thanksquote:Op vrijdag 6 december 2013 19:40 schreef Ame_thyst het volgende:
Leuk leuk, nivea is populair onder de posters hier. Leuke tijdlijn mender![]()
kekke setup david.quote:
quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:37 schreef Mender het volgende:
Mijn desk door de jaren heen...
< 2003 :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links m'n nokia 3310Rechts videorecorder
CRT monitor
Kutstoel trouwens
Pc was een single core amd 1,4 GHZ, verdere specs weet ik zo niet meer.
2004:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe kamer. Nieuwe speakers. Betere stoel (maar nog steeds kut)
2006:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw bureau, nieuwe pc (intel 3Ghz). Nieuwe bankBeamer!
![]()
nu:nice Mender! wel echt een workstation die laaste.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
rsiquote:Op vrijdag 6 december 2013 19:43 schreef Ame_thyst het volgende:
in 2004 was mender tijdelijk linkshandig![]()
Gelukkig geen last meer van nu![]()
"Tweakers kan niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele emotionele schade als gevolg van het niet winnen van een van de vette prijzen."![]()
![]()
![]()
views: 341.546 •quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:45 schreef d4v1d het volgende:
"Tweakers kan niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele emotionele schade als gevolg van het niet winnen van een van de vette prijzen."![]()
Schat je kansen niet te hoog in.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
niet geschoten is altijd misquote:Op vrijdag 6 december 2013 19:46 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
views: 341.546 •
Schat je kansen niet te hoog in.![]()
![]()
Ja, ook al een jaar last van maar ja, rust houden zeggen ze dan, gaat nog al moeilijk als je met de pc werkt. Okey ik zou wat minder kunnen gamen, of fokken.quote:![]()
Verdenk overigens mijn Xbox controller ervan, nooit 2 dagen assasins creed moeten doen
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
is dat die gast van communityquote:Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Dat was baasquote:Op vrijdag 6 december 2013 19:21 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
true maar ik heb genoeg aan 2 monitoren voor gaming en dan zou ik de 3de gebruiken voor excell / word oid. en dan is verticaal wel handig. Ziet er ook wel spang uit.
[ afbeelding ]
TJV / Plex / Curlbrah tekkit base![]()
![]()
Jup, is zo'n WII u-sing micquote:Op vrijdag 6 december 2013 19:57 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Tof lampje zo, Jammer van die mic though hangt die daar aan zijn cord ofwat?Vroeger werkte die wel goed, maar nu is het bereik kut, moet hem eigenlijk weghalen.
![]()
quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:14 schreef MineraalWater het volgende:
Zondag nummer van Justin Bieber FT Chance The Rapper. Ben benieuwd..![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: