Als ze er zelf niet is weet ze toch ook niet of jij gezocht hebt?quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:32 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Omdat ze nog moest douchen en haar eigen nog moest opmaken. Om 11:00 moest ze naar college dus moest ik van haar dat beest gaan zoeken. Inmiddels heb ik hem nog niet gevonden, dadelijk als ik gegeten heb ga ik nog ff rond.
Dit dus. Maar ja, net gisteren gekregen dus waarschijnlijk heeft ze nog geen band met dat beestje.quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:51 schreef controlaltdelete het volgende:
Arm knijntje. Ik zou dat beestje vinden een stuk belangrijker vinden dan zo'n stom sinterklaasfeest of achterlijke kerstinkopen gaan doen. Btw het is nog lang geen kerst.
Hoe oud zijn jullie eigenlijk?quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:32 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Omdat ze nog moest douchen en haar eigen nog moest opmaken. Om 11:00 moest ze naar college dus moest ik van haar dat beest gaan zoeken. Inmiddels heb ik hem nog niet gevonden, dadelijk als ik gegeten heb ga ik nog ff rond.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |