Dafuqquote:Op vrijdag 6 december 2013 01:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat 100x het oproepen tot seks/verkrachten van Karina de doorslag gaf. Al voerde hij ook een hele enge act op op andere fronten
Ja, maar aangezien ik Ajax nu wel heel erg op het tweede plan zet ga ik gewoon maar in zijn geheel voor Ado den Haagquote:Op vrijdag 6 december 2013 01:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
huh? Ze moesten vorige keer toch al tegen den haag? Of zeg ik nu iets doms..![]()
Apart was het te noemen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 01:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat 100x het oproepen tot seks/verkrachten van Karina de doorslag gaf. Al voerde hij ook een hele enge act op op andere fronten
Beter een sneeuwbui uit de luchtquote:Op vrijdag 6 december 2013 01:36 schreef Fok-it het volgende:
Dafuq, komt ineens een sneeuwbui de lucht uit.
matigjes.quote:Op vrijdag 6 december 2013 01:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Beter een sneeuwbui uit de lucht
dan lucht uit je bui
Je lijkt wel obsessed met dat filmpjequote:Op vrijdag 6 december 2013 01:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Kom je ook mee Ess? Dan beloof ik dat ik een kartonnen doos meeneem welke je kan openen.
(Sorry)
Oh zo, ik wist bijna zeker dat ze tegen den.haag speelden, mn vader en broers.zaten te kijken. Maar nu was ik helemaal in de warquote:Op vrijdag 6 december 2013 01:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja, maar aangezien ik Ajax nu wel heel erg op het tweede plan zet ga ik gewoon maar in zijn geheel voor Ado den Haag
Je kreeg al trilhandjes?quote:Op vrijdag 6 december 2013 01:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Een vervolg op gister avond, ik heb een nieuwe aansteker.
Ik heb geen recht van spreken aangezien mijn voetbalpakjes openen op mijn kanaalquote:Op vrijdag 6 december 2013 01:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je lijkt wel obsessed met dat filmpje
Niet gelijk een voordeelpakket gekocht?quote:Op vrijdag 6 december 2013 01:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Een vervolg op gister avond, ik heb een nieuwe aansteker.
neequote:Op vrijdag 6 december 2013 01:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Niet gelijk een voordeelpakket gekocht?
biertje mee voor in bed?quote:Op vrijdag 6 december 2013 01:46 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb al 6 wijntjes op. Ga maar naar boven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |