25dagen niet klaarkomenquote:Op vrijdag 6 december 2013 01:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oh dat niet eens zozeer, tword meer geprikkeld door trillingen etc
Ik had het na mijn vakantie... Toen ook ruim 25 dagen niet klaargekomen trouwens.
Allez, Kan je me dit eens uitleggen?quote:Op vrijdag 6 december 2013 01:03 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Beseffen dat:
- Jij genoeg waarde te bieden hebt aan haar zodat het voor haar puur winnen is om je te neuken. Je pakt niks van haar af, je geeft haar een mooie ervaring.
Dat jij een toevoeging bent op haar leven.quote:Op vrijdag 6 december 2013 01:09 schreef complicate het volgende:
[..]
Allez, Kan je me dit eens uitleggen?
Ja enige wat er gebeurd is stressquote:Op vrijdag 6 december 2013 01:06 schreef complicate het volgende:
[..]
Dus nog eens proberen minder te mastruberen toch?
Je hebt dringend hulp nodig! dit kan niet waar zijn!quote:Op vrijdag 6 december 2013 01:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kan moeilijk (want moraal) in een WC zitten aftrekken.
Ah op die manier.quote:Op vrijdag 6 december 2013 01:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat jij een toevoeging bent op haar leven.
Deze is wat ik had meegemaaktquote:
Als ik met een vrouw ben red ik het ook makkelijk 5 a 6 keer per avond/nacht. Maar in je uppie is het lang niet zo leuk. Het is dat af en toe de druk er even af moet (herkenbaar voor elke man waarschijnlijk).quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:57 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
What?!.. holy shit zo weinig
.
meeste dagen moet ik toch wel 2 tot 3 keer.
en heel af en toe .. ja... 10 x... dat is mijn max...![]()
..
Allez, maar natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 december 2013 01:09 schreef complicate het volgende:
[..]
Allez, Kan je me dit eens uitleggen?
Het meisje leent zich om te gebruiken.... Dat is het meer, dusja als je je zaad kwijt moet primaaaa.quote:Op vrijdag 6 december 2013 01:10 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Ja enige wat er gebeurd is stress..
Ik heb dan ook wel veel meer energie als ik het niet doe, dat viel me wel op.. maar ik heb het 1,5 maand volgehouden maar het maakt niet uit.. ik doe echt gewoon niksik weet ook niet waarom.. ik zit eigenlijk gewoon te wachten totdat een meid uit haar zelf hoi zegt.. en dan vandaar zou ik het overnemen.. of ik word super kieskeurig..
Trouwens ik heb nog een probleempje.. misschien heb jij wat tips aangezien jij bij mij overkomt alsof je all knowing bent op het gebied van liefde
Problem: Als ik voorbij het probleem kom van de eerste stap zetten dat voor mij echt mij main issue is, dan heb ik vaak dat als ik weet dat ik het meisje kan krijgen, ik echt helemaal op haar afknapdan verlies ik mijn interesse echt heel snel omdat ik ze snel kan overhalen om allemaal dingen te doen
.. en dan denk ik altijd.. dan heb ik wat ik wil en dan hoef ik het niet meer
1 keer per week schijnt weinig te zijn...quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:53 schreef complicate het volgende:
[..]
1 keer per week mastruberenwat is niet zoveel dan?
Waarom? Was je dronken en was ze lelijk?quote:Op vrijdag 6 december 2013 01:11 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Deze is wat ik had meegemaakt... ik weet niet waarom maar ik wou gewoon echt die chick weg hebben toen ik klaar was met de daad..
Wat?quote:Op vrijdag 6 december 2013 01:10 schreef complicate het volgende:
[..]
Je hebt dringend hulp nodig! dit kan niet waar zijn!
1 avondje dan is de seks dan toch echt niet goed geweest?quote:Op vrijdag 6 december 2013 01:12 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Allez, maar natuurlijk.
Denken dat seks iets is wat de vrouw ´´geeft´´ aan de man is bullshit. Als ik er maar genoeg aandacht, dates en cadeautjes geef geeft ze me misschien wel seks.
Het is een mooie ervaring die je samen deelt, waar je allebei van geniet. Ookal is het voor 1 avondje.
Ja probeer eens echt te focussen van.. okay een meid die ik lekker vind, gewoon helemaal opgeilen en meenemen en dan gewoon je ding doenquote:Op vrijdag 6 december 2013 01:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het meisje leent zich om te gebruiken.... Dat is het meer, dusja als je je zaad kwijt moet primaaaa.
Punt voor mij is meer dat ik het allebei gewoon los van elkaar wil kunnen trekken, gewoon een keer eens uitgaan met het idee.. ''ik ben geil, ik ga neuken'' klaar.
I don't know... ik was aangeschoten en nee ze was niet lelijk.. maar ik had me ding gedaan dus ik had geen behoefte meer aan haar gezelschap (ze wou gaan knuffelen en al die shit) maar ik heb zoiets dat doe ik alleen als ik een vriendin hebquote:Op vrijdag 6 december 2013 01:13 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Waarom? Was je dronken en was ze lelijk?
1 avondje dan is de seks dan toch echt niet goed geweest?quote:
Als ik mij daarop zou kunnen focussen dan gaat het goed, punt is meer dat ik te weinig vat heb over dit soort dingetjes in mijn leven, voornamelijk omdat ik het te weinig doe denk ik.quote:Op vrijdag 6 december 2013 01:14 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Ja probeer eens echt te focussen van.. okay een meid die ik lekker vind, gewoon helemaal opgeilen en meenemen en dan gewoon je ding doen .. laat ons weten hoe het dit weekend is gegaan!
Ik snap dat niet. Vind het heerlijk om met een meisje in m'n armen wakker te worden.quote:Op vrijdag 6 december 2013 01:15 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
I don't know... ik was aangeschoten en nee ze was niet lelijk.. maar ik had me ding gedaan dus ik had geen behoefte meer aan haar gezelschap (ze wou gaan knuffelen en al die shit) maar ik heb zoiets dat doe ik alleen als ik een vriendin heb.
Ja ik ken een ONS, maar bij mij wilt de gast altijd meer en ik ook ergens en dan leidt dat naar een relatie helaas, maar goed.quote:
Zij is lekker, ik ga haar helemaal opgeilen, meenemen en mijn ding doen.... ..quote:Op vrijdag 6 december 2013 01:14 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Ja probeer eens echt te focussen van.. okay een meid die ik lekker vind, gewoon helemaal opgeilen en meenemen en dan gewoon je ding doen.. laat ons weten hoe het dit weekend is gegaan!
Kom maar langs. Ik ben niet op zoek naar een relatie.quote:Op vrijdag 6 december 2013 01:16 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja ik ken een ONS, maar bij mij wilt de gast altijd meer en ik ook ergens en dan leidt dat naar een relatie helaas, maar goed.
Precies, bijna geen beter gevoel eigenlijk...quote:Op vrijdag 6 december 2013 01:16 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Ik snap dat niet. Vind het heerlijk om met een meisje in m'n armen wakker te worden.
Subtiel.quote:Op vrijdag 6 december 2013 01:18 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Kom maar langs. Ik ben niet op zoek naar een relatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |