quote:Op vrijdag 6 december 2013 02:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Spannend, volgende week is een oude kennis van me uitgerekend voor d'r 2e kind.
Ze is 17
Trailor trash.
bij haar eerste ongesteldheid tochquote:Op vrijdag 6 december 2013 02:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]Tering zeg.. Wanneer kreeg ze haar eerste?
Toen ze 15 was als ik me goed herinner. D'r vriend is een best goede mattie van me.quote:Op vrijdag 6 december 2013 02:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]Tering zeg.. Wanneer kreeg ze haar eerste?
En die heeft haar niet linea recta gedumpt? Zoals 85 procent van die jonge gasten zouden doenquote:Op vrijdag 6 december 2013 02:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Toen ze 15 was als ik me goed herinner. D'r vriend is een best goede mattie van me.
Whutquote:
Hij is wel 4 keer vreemd gegaan het eerste jaar, ontdekte ze en ze dumpte hem. Toen was het weer goed na 2 weken, en een maand later trouwden ze.quote:Op vrijdag 6 december 2013 02:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En die heeft haar niet linea recta gedumpt? Zoals 85 procent van die jonge gasten zouden doen
Mi gado.quote:Op vrijdag 6 december 2013 02:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hij is wel 4 keer vreemd gegaan het eerste jaar, ontdekte ze en ze dumpte hem. Toen was het weer goed na 2 weken, en een maand later trouwden ze.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 02:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hij is wel 4 keer vreemd gegaan het eerste jaar, ontdekte ze en ze dumpte hem. Toen was het weer goed na 2 weken, en een maand later trouwden ze.
Behalve dat hij 4x vreemd gaat dan.quote:
Daarom vind ik het zo knap.quote:Op vrijdag 6 december 2013 02:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Behalve dat hij 4x vreemd gaat dan.
Tja, kan gebeuren. Ik heb daar nooit zo een oordeel over.quote:Op vrijdag 6 december 2013 02:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Behalve dat hij 4x vreemd gaat dan.
Ik ookquote:Op vrijdag 6 december 2013 02:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Daarom vind ik het zo knap.Damn, had hem allang de deur gewezen.
Hoe bedoel je nooit een oordeel over? Of zou je datzelfde ook zeggen als je chimi zou cheaten?quote:Op vrijdag 6 december 2013 02:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tja, kan gebeuren. Ik heb daar nooit zo een oordeel over.
Verder is ie niet helemaal goed, en is ie sinds z'n 13e niet naar school geweest.
Als buitenstaander, is iets tussen hun 2.quote:Op vrijdag 6 december 2013 02:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe bedoel je nooit een oordeel over? Of zou je datzelfde ook zeggen als je chimi zou cheaten?
Ja oke, maar goed. dat komt misschien ook omdat je hem kent. Als een random iemand gewoon 4 keer in 1 relatie vreemdgaat is het gewoon een jerk tochquote:Op vrijdag 6 december 2013 02:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als buitenstaander, is iets tussen hun 2.
Sowieso respect voor jonge gozers die bij de moeder van hun kind(eren) blijven.quote:Op vrijdag 6 december 2013 02:47 schreef Insomnia_ het volgende:
Trouwens best een goede vader naar z'n capaciteiten.
Dat wel ja.quote:Op vrijdag 6 december 2013 02:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
Sowieso respect voor jonge gozers die bij de moeder van hun kind(eren) blijven.
Sowieso.quote:Op vrijdag 6 december 2013 02:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
Sowieso respect voor jonge gozers die bij de moeder van hun kind(eren) blijven.
Ik zou haar van te voren duidelijk maken dat ze goed controleert of ze haar pil goed inneemt. Genoeg van die bitches die dat ook doen hequote:
quote:
Gestoorde krengen moet je sowieso vermijden, Fok-it.quote:Op vrijdag 6 december 2013 02:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou haar van te voren duidelijk maken dat ze goed controleert of ze haar pil goed inneemt. Genoeg van die bitches die dat ook doen heExpres niet innemen en dat soort ongein.
Gewoon voorkomen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 02:51 schreef Ezell het volgende:
Best kut. Maar beter dan nu zeggen dat je zou blijven en dan niet aan je woord houden zodra het echt zo is.
Stille wateren hebben diepe gronden. Nee maar ik zou haar wel gewoon zeggen dat ik alleen kinderen wil als ik er zelf achter sta, en een `foutje'' is voor mij niet acceptabel denk ik.quote:Op vrijdag 6 december 2013 02:51 schreef Ezell het volgende:
[..]Best kut. Maar beter dan nu zeggen dat je zou blijven en dan niet aan je woord houden zodra het echt zo is.
[..]
Gestoorde krengen moet je sowieso vermijden, Fok-it.![]()
Dan abortus, al ben ik bang dat ik dat er niet door zou krijgen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 02:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Het hoeft maar één keer fout te gaan.
Stel dat je zo'n situatie komt hê. Wat doe je?quote:Op vrijdag 6 december 2013 02:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stille wateren hebben diepe gronden. Nee maar ik zou haar wel gewoon zeggen dat ik alleen kinderen wil als ik er zelf achter sta, en een `foutje'' is voor mij niet acceptabel denk ik.
Jij wil nooit kinderen dus?quote:Op vrijdag 6 december 2013 02:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan abortus, al ben ik bang dat ik dat er niet door zou krijgen.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 02:55 schreef Fok-it het volgende:
Daarom mannenpil. Die zou ik echt op een OCD-achtige manier slikken.
Abortus. Ze weet mijn mening. Dus ja.quote:Op vrijdag 6 december 2013 02:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
Stel dat je zo'n situatie komt hê. Wat doe je?
[..]
Jij wil nooit kinderen dus?
quote:Op vrijdag 6 december 2013 02:56 schreef Fok-it het volgende:
Stel dat je zo'n situatie komt hê. Wat doe je?
quote:
Nu ik erover nadenk, dat krijg ik hier niet voor elkaar ben ik bang, een abortus.quote:Op vrijdag 6 december 2013 02:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Abortus. Ze weet mijn mening. Dus ja.
Jawel. Denk het wel. Ik zit echt Ja-nee-ja-nee-ja-nee al jarenquote:
ik wil ook een zoonquote:Op vrijdag 6 december 2013 02:59 schreef Fok-it het volgende:
Wel een zoontje, en hij gaat op zijn 4de al op voetbal, want hij moet en zal een prof worden later. En dan heb ik later een kaolo-lekker pensioentje
Of je krijgt een dochtertje dat later op de Wallen gaat staan.quote:Op vrijdag 6 december 2013 02:59 schreef Fok-it het volgende:
Wel een zoontje, en hij gaat op zijn 4de al op voetbal, want hij moet en zal een prof worden later. En dan heb ik later een kaolo-lekker pensioentje
Denk dat broer-zus wel het leukst is.quote:
Daar kan ik ook aardig pensioen uit halenquote:Op vrijdag 6 december 2013 03:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Of je krijgt een dochtertje dat later op de Wallen gaat staan.
"PAPA, JE VERPEST MIJN LEVEN!!!11!!!quote:Op vrijdag 6 december 2013 03:01 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zou wel veel te beschermend zijn tegen een dochter
Ja, zoiets zou het worden.quote:Op vrijdag 6 december 2013 03:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
"PAPA, JE VERPEST MIJN LEVEN!!!11!!!"
Eerste jongen bij d`r thuis krijgt gelijk een hoek als hij aan d`r zitquote:Op vrijdag 6 december 2013 03:01 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zou wel veel te beschermend zijn tegen een dochter
Ja, zulke taferelen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 03:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eerste jongen bij d`r thuis krijgt gelijk een hoek als hij aan d`r zit
Nee, ik zou mijn kinderen wel redelijk vrij opvoeden. Ook weer niet te vrij. Oom en tante van me deden dat bij hun kinderen en die zijn flink ontspoordquote:
Bij mij is zo'n beetje alles misluktquote:Op vrijdag 6 december 2013 03:06 schreef Tjacka het volgende:
Je moet ze discipline mee geven dat is bij mij mislukt.
in welk opzicht vrijquote:Op vrijdag 6 december 2013 03:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, ik zou mijn kinderen wel redelijk vrij opvoeden. Ook weer niet te vrij. Oom en tante van me deden dat bij hun kinderen en die zijn flink ontspoord
Nou dingen sowieso niet te snel verbieden. Controleren. dat soort ongein.quote:
Ach, ik ben nauwelijks opgevoed en ik ben best oké.quote:Op vrijdag 6 december 2013 03:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, ik zou mijn kinderen wel redelijk vrij opvoeden. Ook weer niet te vrij. Oom en tante van me deden dat bij hun kinderen en die zijn flink ontspoord
En wat hebben ze goed gedaan?quote:Op vrijdag 6 december 2013 03:06 schreef Tjacka het volgende:
Je moet ze discipline mee geven dat is bij mij mislukt.
