Haha nicequote:Op vrijdag 6 december 2013 13:19 schreef Erasmo het volgende:
http://www.magikeenafritsbroekaan.nl/
Haha
quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:19 schreef Erasmo het volgende:
http://www.magikeenafritsbroekaan.nl/
Haha
Was ik maar nooit aan dit karwei begonnenquote:
quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Was ik maar nooit aan dit karwei begonnen
hehe, dat heb ik vaker gehoord van mensen die gingen DIY'en in huisquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Was ik maar nooit aan dit karwei begonnen
afbijtmiddel, 6 uur wachten.....quote:
En 3 x naar de EHBO.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
afbijtmiddel, 6 uur wachten.....
dan afsteken die troep, dan de staalborstel erover, dan naschuren, en afspoelen met amoniak. in 24 pas 4 deurposten verder
En 2 katten die gruwelijk voor me voeten lopenquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:10 schreef jitzzzze het volgende:
Vingers aan elkaar gelijmd, jezelf gestoken met de krabber en onwel geworden van de dampen
Oh ja, die waren er ook nogquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En 2 katten die gruwelijk voor me voeten lopen
Die is nog ondergedoken na die backfire op dat KLB topic van hem.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:09 schreef ErwinRommel het volgende:
en niet te vergeten, alles onder de troep
BB, kom maar helpen, krijg je een zak pepernoten
hehe, inderdaad, die heb ik sindsdien niet meer gezienquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die is nog ondergedoken na die backfire op dat KLB topic van hem.
2 x schoppen en je hebt warme sloffen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En 2 katten die gruwelijk voor me voeten lopen
Tja....quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
hehe, inderdaad, die heb ik sindsdien niet meer gezien
Inb4 een excuus van hem om die afwezigheid te verklaren.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zegt meer over hem dan hij waarschijnlijk zelf door heeft.
Hehe, ja want hij leest gewoon mee, het pootjequote:Op vrijdag 6 december 2013 15:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Inb4 een excuus van hem om die afwezigheid te verklaren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |