abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133961069
Fipo :P
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_133968628
Had gisternacht(rond 01:00) de volgende DLC gedownload voor Sleeping Dogs: Het jaar van de Slang,Nightmare In North Point-pack en Drakenmeester pack! En afgelopen zaterdag GTA: Liberty City Stories(gratis)! :P

Maar transactie-overzicht(via http://www.sonyentertainmentnetwork.com/nl-nl/home/) geeft 29/11/2013 & 04/12/2013 aan als download datum. :')

Volgens PSN Store>overzicht gedownload/mijn downloads heb ik toch echt gisteren en afgelopen zaterdag de boel gekocht. _O-
pi_133971293
Het is heel verleidelijk in GTA V voor een kleine ¤33 bij Saturn te kopen

Of zal ik toch wachten op een mogelijke next-gen re-release ;(

Lastige keus..
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_133971513
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2013 08:24 schreef wolfrolf het volgende:
Het is heel verleidelijk in GTA V voor een kleine ¤33 bij Saturn te kopen

Of zal ik toch wachten op een mogelijke next-gen re-release ;(

Lastige keus..
Gewoon voor de PS3 kopen. En als je op een gegeven moment de PS4 hebt, alleen maar pure PS4 games kopen ipv 'mixed-gen'/cross-platform games.
A murky, forgotten land.
pi_133971530
quote:
6s.gif Op vrijdag 6 december 2013 00:47 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Had gisternacht(rond 01:00) de volgende DLC gedownload voor Sleeping Dogs: Het jaar van de Slang,Nightmare In North Point-pack en Drakenmeester pack! En afgelopen zaterdag GTA: Liberty City Stories(gratis)! :P

Maar transactie-overzicht(via http://www.sonyentertainmentnetwork.com/nl-nl/home/) geeft 29/11/2013 & 04/12/2013 aan als download datum. :')

Volgens PSN Store>overzicht gedownload/mijn downloads heb ik toch echt gisteren en afgelopen zaterdag de boel gekocht. _O-
Heb je PS Plus dat je GTA LCS gratis kon downloaden of was dat een foutje bij PSN?
A murky, forgotten land.
pi_133971671
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 08:45 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Heb je PS Plus dat je GTA LCS gratis kon downloaden of was dat een foutje bij PSN?
Ik heb een PS+ abbo van 1 jaar(geldig tot eind februari 2014) :9
pi_134016796
suffe kerstdeals op psn :O
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_134035057
Na vijf jaar trouwe dienst is vandaag mijn ps3 stukgegaan (net GT6 gekocht ;( ). Het spel liep vast en hij herkent nu geen discs meer, het lijkt dus op het bekende defecte laser-probleem. Het is fat 80gb model met 250 gb hdd upgrade.

Omdat ik geen zin heb om hem te (laten) repareren of tweede hands er een te halen, zit ik er aan te denken een super slim (12 gb) te kopen, deze kun je al kopen vanaf ¤150.
Is het dan mogelijk om mn oude hdd er in te doen (het liefst zonder al mn games opnieuw te installeren en mn safegames over te moeten zetten)?
Of is er iemand die het zelfde probleem had en het goedkoop en gemakkelijk heeft opgelost?
pi_134040739
quote:
8s.gif Op zaterdag 7 december 2013 23:51 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Na vijf jaar trouwe dienst is vandaag mijn ps3 stukgegaan (net GT6 gekocht ;( ). Het spel liep vast en hij herkent nu geen discs meer, het lijkt dus op het bekende defecte laser-probleem. Het is fat 80gb model met 250 gb hdd upgrade.

Omdat ik geen zin heb om hem te (laten) repareren of tweede hands er een te halen, zit ik er aan te denken een super slim (12 gb) te kopen, deze kun je al kopen vanaf ¤150.
Is het dan mogelijk om mn oude hdd er in te doen (het liefst zonder al mn games opnieuw te installeren en mn safegames over te moeten zetten)?
Of is er iemand die het zelfde probleem had en het goedkoop en gemakkelijk heeft opgelost?
Die laser lens-probleem kan je toch fiksen?

Ik heb de 40GB Phat model(CECHH01,NTSC versie) sinds medio Januari/2-3 Februari 2010,overkocht van een mede forumlid die woont in Seattle,USA voor $150(plus $100 extra).Ik gebruik het nog steeds trouwens. :9

Vorige jaar april(tijdens paasweekend marathon)had ik dus een defecte laser lens-probleem,pas 3/4 maanden later(Juli/Augustus 2012) werd het gefikst(vanwege het feit dat mijn oudere Indonesische vriend part-time op Schiphol werkt,3 kinderen heeft en ook nog eens andere reparaties doet).

Er moest echter een specifiek nieuwe laser lens besteld worden,om de defecte onderdeel te vervangen.Die van jou is waarschijnlijk een KES-410A volgens Amazon(kijk bij production description),hetzelfde als mijn PS3.

Vorige jaar Juli een 320 GB HDD gekocht om die 40 gig te vervangen,pas 6/7 maanden later (medio Februari j.l) gewisseld.Eerst wel backup gemaakt natuurlijk en een 2e PSN main-account aangemaakt(HK). :P
pi_134042512
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 08:44 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Gewoon voor de PS3 kopen. En als je op een gegeven moment de PS4 hebt, alleen maar pure PS4 games kopen ipv 'mixed-gen'/cross-platform games.
Uiteindelijk toch maar bij Saturn gekocht voor weinig.

Dikke game hoor! Maar grafisch is het toch ECHT niet het near to next gen wat ze ons in trailers voorschotelde.

Ik heb overigens nog nooit eerder een GTA game gehad en/of gespeeld.
pi_134043225
NFS Rivals voor 30 euro in de PSN store
pi_134047609
Voor diegenen die een lange micro USB kabel hebben en met hun Dualshock 4 controller willen gamen op de PS3, hier een lijst met games die wel en niet werken:

http://www.reddit.com/r/P(...)ght_now_lets_create/

GTA 5 werkt dan dus net weer niet :') Verdommes!
pi_134048239
Hallo FOK!ers,

ik ga maandag een ps3 halen (ps4 haal ik pas over jaar/ anderhalf),
Ik wil dan graag de 12gb versie halen en een harde schijf uit een oude laptop halen, de harde schijf werkt met de ps3, alleen is 80gb voldoende? Ik ga GTA V en COD Ghost er bij kopen.

Alvast bedankt!
  zondag 8 december 2013 @ 15:14:38 #15
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_134048929
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 14:50 schreef kimmyking het volgende:
Hallo FOK!ers,

ik ga maandag een ps3 halen (ps4 haal ik pas over jaar/ anderhalf),
Ik wil dan graag de 12gb versie halen en een harde schijf uit een oude laptop halen, de harde schijf werkt met de ps3, alleen is 80gb voldoende? Ik ga GTA V en COD Ghost er bij kopen.

Alvast bedankt!
Ik heb een 80GB HDD maar die zit vaak vol, zeker in combinatie met PS+
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_134048984
quote:
19s.gif Op zondag 8 december 2013 15:14 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik heb een 80GB HDD maar die zit vaak vol, zeker in combinatie met PS+
PS+ neem ik niet, maar ik kan er gemakkelijk GTA V en COD Ghost opzetten? Of zit ie dan al bijna vol?
  zondag 8 december 2013 @ 15:18:03 #17
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_134049001
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 15:17 schreef kimmyking het volgende:

[..]

PS+ neem ik niet, maar ik kan er gemakkelijk GTA V en COD Ghost opzetten? Of zit ie dan al bijna vol?
Ik weet niet hoe groot ze zijn, maar die twee games kunnen vast wel.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_134049410
Heeft er hier iemand een handige turtorial van hoe het bevestigen van een nieuwe hdd tot het installeren van de software?

EDIT: Laat maar al gevonden!

[ Bericht 14% gewijzigd door kimmyking op 08-12-2013 15:46:29 ]
pi_134094824
Playstation Store is offline :(

Ik wilde na een hele tijd weer eens Deus Ex HR spelen (de originele versie, niet de Directors Cut).
Toendertijd heb ik alles van mijn HDD gewist, dus ik wil weer naar de Store om mijn code opnieuw in te voeren (ik heb de Limited Edition met een code voor het Explosive Mission Pack).
Krijg ik een update van de Store, prima. Meteen daarna de melding dat de Store niet bereikbaar is wegens service :(

Ben overigens wel gewoon ingelogd, dat wel.
A murky, forgotten land.
pi_134095175
Toch nu echt besloten dat ik nog voor een PS3 ga. Had de PS4 gekocht, maar toch wel snel weer spijt van aangezien er voorlopig nog geen games uitkomen voor mij

Wil toch nog deze games spelen:

Beyond Two Souls
GTA V
Heavy Rain
Journey
Last of Us
Uncharted serie
En nog wel meer indie titels.

Koop eind 2014 of begin 2015 wel een PS5.
pi_134096342
quote:
17s.gif Op maandag 9 december 2013 21:01 schreef Vault-Boy het volgende:
Toch nu echt besloten dat ik nog voor een PS3 ga. Had de PS4 gekocht, maar toch wel snel weer spijt van aangezien er voorlopig nog geen games uitkomen voor mij

Wil toch nog deze games spelen:

Beyond Two Souls
GTA V
Heavy Rain
Journey
Last of Us
Uncharted serie
En nog wel meer indie titels.

Koop eind 2014 of begin 2015 wel een PS5.
Ik kan Tombraider 2013 ook aanraden :Y
Vandaag uitgespeeld. Mooie game, ook qua sfeer.

En de Resistance serie is ook een erg ondergewaardeerde serie, maar absoluut de moeite waard (al had ik wel veel moeite om me door deel 1 uit 2007 heen te slepen qua graphics).
A murky, forgotten land.
pi_134099053
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 21:26 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

En de Resistance serie is ook een erg ondergewaardeerde serie, maar absoluut de moeite waard (al had ik wel veel moeite om me door deel 1 uit 2007 heen te slepen qua graphics).
Tomb Raider ooit al eens gespeeld, maar vond het toen niet echt heel boeiend. Misschien later weer eens proberen ja.

Maar ik koop hem in eerste instantie puur voor de exclusives :Y

Zo net eentje besteld *O*
  maandag 9 december 2013 @ 22:21:52 #23
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_134099435
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 21:26 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Ik heb tomb raider ook vandaag uitgespeeld! Geniaal wat een toffe setting en sfeer!

Zeker een aanrader ja en ook anders dan de vorige TR games.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  dinsdag 10 december 2013 @ 00:12:39 #24
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_134104450
Binnenkort ook een complete release voor Metal Gear Rising, inclusief alle DLC...

... al zullen ze wederom wel weer niet de originele taal erin stoppen als optie, dus fuck it....
  dinsdag 10 december 2013 @ 00:25:10 #25
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_134104842
http://www.twitch.tv/bartcoah

Ik ben weer aan het streamen! AC BF :)
Je kan me vinden bij de bloemist
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')