Ja mij ook. Ziet er gaaf uit.quote:
Fluister het de kerstman zijn oren in.quote:
Vorige keer, toen ze in Ierland zat, heb ik een zak paprika geribbeld en Pringles opgestuurd. Was ze vet blij mee.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
de geribbelde is het beste
Ja, gingen ze keer met 3 op reis heenquote:Op donderdag 5 december 2013 23:47 schreef Marco001 het volgende:
[..]
juist, noorderzon is een festoval .
Ik heb er genoeg leren kennen.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hij is weer op de hosseltour
haja, dacht ik eerst ook.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
De vriendin van ezell heeft een killstreak xDxD
Sowieso dat dat wel kan hoorquote:Op donderdag 5 december 2013 23:49 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ik heb er genoeg leren kennen.
Maar zou het wel![]()
![]()
vinden als ik een date met een fokster kan krijgen.
Ik snap dit niet.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
De vriendin van ezell heeft een killstreak xDxD
Nouja, ben bang dat je in dit topic niet meer hoeft te zoekenquote:Op donderdag 5 december 2013 23:49 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ik heb er genoeg leren kennen.
Maar zou het wel![]()
![]()
vinden als ik een date met een fokster kan krijgen.
Want?quote:Op donderdag 5 december 2013 23:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nouja, ben bang dat je in dit topic niet meer hoeft te zoeken
Call of Duty grapje. Als je achter elkaar 4 mensen doodt krijg je een care packagequote:
Ik ga daten met Spatieee.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nouja, ben bang dat je in dit topic niet meer hoeft te zoeken
Ik met sof, crack en appel zijn al bezet, ess ookquote:
En dan Cachie met Tjackie.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik met sof, crack en appel zijn al bezet, ess ook
Er is vast wel een single FOK!ster te vinden toch?quote:Op donderdag 5 december 2013 23:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik met sof, crack en appel zijn al bezet, ess ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |