Tijdens apartheid was er een beleid. Het was niet goed maar het was iets. Wat doet het ANC nu? Zuma en zijn mannen????quote:Op zaterdag 7 december 2013 02:03 schreef svann het volgende:
[..]
O, echt?![]()
In heel Afrika moordt men elkaar op grote schaal uit.
Ook Zuid Afrika kende altijd al vrij veel geweld.
Het is heel wat dat daar een openlijke burgeroorlog is voorkomen.
Falende regering, onervaren bestuurders, teveel zelfverrijking, mee eens.
Maar het is ook wel verdomde moeilijk om in zo'n gespleten land het welvaartspeil van de grote massa te verbeteren.
Het was een zeer fout beleid, dat in geen enkel geval goed te praten valt. Anders gaan we straks ook nog het beleid van Hitler goed praten, omdat het tenslotte ook een beleid was ...?!?quote:Op zaterdag 7 december 2013 02:07 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Tijdens apartheid was er een beleid. Het was niet goed maar het was iets. Wat doet het ANC nu? Zuma en zijn mannen????
Te cynisch wrs toch, een dergelijk cynisme past mooi op een land tav Nederland, maar niet tav RSA wrs.quote:Op zaterdag 7 december 2013 02:13 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Mooi om te zien dat er nog mensen zijn die het ANC excuseren. Al de moordpartijen en de emigratie van blanke Afrikanen, ja dat is een illusie...
Er wonen genoeg Nederlanders in Zuid Afrika, gelukkig niet onder de zwarten want criminaliteit heerst in die klasse.quote:Op zaterdag 7 december 2013 02:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Te cynisch wrs toch, een dergelijk cynisme past mooi op een land tav Nederland, maar niet tav RSA wrs.
Moet alleen toegeven dat ik er te weinig van af weet. Daar pak je de mensen wrs op?
Logisch dat er onder armen meer criminaliteit bestaat. Of niet?quote:Op zaterdag 7 december 2013 02:24 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Er wonen genoeg Nederlanders in Zuid Afrika, gelukkig niet onder de zwarten want criminaliteit heerst in die klasse.
Dat zeg ik niet. Helaas zie je criminaliteit ook in de heersende zwarte klasse.quote:Op zaterdag 7 december 2013 02:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Logisch dat er onder armen meer criminaliteit bestaat. Of niet?
Waarom zijn minderheden hier crimineler, om dat ze armer zijn, niet omdat ze een afwijkend DNA hebben. Dat geldt nog meer in RSA.
Het zal.quote:Op zaterdag 7 december 2013 02:31 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Helaas zie je criminaliteit ook in de heersende zwarte klasse.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat heeft Mandela voor Afrika gedaan behalve een soevereine staat binnenvallen en het steunen van Dictators?quote:
Kom op man.quote:Op zaterdag 7 december 2013 02:43 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Wat heeft Mandela voor Afrika gedaan behalve een soevereine staat binnenvallen en het steunen van Dictators?
Ik kan je BNW aanraden.quote:Op zaterdag 7 december 2013 02:43 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Wat heeft Mandela voor Afrika gedaan behalve een soevereine staat binnenvallen en het steunen van Dictators?
Vertel wat heeft hij bijgedragen aan de lange termijn ontwikkeling van Afrika? Blijkbaar niks want de gemiddelde Afrikaanse politicus is lager dan een varken, Je kan proberen om de stront uit afrika te halen....quote:
Mandela was goed voor Zuid Afrika maar niet voor de rest van Afrika.quote:
Kom op man, het gaat wel beter met Afrika, er zijn investeerders, Chinezen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 02:48 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Vertel wat heeft hij bijgedragen aan de lange termijn ontwikkeling van Afrika? Blijkbaar niks want de gemiddelde Afrikaanse politicus is lager dan een varken, Je kan proberen om de stront uit afrika te halen....
Je zit hier op FOK, niet op een of ander white power forum.quote:Op zaterdag 7 december 2013 02:48 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Vertel wat heeft hij bijgedragen aan de lange termijn ontwikkeling van Afrika? Blijkbaar niks want de gemiddelde Afrikaanse politicus is lager dan een varken, Je kan proberen om de stront uit afrika te halen....
De chinezen behandelen de Afrikanen nauwelijks beter dan de gemiddelde Europeaan in 1900. Maar laten we de investering van China vooral toejuichen,quote:Op zaterdag 7 december 2013 02:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Kom op man, het gaat wel beter met Afrika, er zijn investeerders, Chinezen.
Het gaat een stuk beter met Afrika.
Ik heb er geen bronnen voor, jij wel?quote:Op zaterdag 7 december 2013 02:52 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
De chinezen behandelen de Afrikanen nauwelijks beter dan de gemiddelde Europeaan in 1900. Maar laten we de investering van China vooral toejuichen,
Ik heb het over Afrikaanse politici, niet over de mensen, Maar jij ziet blijkbaar het verschil niet. Ik hoop ooit dat de Afrikanen, wit, bruin, zwart of Indisch een fatsoenlijke regering krijgen. Helaas zal ik niet meer leven als dat gebeurd.quote:Op zaterdag 7 december 2013 02:51 schreef svann het volgende:
[..]
Je zit hier op FOK, niet op een of ander white power forum.
Ga slapen, man.
Nothing to see here it's all those bledy whites ye!quote:Op zaterdag 7 december 2013 02:53 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik heb er geen bronnen voor, jij wel?
Dat klinkt iets beter.quote:Op zaterdag 7 december 2013 02:56 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Ik heb het over Afrikaanse politici, niet over de mensen, Maar jij ziet blijkbaar het verschil niet. Ik hoop ooit dat de Afrikanen, wit, bruin, zwart of Indisch een fatsoenlijke regering krijgen. Helaas zal ik niet meer leven als dat gebeurd.
er is juist een oorlog tegen de rijken. 1900 1% van de bevolking bezit 90% van alle bezittingen, belastingen zijn laag.quote:Op zaterdag 7 december 2013 02:48 schreef Ryan3 het volgende:
Maar goed er is een soort oorlog tegen armen, heel vaak ook gekleurde mensen (lack of a better word), en dat heeft die mensen getekend. En juist nu, nu globalisme er zogenaamd voor zorgt dat zogenaamd de grenzen tussen rijk en arm aan het vervagen zijn. Wat niet zo is. In de arme landen tov van de rijke armen niet en binnen elk land arm of rijk tussen rijken en armen niet.
Absoluut, de wereld draait door. Maar waarom dan wel een aantal afleveringen volledig wijden aan fucking Steve Jobs na zijn overlijden vraag ik mij dan af?quote:Op zaterdag 7 december 2013 02:03 schreef Hathor het volgende:
[..]
Het heet ook niet voor niks De Wereld Draait Door, want zo is het natuurlijk wel, ook zonder Mandela.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |