Vind het ook altijd beetje vreemd als volwassenen zonder kinderen Sinterklaas vieren inderdaadquote:Op donderdag 5 december 2013 22:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik al niet meer sinds ik 10 ben denk ik
Ja, hij overleed niet meer zodra er minder dan 10 dokters aan zijn bed stonden. In hoeverre dat leven is is de vraag alleen. Maar dat wordt weer dagen lang neppe sentimentele tv dusquote:Op donderdag 5 december 2013 22:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dacht dat het wat beter met hem ging
Mee eensquote:Op donderdag 5 december 2013 22:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind het ook altijd beetje vreemd als volwassenen zonder kinderen Sinterklaas vieren inderdaad
Niet als het misplaatst isquote:Op donderdag 5 december 2013 22:56 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Beetje zelfvertrouwen kan geen kwaad.
Nee precies. Maar bij zo`n man trekken ze ook wat minder snel de stekker eruit lijkt me.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja, hij overleed niet meer zodra er minder dan 10 dokters aan zijn bed stonden. In hoeverre dat leven is is de vraag alleen. Maar dat wordt weer dagen lang neppe sentimentele tv dus
Gewoon aankloten met een gedicht. Je kunt het Sinterklaas noemen maar ook gewoon een traditie op zich. Dat het burgerlijk valt te noemen is een ander verhaal, gelukkig ben ik er niet allergisch voor.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind het ook altijd beetje vreemd als volwassenen zonder kinderen Sinterklaas vieren inderdaad
Oh het heeft niet eens zozeer met burgerlijk te makenquote:Op donderdag 5 december 2013 22:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon aankloten met een gedicht. Je kunt het Sinterklaas noemen maar ook gewoon een traditie op zich. Dat het burgerlijk valt te noemen is een ander verhaal, gelukkig ben ik er niet allergisch voor.
Die arme man lag al tijden op zijn sterfbed.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:59 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben gewoon blij voor die oude man dat ie dood is. Echt waar.
Waarom gaf je die man die je nummer vroeg dan geen kans?quote:Op donderdag 5 december 2013 22:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mensen die net zo 'raar' zijn als ik.
Ja, daarom.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
Die arme man lag al tijden op zijn sterfbed.
Jeetje, nooit geweten.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, je kan daar ook groente en vlees halen.
quote:Op donderdag 5 december 2013 23:00 schreef Fok-it het volgende:
Weet je ook meteen wie Person of the Year 2013 wordt.
Omdat ik mijn nummer niet op straat weggeef misschien? En al helemaal niet aan ventjes die ik een beetje eng vind.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:59 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Waarom gaf je die man die je nummer vroeg dan geen kans?
Paul Walker.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:00 schreef Fok-it het volgende:
Vind het wel wat hebben zolang je maar wat leuks kunt doen met je gedicht en dus met mensen welke je wel echt enigszins kent. Al haak ik af bij surprises.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh het heeft niet eens zozeer met burgerlijk te makenHeb het nooit leuk feest gevonden. Ja als kind natuurlijk wel. Kerst is veel toffer. ook leuker met cadeaus dan sinterklaas met cadeaus.
Niet Snowden?quote:Op donderdag 5 december 2013 23:00 schreef Fok-it het volgende:
Ja, en ik snap dat... maar daardoor maak ik vaak geen vrienden of blijven mensen met het idee dat ik raar ben. Overigens ben ik niet zo hele raar als in gekke dingen doen, maar mensen snappen vaak niet wat ik bedoel ofzoquote:Op donderdag 5 december 2013 22:54 schreef Rodawa het volgende:
[..]
True true, mensen zijn oppervlakkig. Het kost tijd om iemand te waarderen om hoe die persoon echt is.
jij kende mij van hierquote:Op donderdag 5 december 2013 22:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik vond jou meteen aardig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |