abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134008660
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 02:03 schreef svann het volgende:

[..]

O, echt? :')

In heel Afrika moordt men elkaar op grote schaal uit.
Ook Zuid Afrika kende altijd al vrij veel geweld.
Het is heel wat dat daar een openlijke burgeroorlog is voorkomen.

Falende regering, onervaren bestuurders, teveel zelfverrijking, mee eens.
Maar het is ook wel verdomde moeilijk om in zo'n gespleten land het welvaartspeil van de grote massa te verbeteren.
Tijdens apartheid was er een beleid. Het was niet goed maar het was iets. Wat doet het ANC nu? Zuma en zijn mannen????
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
  zaterdag 7 december 2013 @ 02:09:55 #177
417081 SimplyAlex
I agree to disagree
pi_134008681
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 02:07 schreef Stephen_Dedalus het volgende:

[..]

Tijdens apartheid was er een beleid. Het was niet goed maar het was iets. Wat doet het ANC nu? Zuma en zijn mannen????
Het was een zeer fout beleid, dat in geen enkel geval goed te praten valt. Anders gaan we straks ook nog het beleid van Hitler goed praten, omdat het tenslotte ook een beleid was ...?!?

Daarbij heeft het ANC te maken met een groot aantal diepe problemen die nu opgelost moeten worden en sommige zaken zijn niet 1,2,3 op te lossen.
pi_134008722
Mooi om te zien dat er nog mensen zijn die het ANC excuseren. Al de moordpartijen en de emigratie van blanke Afrikanen, ja dat is een illusie...
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
pi_134008771
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 02:13 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Mooi om te zien dat er nog mensen zijn die het ANC excuseren. Al de moordpartijen en de emigratie van blanke Afrikanen, ja dat is een illusie...
Te cynisch wrs toch, een dergelijk cynisme past mooi op een land tav Nederland, maar niet tav RSA wrs.
Moet alleen toegeven dat ik er te weinig van af weet. Daar pak je de mensen wrs op?
I´m back.
pi_134008836
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 02:17 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Te cynisch wrs toch, een dergelijk cynisme past mooi op een land tav Nederland, maar niet tav RSA wrs.
Moet alleen toegeven dat ik er te weinig van af weet. Daar pak je de mensen wrs op?
Er wonen genoeg Nederlanders in Zuid Afrika, gelukkig niet onder de zwarten want criminaliteit heerst in die klasse.
pi_134008887
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 02:24 schreef Stephen_Dedalus het volgende:

[..]

Er wonen genoeg Nederlanders in Zuid Afrika, gelukkig niet onder de zwarten want criminaliteit heerst in die klasse.
Logisch dat er onder armen meer criminaliteit bestaat. Of niet?
Waarom zijn minderheden hier crimineler, om dat ze armer zijn, niet omdat ze een afwijkend DNA hebben. Dat geldt nog meer in RSA.
I´m back.
pi_134008907
Er bestaat gewoon een soort oorlog tegen armen, denk ik.
I´m back.
pi_134008919
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 02:28 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Logisch dat er onder armen meer criminaliteit bestaat. Of niet?
Waarom zijn minderheden hier crimineler, om dat ze armer zijn, niet omdat ze een afwijkend DNA hebben. Dat geldt nog meer in RSA.
Dat zeg ik niet. Helaas zie je criminaliteit ook in de heersende zwarte klasse.

pi_134008929
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 02:31 schreef Stephen_Dedalus het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet. Helaas zie je criminaliteit ook in de heersende zwarte klasse.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Het zal.
I´m back.
pi_134008963
Overigens zijn Rutte en Samson ook met vuur aan het spellen, denk ik.
1,2 miljoen mensen onder armoede grens.
Veel kinderen ook.
De enige baan die ze hebben is om werkloosheid te verminderen en mensen aan een baan helpen zodat ze gewoon kunnen leven.
I´m back.
pi_134009019
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 02:32 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Het zal.
Wat heeft Mandela voor Afrika gedaan behalve een soevereine staat binnenvallen en het steunen van Dictators?
pi_134009033
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 02:43 schreef Stephen_Dedalus het volgende:

[..]

Wat heeft Mandela voor Afrika gedaan behalve een soevereine staat binnenvallen en het steunen van Dictators?
Kom op man.
I´m back.
pi_134009077
Maar goed er is een soort oorlog tegen armen, heel vaak ook gekleurde mensen (lack of a better word), en dat heeft die mensen getekend. En juist nu, nu globalisme er zogenaamd voor zorgt dat zogenaamd de grenzen tussen rijk en arm aan het vervagen zijn. Wat niet zo is. In de arme landen tov van de rijke armen niet en binnen elk land arm of rijk tussen rijken en armen niet.
I´m back.
  zaterdag 7 december 2013 @ 02:48:13 #189
2651 svann
night-hawk
pi_134009078
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 02:43 schreef Stephen_Dedalus het volgende:

Ik kan je BNW aanraden.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_134009082
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 02:44 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Kom op man.
Vertel wat heeft hij bijgedragen aan de lange termijn ontwikkeling van Afrika? Blijkbaar niks want de gemiddelde Afrikaanse politicus is lager dan een varken, Je kan proberen om de stront uit afrika te halen....
pi_134009089
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 december 2013 02:48 schreef svann het volgende:

[..]

Ik kan je BNW aanraden.
Mandela was goed voor Zuid Afrika maar niet voor de rest van Afrika.
pi_134009097
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 02:48 schreef Stephen_Dedalus het volgende:

[..]

Vertel wat heeft hij bijgedragen aan de lange termijn ontwikkeling van Afrika? Blijkbaar niks want de gemiddelde Afrikaanse politicus is lager dan een varken, Je kan proberen om de stront uit afrika te halen....
Kom op man, het gaat wel beter met Afrika, er zijn investeerders, Chinezen.
Het gaat een stuk beter met Afrika.
I´m back.
  zaterdag 7 december 2013 @ 02:51:58 #193
2651 svann
night-hawk
pi_134009110
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 02:48 schreef Stephen_Dedalus het volgende:

Je zit hier op FOK, niet op een of ander white power forum.

Ga slapen, man.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_134009116
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 02:50 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Kom op man, het gaat wel beter met Afrika, er zijn investeerders, Chinezen.
Het gaat een stuk beter met Afrika.
De chinezen behandelen de Afrikanen nauwelijks beter dan de gemiddelde Europeaan in 1900. Maar laten we de investering van China vooral toejuichen,
pi_134009122
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 02:52 schreef Stephen_Dedalus het volgende:

[..]

De chinezen behandelen de Afrikanen nauwelijks beter dan de gemiddelde Europeaan in 1900. Maar laten we de investering van China vooral toejuichen,
Ik heb er geen bronnen voor, jij wel?
I´m back.
pi_134009146
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 02:51 schreef svann het volgende:

[..]

Je zit hier op FOK, niet op een of ander white power forum.

Ga slapen, man.
Ik heb het over Afrikaanse politici, niet over de mensen, Maar jij ziet blijkbaar het verschil niet. Ik hoop ooit dat de Afrikanen, wit, bruin, zwart of Indisch een fatsoenlijke regering krijgen. Helaas zal ik niet meer leven als dat gebeurd.
pi_134009171
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 02:53 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik heb er geen bronnen voor, jij wel?
Nothing to see here it's all those bledy whites ye!

https://www.google.nl/#q=chinese%20abuse%20in%20africa
  zaterdag 7 december 2013 @ 03:34:40 #198
2651 svann
night-hawk
pi_134009523
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 02:56 schreef Stephen_Dedalus het volgende:

Ik heb het over Afrikaanse politici, niet over de mensen, Maar jij ziet blijkbaar het verschil niet. Ik hoop ooit dat de Afrikanen, wit, bruin, zwart of Indisch een fatsoenlijke regering krijgen. Helaas zal ik niet meer leven als dat gebeurd.
Dat klinkt iets beter.
Die witmensen, waar jij wel waardering voor hebt, hebben anders wel een bijzonder beroerde samenleving achtergelaten.
Daar plukken zowel wit als zwart nu de wrange vruchten van.
pi_134010039
quote:
15s.gif Op zaterdag 7 december 2013 02:48 schreef Ryan3 het volgende:
Maar goed er is een soort oorlog tegen armen, heel vaak ook gekleurde mensen (lack of a better word), en dat heeft die mensen getekend. En juist nu, nu globalisme er zogenaamd voor zorgt dat zogenaamd de grenzen tussen rijk en arm aan het vervagen zijn. Wat niet zo is. In de arme landen tov van de rijke armen niet en binnen elk land arm of rijk tussen rijken en armen niet.
er is juist een oorlog tegen de rijken. 1900 1% van de bevolking bezit 90% van alle bezittingen, belastingen zijn laag.

2013 1% van de bevolking bezit 30% van alle bezittingen, belastingen zijn torenhoog

Adel is vrijwel uitgeschakeld

De macht van de kerk is ook vrijwel uitgeschakeld

De wereld vandaag is een sociaal- democratisch paradijs.
pi_134013945
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 02:03 schreef Hathor het volgende:

[..]

Het heet ook niet voor niks De Wereld Draait Door, want zo is het natuurlijk wel, ook zonder Mandela.
Absoluut, de wereld draait door. Maar waarom dan wel een aantal afleveringen volledig wijden aan fucking Steve Jobs na zijn overlijden vraag ik mij dan af? :')

Steve Jobs kan niet eens in de schaduw staan van Nelson Mandela en wat hij bereikt heeft.

Ik vind dat daar toch nogal makkelijk overheen gestapt wordt.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')