Dat klopt... maar als ik niet masturbeer ben ik gewoon echt constant geil.. het is gewoon niet leuk meer :S..quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:45 schreef complicate het volgende:
[..]
Je moet wel oppassen want als je veel mastrubeert dan heb je minder zin om te gaan versieren.
Voor de rest is het wel gezond.
hahaha sorryquote:Op vrijdag 6 december 2013 00:50 schreef complicate het volgende:
[..]
AMAI kon je dat echt niet in een spoiler zetten aub
Dus minder mastruberen hoor, dan heb je extra impuls om te versieren. Soms denk ik ook na mijn tarzan te gebruiken dat ik geen echte piemel nodig heb, maar dat is bullshit want het is echt enorm lekker zenne!quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:51 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Dat klopt... maar als ik niet masturbeer ben ik gewoon echt constant geil.. het is gewoon niet leuk meer :S..
Ik kan vrouwen niet zo goed zien als lustobjecten... Ik denk niet: ''ik ben geil, ik ga een vrouw het bed in praten''quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:51 schreef complicate het volgende:
[..]
Zowiezo minder mastruberen, dan ga je meer spontaan versieren , want meneer heeft dan echt honger
Ga je me geloven als ik zeg dat ik dat niet eens zoveel doe? Een keer per week is genoeg. Ik ga liever voor het echt fysieke contact met een ander...quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:51 schreef complicate het volgende:
[..]
Zowiezo minder mastruberen, dan ga je meer spontaan versieren , want meneer heeft dan echt honger
Nee shoeke dat zeg ik niet, maar zin om een vrouw te ontmoeten is groter wanner je minder mastrubeert.quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik kan vrouwen niet zo goed zien als lustobjecten... Ik denk niet: ''ik ben geil, ik ga een vrouw het bed in praten''
Waarom?quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:53 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee shoeke dat zeg ik niet, maar zin om een vrouw te ontmoeten is groter wanner je minder mastrubeert.
1 keer per week mastruberenquote:Op vrijdag 6 december 2013 00:52 schreef yats het volgende:
[..]
Ga je me geloven als ik zeg dat ik dat niet eens zoveel doe? Een keer per week is genoeg. Ik ga liever voor het echt fysieke contact met een ander...
Enorme testosteron increase de eerste 2 weken dat je niet rukt. Daarna vlakt het langzaam weer naar het normale level.quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waarom?
Dat gaat toch om geiligheid of niet?
Omdat je meer connectie maakt met haar omdat je meer seskueel geprikkeld wordt, maar dat betekent niet dat je met haar moet neuken, maar .....je snapt wat ik bedoel toch?quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waarom?
Dat gaat toch om geiligheid of niet?
What?!quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:52 schreef yats het volgende:
[..]
Ga je me geloven als ik zeg dat ik dat niet eens zoveel doe? Een keer per week is genoeg. Ik ga liever voor het echt fysieke contact met een ander...
Jawel jawel..quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:55 schreef complicate het volgende:
[..]
Omdat je meer connectie maakt met haar omdat je meer seskueel geprikkeld wordt, maar dat betekent niet dat je met haar moet neuken, maar .....je snapt wat ik bedoel toch?
Pff, de 10x, de goeie oude tijd, toen ik nog 15 was.quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:57 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
What?!.. holy shit zo weinig
.
meeste dagen moet ik toch wel 2 tot 3 keer.
en heel af en toe .. ja... 10 x... dat is mijn max...![]()
..
Dat ruik je toch gewoon als manquote:Op vrijdag 6 december 2013 00:57 schreef complicate het volgende:
Overingens is een vrouw gemakkelijker te benaderen tijdens haar ovulatie omdat haar hormonen dan op dat moment echt "hoog" staan. Daarom zijn vrouwen in sommige periodes veel spontaner.
Maar goed je gaat haar niet vragen "hoi, ben je aan het ovuleren"
Oh leukquote:Op vrijdag 6 december 2013 00:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat ruik je toch gewoon als man
10 is té veelquote:Op vrijdag 6 december 2013 00:57 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
What?!.. holy shit zo weinig
.
meeste dagen moet ik toch wel 2 tot 3 keer.
en heel af en toe .. ja... 10 x... dat is mijn max...![]()
..
Mooi zoquote:Op vrijdag 6 december 2013 00:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jawel jawel..
Maar ik probeer te zeggen dat ik er gewoon een probleem mee heb om een meisje te versieren om ermee het bed in te duiken, daar wil ik eigenlijk vanaf.
Stop dan met mastruberen voor een tijdjequote:Op vrijdag 6 december 2013 01:01 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Hahahahah, ik kan er echt niks aan doen.. ik heb echt een vagina nodig
...
Als ik dit lees dan heb ik eenquote:Op vrijdag 6 december 2013 01:00 schreef kingtoppie het volgende:
Nee serieus, ik wil gewoon eigenlijk ordinair een meisje kunnen versieren om er plezier mee te hebben.. Dus gewoon seks hebben en verder gewoon zien wat er gebeurt...
Maar ik hou mezelf tegen om een meisje te versieren omdat ik er een slecht gevoel van krijg om haar alleen maar te versieren om ermee het bed in te duiken.
Hoe kom ik hier van af?
Gewoon een klootzak zijn... geniet van het moment.. en daarna denken fuck het.. Sowieso toen ik me one night stand had gehad wou ik toen ik klaar haar het liefst meteen uit huis werkenquote:Op vrijdag 6 december 2013 01:00 schreef kingtoppie het volgende:
Nee serieus, ik wil gewoon eigenlijk ordinair een meisje kunnen versieren om er plezier mee te hebben.. Dus gewoon seks hebben en verder gewoon zien wat er gebeurt...
Maar ik hou mezelf tegen om een meisje te versieren omdat ik er een slecht gevoel van krijg om haar alleen maar te versieren om ermee het bed in te duiken.
Hoe kom ik hier van af?
Beseffen dat:quote:Op vrijdag 6 december 2013 01:00 schreef kingtoppie het volgende:
Nee serieus, ik wil gewoon eigenlijk ordinair een meisje kunnen versieren
om er plezier mee te hebben.. Dus gewoon seks hebben en verder gewoon zien wat er gebeurt...
Hoe kom ik hier van af?
Lees jij het wel goed eigenlijk?quote:Op vrijdag 6 december 2013 01:03 schreef complicate het volgende:
schatjeeeeuuu watwiewaar?quote:Op vrijdag 6 december 2013 01:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lees jij het wel goed eigenlijk?
Ja, heb het al eens geprobeerd.. maar ik onderneem toch geen actie.. het enige wat er gebeurd is dat ik als een geil schooljongetje van 15 met een stijve rond loop die ik moet verbergen als ik bijvoorbeeld in de bus naar een mooie meid kijkquote:Op vrijdag 6 december 2013 01:02 schreef complicate het volgende:
[..]
Stop dan met mastruberen voor een tijdjeOf toch minder dan.
Ja godverdomme keb een hard time being an asshole.quote:Op vrijdag 6 december 2013 01:03 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Gewoon een klootzak zijn... geniet van het moment.. en daarna denken fuck het.. Sowieso toen ik me one night stand had gehad wou ik toen ik klaar haar het liefst meteen uit huis werken..
De volgende ochtend vroeg opstaan, en dan van ja ik moet me klaar maken je moet snel weg, je mag nog best ontbijten als je wilt, haar weg gewerkt en toen gewoon rustig gaan chillen
.
Dus nog eens proberen minder te mastruberen toch?quote:Op vrijdag 6 december 2013 01:05 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Ja, heb het al eens geprobeerd.. maar ik onderneem toch geen actie.. het enige wat er gebeurd is dat ik als een geil schooljongetje van 15 met een stijve rond loop die ik moet verbergen als ik bijvoorbeeld in de bus naar een mooie meid kijk..
Oh dat niet eens zozeer, tword meer geprikkeld door trillingen etcquote:Op vrijdag 6 december 2013 01:05 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Ja, heb het al eens geprobeerd.. maar ik onderneem toch geen actie.. het enige wat er gebeurd is dat ik als een geil schooljongetje van 15 met een stijve rond loop die ik moet verbergen als ik bijvoorbeeld in de bus naar een mooie meid kijk..
Wat is deze..quote:Op vrijdag 6 december 2013 01:03 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Gewoon een klootzak zijn... geniet van het moment.. en daarna denken fuck het.. Sowieso toen ik me one night stand had gehad wou ik toen ik klaar haar het liefst meteen uit huis werken..
De volgende ochtend vroeg opstaan, en dan van ja ik moet me klaar maken je moet snel weg, je mag nog best ontbijten als je wilt, haar weg gewerkt en toen gewoon rustig gaan chillen
.
25dagen niet klaarkomenquote:Op vrijdag 6 december 2013 01:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oh dat niet eens zozeer, tword meer geprikkeld door trillingen etc
Ik had het na mijn vakantie... Toen ook ruim 25 dagen niet klaargekomen trouwens.
Allez, Kan je me dit eens uitleggen?quote:Op vrijdag 6 december 2013 01:03 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Beseffen dat:
- Jij genoeg waarde te bieden hebt aan haar zodat het voor haar puur winnen is om je te neuken. Je pakt niks van haar af, je geeft haar een mooie ervaring.
Dat jij een toevoeging bent op haar leven.quote:Op vrijdag 6 december 2013 01:09 schreef complicate het volgende:
[..]
Allez, Kan je me dit eens uitleggen?
Ja enige wat er gebeurd is stressquote:Op vrijdag 6 december 2013 01:06 schreef complicate het volgende:
[..]
Dus nog eens proberen minder te mastruberen toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |