abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133968713
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 00:45 schreef complicate het volgende:

[..]

Je moet wel oppassen want als je veel mastrubeert dan heb je minder zin om te gaan versieren.
Voor de rest is het wel gezond.
Dat klopt... maar als ik niet masturbeer ben ik gewoon echt constant geil.. het is gewoon niet leuk meer :S..
Waz met jou!
pi_133968738
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 00:50 schreef complicate het volgende:

[..]

AMAI kon je dat echt niet in een spoiler zetten aub
hahaha sorry _O- zal er de volgende keer aan denken :P.
Waz met jou!
pi_133968743
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 00:51 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Dat klopt... maar als ik niet masturbeer ben ik gewoon echt constant geil.. het is gewoon niet leuk meer :S..
Dus minder mastruberen hoor, dan heb je extra impuls om te versieren. Soms denk ik ook na mijn tarzan te gebruiken dat ik geen echte piemel nodig heb, maar dat is bullshit want het is echt enorm lekker zenne!
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_133968744
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 00:51 schreef complicate het volgende:

[..]

Zowiezo minder mastruberen, dan ga je meer spontaan versieren , want meneer heeft dan echt honger :Y)
Ik kan vrouwen niet zo goed zien als lustobjecten... Ik denk niet: ''ik ben geil, ik ga een vrouw het bed in praten''
Rustig aan.
  vrijdag 6 december 2013 @ 00:52:38 #149
416931 yats
(non) Average Joe
pi_133968751
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 00:51 schreef complicate het volgende:

[..]

Zowiezo minder mastruberen, dan ga je meer spontaan versieren , want meneer heeft dan echt honger :Y)
Ga je me geloven als ik zeg dat ik dat niet eens zoveel doe? Een keer per week is genoeg. Ik ga liever voor het echt fysieke contact met een ander...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_133968771
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 00:52 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik kan vrouwen niet zo goed zien als lustobjecten... Ik denk niet: ''ik ben geil, ik ga een vrouw het bed in praten''
Nee shoeke dat zeg ik niet, maar zin om een vrouw te ontmoeten is groter wanner je minder mastrubeert.
pi_133968778
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 00:53 schreef complicate het volgende:

[..]

Nee shoeke dat zeg ik niet, maar zin om een vrouw te ontmoeten is groter wanner je minder mastrubeert.
Waarom?
Dat gaat toch om geiligheid of niet?
Rustig aan.
pi_133968781
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 00:52 schreef yats het volgende:

[..]

Ga je me geloven als ik zeg dat ik dat niet eens zoveel doe? Een keer per week is genoeg. Ik ga liever voor het echt fysieke contact met een ander...
1 keer per week mastruberen :{ wat is niet zoveel dan?
  vrijdag 6 december 2013 @ 00:55:08 #153
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_133968803
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 00:53 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Waarom?
Enorme testosteron increase de eerste 2 weken dat je niet rukt. Daarna vlakt het langzaam weer naar het normale level.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_133968808
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 00:53 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Waarom?
Omdat je meer connectie maakt met haar omdat je meer seskueel geprikkeld wordt, maar dat betekent niet dat je met haar moet neuken, maar .....je snapt wat ik bedoel toch?
pi_133968861
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 00:52 schreef yats het volgende:

[..]

What?! :P.. holy shit zo weinig :P.

meeste dagen moet ik toch wel 2 tot 3 keer.

en heel af en toe .. ja... 10 x... dat is mijn max... _O- _O-..
Waz met jou!
pi_133968863
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 00:55 schreef complicate het volgende:

[..]

Omdat je meer connectie maakt met haar omdat je meer seskueel geprikkeld wordt, maar dat betekent niet dat je met haar moet neuken, maar .....je snapt wat ik bedoel toch?
Jawel jawel..
Maar ik probeer te zeggen dat ik er gewoon een probleem mee heb om een meisje te versieren om ermee het bed in te duiken, daar wil ik eigenlijk vanaf.
Rustig aan.
pi_133968873
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 00:57 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Pff, de 10x, de goeie oude tijd, toen ik nog 15 was. *;
Rustig aan.
pi_133968876
Overingens is een vrouw gemakkelijker te benaderen tijdens haar ovulatie omdat haar hormonen dan op dat moment echt "hoog" staan. Daarom zijn vrouwen in sommige periodes veel spontaner.
Maar goed je gaat haar niet vragen "hoi, ben je aan het ovuleren" _O-
pi_133968892
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 00:57 schreef complicate het volgende:
Overingens is een vrouw gemakkelijker te benaderen tijdens haar ovulatie omdat haar hormonen dan op dat moment echt "hoog" staan. Daarom zijn vrouwen in sommige periodes veel spontaner.
Maar goed je gaat haar niet vragen "hoi, ben je aan het ovuleren" _O-
Dat ruik je toch gewoon als man c_/
Rustig aan.
pi_133968899
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 00:58 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dat ruik je toch gewoon als man c_/
Oh leuk >:)
pi_133968922
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 00:57 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

10 is té veel :{
pi_133968938
Nee serieus, ik wil gewoon eigenlijk ordinair een meisje kunnen versieren om er plezier mee te hebben.. Dus gewoon seks hebben en verder gewoon zien wat er gebeurt...

Maar ik hou mezelf tegen om een meisje te versieren omdat ik er een slecht gevoel van krijg om haar alleen maar te versieren om ermee het bed in te duiken.

Hoe kom ik hier van af?
Rustig aan.
pi_133968942
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 00:57 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Jawel jawel..
Maar ik probeer te zeggen dat ik er gewoon een probleem mee heb om een meisje te versieren om ermee het bed in te duiken, daar wil ik eigenlijk vanaf.
Mooi zo O+
(die vrouw moet echt wel bijzonder zijn)
pi_133968958
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 00:59 schreef complicate het volgende:

[..]

10 is té veel :{
Hahahahah, ik kan er echt niks aan doen _O-.. ik heb echt een vagina nodig :')...
Waz met jou!
pi_133968976
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 01:01 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Hahahahah, ik kan er echt niks aan doen _O-.. ik heb echt een vagina nodig :')...
Stop dan met mastruberen voor een tijdje :') Of toch minder dan.
pi_133968993
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 01:00 schreef kingtoppie het volgende:
Nee serieus, ik wil gewoon eigenlijk ordinair een meisje kunnen versieren om er plezier mee te hebben.. Dus gewoon seks hebben en verder gewoon zien wat er gebeurt...

Maar ik hou mezelf tegen om een meisje te versieren omdat ik er een slecht gevoel van krijg om haar alleen maar te versieren om ermee het bed in te duiken.

Hoe kom ik hier van af?
Als ik dit lees dan heb ik een :@ gevoel over je.
( i always knew there was something about you)
pi_133968994
quote:

Hoe kom ik hier van af?
Gewoon een klootzak zijn... geniet van het moment.. en daarna denken fuck het.. Sowieso toen ik me one night stand had gehad wou ik toen ik klaar haar het liefst meteen uit huis werken :{w..

De volgende ochtend vroeg opstaan, en dan van ja ik moet me klaar maken je moet snel weg, je mag nog best ontbijten als je wilt :P, haar weg gewerkt en toen gewoon rustig gaan chillen :P.
Waz met jou!
  vrijdag 6 december 2013 @ 01:03:28 #168
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_133969000
quote:
Nee serieus, ik wil gewoon eigenlijk ordinair een meisje kunnen versieren
om er plezier mee te hebben.. Dus gewoon seks hebben en verder gewoon zien wat er gebeurt...

Hoe kom ik hier van af?
Beseffen dat:

- Vrouwen net zo graag seks willen als mannen (al dan niet meer)
- Jij genoeg waarde te bieden hebt aan haar zodat het voor haar puur winnen is om je te neuken. Je pakt niks van haar af, je geeft haar een mooie ervaring.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_133969001
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 01:03 schreef complicate het volgende:

Lees jij het wel goed eigenlijk? _O-
Rustig aan.
pi_133969023
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 01:03 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Lees jij het wel goed eigenlijk? _O-
schatjeeeeuuu watwiewaar?
pi_133969038
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 01:02 schreef complicate het volgende:

[..]

Stop dan met mastruberen voor een tijdje :') Of toch minder dan.
Ja, heb het al eens geprobeerd.. maar ik onderneem toch geen actie.. het enige wat er gebeurd is dat ik als een geil schooljongetje van 15 met een stijve rond loop die ik moet verbergen als ik bijvoorbeeld in de bus naar een mooie meid kijk :')..
Waz met jou!
pi_133969050
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 01:03 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Gewoon een klootzak zijn... geniet van het moment.. en daarna denken fuck het.. Sowieso toen ik me one night stand had gehad wou ik toen ik klaar haar het liefst meteen uit huis werken :{w..

De volgende ochtend vroeg opstaan, en dan van ja ik moet me klaar maken je moet snel weg, je mag nog best ontbijten als je wilt :P, haar weg gewerkt en toen gewoon rustig gaan chillen :P.
Ja godverdomme keb een hard time being an asshole.

En weetje, ik heb een tijdje wel een klein beetje meer naar klootzak geneigd, wat gebeurde er? Ik toonde veel meer interesse in andere mensen!

Hoe komt dat? Nou... Je geeft geen neuk om negatief gezeik, wat blijft er over? Positiviteit, en dat vanuit de mind-set ''krijg de tifus'' :o
Rustig aan.
pi_133969053
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 01:05 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Ja, heb het al eens geprobeerd.. maar ik onderneem toch geen actie.. het enige wat er gebeurd is dat ik als een geil schooljongetje van 15 met een stijve rond loop die ik moet verbergen als ik bijvoorbeeld in de bus naar een mooie meid kijk :')..
Dus nog eens proberen minder te mastruberen toch?
pi_133969067
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 01:05 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Oh dat niet eens zozeer, tword meer geprikkeld door trillingen etc _O-
Ik had het na mijn vakantie... Toen ook ruim 25 dagen niet klaargekomen trouwens.
Rustig aan.
  vrijdag 6 december 2013 @ 01:07:11 #175
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_133969073
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 01:03 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Wat is deze.. :')
pi_133969092
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 december 2013 01:06 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Oh dat niet eens zozeer, tword meer geprikkeld door trillingen etc _O-
Ik had het na mijn vakantie... Toen ook ruim 25 dagen niet klaargekomen trouwens.
25dagen niet klaarkomen :')
pi_133969105
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 01:08 schreef complicate het volgende:

[..]

25dagen niet klaarkomen :')
Kan moeilijk (want moraal) in een WC zitten aftrekken. :')
Rustig aan.
pi_133969115
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 01:03 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Beseffen dat:

- Jij genoeg waarde te bieden hebt aan haar zodat het voor haar puur winnen is om je te neuken. Je pakt niks van haar af, je geeft haar een mooie ervaring.
Allez, Kan je me dit eens uitleggen?
pi_133969121
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 01:09 schreef complicate het volgende:

[..]

Allez, Kan je me dit eens uitleggen?
Dat jij een toevoeging bent op haar leven.
Rustig aan.
pi_133969129
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 01:06 schreef complicate het volgende:

[..]

Dus nog eens proberen minder te mastruberen toch?
Ja enige wat er gebeurd is stress _O-..

Ik heb dan ook wel veel meer energie als ik het niet doe, dat viel me wel op.. maar ik heb het 1,5 maand volgehouden maar het maakt niet uit.. ik doe echt gewoon niks :N ik weet ook niet waarom.. ik zit eigenlijk gewoon te wachten totdat een meid uit haar zelf hoi zegt.. en dan vandaar zou ik het overnemen.. of ik word super kieskeurig..

Trouwens ik heb nog een probleempje.. misschien heb jij wat tips aangezien jij bij mij overkomt alsof je all knowing bent op het gebied van liefde _O-

Problem: Als ik voorbij het probleem kom van de eerste stap zetten dat voor mij echt mij main issue is, dan heb ik vaak dat als ik weet dat ik het meisje kan krijgen, ik echt helemaal op haar afknap ;( dan verlies ik mijn interesse echt heel snel omdat ik ze snel kan overhalen om allemaal dingen te doen :').. en dan denk ik altijd.. dan heb ik wat ik wil en dan hoef ik het niet meer :X
Waz met jou!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')