Ook belangrijkquote:Op vrijdag 6 december 2013 03:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Respect. En weten waar de grens ligt.
Nee.quote:Op vrijdag 6 december 2013 03:14 schreef Fok-it het volgende:
Moesten jullie als kind altijd je bord leegeten als je iets niet lekker vond?
quote:Op vrijdag 6 december 2013 03:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik werd vandaag tijdens 't eten ook beticht van de eetgewoontes van een kind van 4 te hebben.
Jaquote:Op vrijdag 6 december 2013 03:14 schreef Fok-it het volgende:
Moesten jullie als kind altijd je bord leegeten als je iets niet lekker vond?
En als je het niet op had zonder eten naar bed?quote:
nee ik vind ze echt bijna nooit lekkerquote:Op vrijdag 6 december 2013 03:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
of de groente die je voorgeschoteld krijgt is vies
Maar wat eet je dan normaal gesproken altijd?quote:Op vrijdag 6 december 2013 03:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee ik vind ze echt bijna nooit lekker
Dingen zonder vis, en met groente die ik wel weg krijg.quote:Op vrijdag 6 december 2013 03:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar wat eet je dan normaal gesproken altijd?
nee, ook wel andere dingen.quote:
quote:Op vrijdag 6 december 2013 03:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee, ook wel andere dingen.
maar dan eet ik gewoon de groenten niet op.
Al het fruit is ook wel lekker.quote:Op vrijdag 6 december 2013 03:28 schreef Insomnia_ het volgende:
ik krijg wel bijna al het fruit goed weg
ja hahahquote:Op vrijdag 6 december 2013 03:29 schreef Insomnia_ het volgende:
mc chickens zonder sla bestellen bij de mac
fokkie weet.
peren.quote:Op vrijdag 6 december 2013 03:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Al het fruit is ook wel lekker.
Behalve bramen en peren
Augurkenquote:Op vrijdag 6 december 2013 03:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind augurken lekker, daar eet ik zo een hele pot van op
Trustenquote:
ja, nog ruim 3 uur en 20 minutenquote:
en dan? middag?quote:
heel scherp, goed geslapen?quote:
prima, ik wilde vanmorgen niet onder de deken uit komenquote:
Dat is meestal een goed teken jaquote:Op vrijdag 6 december 2013 08:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
prima, ik wilde vanmorgen niet onder de deken uit komen
Neequote:Op vrijdag 6 december 2013 03:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En als je het niet op had zonder eten naar bed?
wat heb je allemaal gedaan dan?quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:41 schreef Muto het volgende:
Wat een dag. Het is 11:40 en ik ben al kapot. Straks nog 5,5 uur werken
Moest helemaal naar Apeldoorn om iets op te halen voor mijn werk.quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:42 schreef supersof het volgende:
[..]
wat heb je allemaal gedaan dan?
ik ben ziek thuis gebleven
lol waarom helemaal naar Apeldoorn?quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:45 schreef Muto het volgende:
[..]
Moest helemaal naar Apeldoorn om iets op te halen voor mijn werk.
ja ik ookquote:
RTquote:
Wordt in NL alleen daar gemaakt.quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:47 schreef supersof het volgende:
[..]
lol waarom helemaal naar Apeldoorn?
RT als waarquote:
RTquote:Op vrijdag 6 december 2013 11:56 schreef Muto het volgende:
RT als ik binnen zit of hond moet uitlaten
Favoriet als ik naar buiten moet, maar niet de hond moet uitlaten
Waarom?quote:
RTquote:Op vrijdag 6 december 2013 11:56 schreef Muto het volgende:
RT als ik binnen zit of hond moet uitlaten
Favoriet als ik naar buiten moet, maar niet de hond moet uitlaten
gewoon niet datenquote:Op vrijdag 6 december 2013 11:57 schreef Tjacka het volgende:
Ik ging net kijken wat een leuke date is, en dan staat er naar de kinderboerderij.
ik deed onaardig tegen haar in US. nu moet ik het goed maken maar ik heb daar geen zin in.quote:
Nee, ik vind sneeuw alleen leuk wanneer aan de voorwaarden van RT wordt voldaan. Snap je? Het was geen vraag. Snap je?quote:
Wat heb je gezegd dan?quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik deed onaardig tegen haar in US. nu moet ik het goed maken maar ik heb daar geen zin in.
Dudequote:Op vrijdag 6 december 2013 11:57 schreef Tjacka het volgende:
Ik ging net kijken wat een leuke date is, en dan staat er naar de kinderboerderij.
hey bedankt man.quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hoi wat leuk dat je hier komt posten
quote:In een gedicht kan ik het kwijt
Mijn frustratie, mijn verdriet en mijn geluk
Onder woorden brengen van gevoelens is lastig
Maar zo kan het zonder iemand direct te kwetsen
Soms zeg ik dingen te snel
Ik roep ik haat je, terwijl ik dat niet meen
Vaak zeg ik dingen die ik niet bedoel
Waar ik dan later spijt van heb
Ik wil sorry zeggen
Speciaal tegen jou
Ik heb het niet goed gedaan
En daar heb ik spijt van
Maar sorry zeggen kost moeite
Wat er is gebeurt kwam niet alleen van mij
Als ik sorry zeg
Is onze ruzie dan echt voorbij?
Zouden we weer terug vallen
Op onze gebruikelijke meningsverschillen
Of zouden we het echt achterons kunnen laten
Dat is, en blijft voorlopig een vraag
Op die vraag wil ik een antwoord
Eerlijk en oprecht
Maar is dat mogelijk?
Ik hoop het echt!
- mutsje18 -
mooi pseudoniemquote:Op vrijdag 6 december 2013 12:01 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb een gedicht geschreven voor LB.
[..]
Ik niet.quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:02 schreef LETMEIN het volgende:
Ik heb net een dildo gekocht als sinterklaascadeau.
Copy pastequote:Op vrijdag 6 december 2013 12:01 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb een gedicht geschreven voor LB.
[..]
wees een blij verwende trutquote:
Van wie?quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:07 schreef BBQSausage het volgende:
waarom missen de helft van je posts interpunctie en hoofdletters.
niet bij mij want ik doe het nooit dus kan het ook niet de helft zijnquote:
Pardon? Hij zegt dat 'ie het heeft gelezen.quote:
Hij heeft dat geschreven voor jou!quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:08 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Pardon? Hij zegt dat 'ie het heeft gelezen.
ik heet mutsje18quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Hij heeft dat geschreven voor jou!
Ja, dat is je pseudoniem.quote:
Je verdoet je tijd daar aan.quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:12 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Yesh. Ik ben Tjacka even manieren aan het aanleren.
Het is een onbegonnen zaak.quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee hoor, ik word er voor betaald.
dat is al 19 jaar geen succesquote:Op vrijdag 6 december 2013 12:12 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh okéquote:Op vrijdag 6 december 2013 12:12 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jazeker.quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:14 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Tjacka is een onbegonnen zaak ja?
Ga jij maar weer lekker tekeningen posten van vagijnen ouwe pik.quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:15 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jawel, maar je gedrag laat nog wel eens te wensen over.
Dit keer ga ik ze zelf makenquote:Op vrijdag 6 december 2013 12:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ga jij maar weer lekker tekeningen posten van vagijnen ouwe pik.
Oh ja, daar was ik mee bezig.quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:16 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik geef ze aan jou, kun jij er je sorry-rijm in verwerken.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:21 schreef Tjacka het volgende:
Lieve LB,
Sinterklaas is alweer uit het land
En hij zit graag met ze blote billen op het strand
Tjacka vertelde mij een probleem
Hij kreeg van de ruzie met LB eczeem
Ook kreeg hij problemen met LETMEIN
Die maakte namelijk een tekening van een vagijn
Sinterklaas moest wat tegen die kleine zwarte piet zeggen
Dan hoeft Tjackie het niet zelf uit te leggen
Hij heeft spijt van zijn foute daden
En hij wordt graag weer met je kameraden
Tjacka vind je een leuke en gezellige meid
Hij heeft daarom ook veel spijt
Nu gaat hij even op je foto in US fappen
Supersof gaat voor deze rijm heel hard klappen
Groeten,
Sint en mutsje18
Ik kan vooral de energie die je er in stopt waarderen. Ook ik verwachtte dat jij een faalmod zou worden, maar daar kom ik zeker van terugquote:Op vrijdag 6 december 2013 12:25 schreef Tjacka het volgende:
Bedankt VA jij hebt nog wel respect voor creatieve mensen. Die andere zijn jankend weg gelopen denk ik.
Je komt er zeker van terug? Of je bent er terug van gekomen?quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kan vooral de energie die je er in stopt waarderen. Ook ik verwachtte dat jij een faalmod zou worden, maar daar kom ik zeker van terug
Lieve LB,
Groeten,
Sint en mutsje18
Lieve LB,
Groeten,
Sint en mutsje18
Ben er al terug van gekomen. Lobiquote:Op vrijdag 6 december 2013 12:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je komt er zeker van terug? Of je bent er terug van gekomen?
1 voor de money, 2 voor de hoes, 3 voor de wiet, 4 voor hoogvlietquote:Op vrijdag 6 december 2013 12:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
De Hoogvliet had allemaal sinterklaasrommel voor 50%
Buikje rondeten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Wat een leuk compliment. Al weet ik dat jij gewoon in mijn broekje wilt natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben er al terug van gekomen. Lobi
Ja maar dat wil stiekem iedereen. Cachie heeft de foto's doorgestuurdquote:Op vrijdag 6 december 2013 12:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wat een leuk compliment. Al weet ik dat jij gewoon in mijn broekje wilt natuurlijk.
En was je geschrokken?quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja maar dat wil stiekem iedereen. Cachie heeft de foto's doorgestuurd
We hadden niet eens ruziequote:
tjacka = dramaqueenquote:Op vrijdag 6 december 2013 12:34 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
We hadden niet eens ruzie![]()
/spoiler
Oh.quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:34 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
We hadden niet eens ruzie![]()
/spoiler
gekke LMIquote:Op vrijdag 6 december 2013 12:37 schreef Tjacka het volgende:
Ik ga even eten. LMI geen vagijnen posten alstublieft.
LET ME IN. DUHquote:Op vrijdag 6 december 2013 12:43 schreef BBQSausage het volgende:
Jij spreekt LETMEIN uit als LET MIJN ja?
Best schattigquote:
Jij doet dom tegen mij.quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:43 schreef BBQSausage het volgende:
Nee, let mien.quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:43 schreef BBQSausage het volgende:
Racist.quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jij doet dom tegen mij.
Random scheldwoord: "koffievlek".
ik las het altijd verkeerd.quote:
4, toch?quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:50 schreef MaleDuck het volgende:
nog een paar uurtjes en dan weekend~!!!!
Iets minder, eerder 2,5quote:
geluk dwing je afquote:
nee hou niet zo van feestjesquote:
ben je naar je zelf foto's aan het sturen?quote:
Nee.quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ben je naar je zelf foto's aan het sturen?
doe maar..quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik meld me wel even ziek voor de rest van de dag.
OKquote:
Vinger in de keel, #yolo.quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:59 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
doe maar..
Wel even overgeven dan voor de neus van je baas
succesquote:
Uh oke.quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:21 schreef Tjacka het volgende:
Lieve LB,
Groeten,
Sint en mutsje18
quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:37 schreef Tjacka het volgende:
Ik ga even eten. LMI geen vagijnen posten alstublieft.
Kan ik elke keer wel zeggen maar hij veranderd dagelijksquote:
Als je er Let Mein van maakt kan het welquote:Op vrijdag 6 december 2013 13:12 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jou viel het zeker ook al op dat jouw naam niet rijmt op vagijn?
Ja maar dat is het dus niet.quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:12 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Als je er Let Mein van maakt kan het wel
euh okequote:Op vrijdag 6 december 2013 13:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh ik weet niet hoe je er uit ziet.
En hoe zit dat met de Sint?quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:13 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Tjacka is een aparte jongen, zijn gedichten kloppen altijd.
Ze tikken alleen niet.quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:13 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Tjacka is een aparte jongen, zijn gedichten kloppen altijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |