Ik doe een opleiding tot boekhouder en ben nu geslaagd voor de eerste module. Basiskennis boekhoudingquote:Op vrijdag 6 december 2013 12:48 schreef Kyara het volgende:
Tally gefeliciteerd! Ik ben blijkbaar ook niet bijgelezen, waarvoor ben je geslaagd?
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik doe een opleiding tot boekhouder en ben nu geslaagd voor de eerste module. Basiskennis boekhouding
Leuk! Dan nog een keer gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik doe een opleiding tot boekhouder en ben nu geslaagd voor de eerste module. Basiskennis boekhouding
Van de website van m'n cb, www.jongflorence.nlquote:Baby's 1 prik minder tegen pneumokokken
Voortaan krijgen baby's 3 prikken tegen pneumokokken in plaats van 4. Dit heeft de minister van Volksgezondheid vandaag besloten op advies van de Gezondheidsraad.
Sinds 2006 krijgen kinderen 4 keer een prik tegen pneumokokken. Uit onderzoek blijkt dat het vaccin zo effectief is dat 1 prik minder voldoende beschermt. De prikken worden voortaan gegeven op de leeftijd van 6-9 weken, 4 en 11 maanden. De prik tegen pneumokokken die baby's kregen als ze 3 maanden oud waren vervalt hiermee.
Als een kindje nog geen, of 1 prik tegen pneumokokken heeft gehad komt het in aanmerking voor het nieuwe vaccinatieschema. Als jouw kind 2 of meer prikken heeft gehad dan is de periode tussen de prikken belangrijk. De jeugdarts en jeugdverpleegkundige van het consultatiebureau bekijkt samen met jou voor welk schema jouw kind in aanmerking komt. Aan het aantal bezoeken aan het consultatiebureau verandert niets.
Het RIVM informeert ouders over het gewijzigde vaccinatieschema op haar site. Daar vind je ook alle veelgestelde vragen over pneumokokken 1 prik minder en een folder voor ouders Pneumokokken; 1 prik minder
We gingen bij vrienden eten, dus niet z'n voeten op kunnen meten. Mocht je vandaag willen bestellen dan mag iemand anders mee doen. Ik durf het niet zo goed te gokken.quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:35 schreef LadyBlack het volgende:
Keshet geen babyjongetje meer! Gefeliciteerd!
Tally goed gedaan
Mandy, ik reis wel eens met de trein en zet E dan in de maxicosi. Die kan ik met onderstel en al makkelijk in en uit de trein tillen. Maar als je een beetje om je heen kijkt (niet mijn sterkste kant) willen mensen je ook wwl helpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |