijn potjes heb gewonnen (40 v/d 97), dus dit is schier onmogelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |