Hmm.. weird. Jammer joh, lidlquote:Op donderdag 5 december 2013 22:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vind het altijd een beetje bizar dat alle vrouwen er zou vroeg bijzijn, vooral in vergelijking met de mannen.
[..]
Mja, om nou voor jezelf een hert of lam klaar te gaan maken, rode wijnsaus erbij te maken....te veel moeite.
Ik word vaak misselijk van de spullen van de Lidl. Lijkt alsof er iets inzit waar ik niet tegen kan.
Het valt nog enigszins mee, volgens mij kan het erger. Maar het rommelen kan 'ie niet zo waarderen. Als 'ie nou gewoon bij mij zou komen, zodat ik 'm kon troosten...quote:
Mja, ik ging gewoon met veel oudere mensen (vooral jongens) omquote:Op donderdag 5 december 2013 22:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik durfde toen nog amper tegen meisjes te praten
En dat ze op oudere jongens vallen. Dus een 13-jarige jongen die met een 10-11-jarige seks heeft? Gebeurt pittig weinig volgens mijquote:Op donderdag 5 december 2013 22:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm.. weird. Jammer joh, lidl
Ja.. maar denk dat het bij vrouwen wat meer meespeelt om er bij te horen. Bewust of niet
Verwachtte ook neit echt at het met een 13-jarige jongen wasquote:Op donderdag 5 december 2013 22:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mja, ik ging gewoon met veel oudere mensen (vooral jongens) om. Ik was één van de weinige alternatievelingen in mn dorp en de enige andere waren oudere mensen en dan trek je al gauw naar elkaar toe
.
Gheheehhequote:Op donderdag 5 december 2013 22:21 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Het valt nog enigszins mee, volgens mij kan het erger. Maar het rommelen kan 'ie niet zo waarderen. Als 'ie nou gewoon bij mij zou komen, zodat ik 'm kon troosten...
Zucht.
10-11 is ook nogal jong hequote:Op donderdag 5 december 2013 22:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En dat ze op oudere jongens vallen. Dus een 13-jarige jongen die met een 10-11-jarige seks heeft? Gebeurt pittig weinig volgens mij
En, ging 't?quote:Op donderdag 5 december 2013 22:22 schreef Omdatappel het volgende:
Net gitaar gespeeld. Dat was echt een half jaar geleden ofzo, jeetje.
Ruilen? Jouw Frits tegen mijn Arnold?quote:Op donderdag 5 december 2013 22:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gheheehhe.
Wat doet ie dan eigenlijk?
my pointquote:Op donderdag 5 december 2013 22:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gheheehhe.
Wat doet ie dan eigenlijk?
[..]
10-11 is ook nogal jong he.
12 is toch wel minimale leeftijd ongeveer denk ik. Zullen vast paar jongere zijn maar zelden..
Heb ik wel gehadquote:Op donderdag 5 december 2013 22:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Verwachtte ook neit echt at het met een 13-jarige jongen was
Voor geen meter.quote:
Dat inderdaadquote:Op donderdag 5 december 2013 22:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik durfde toen nog amper tegen meisjes te praten
Hun groente en fruit is wel goed, al heeft de Turk een veel bredere selectie wat dat betreft.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm.. weird. Jammer joh, lidl
Ja.. maar denk dat het bij vrouwen wat meer meespeelt om er bij te horen. Bewust of niet
een 15-jarige met een 12-jarig jochie? Damn, that's newquote:Op donderdag 5 december 2013 22:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heb ik wel gehad. Toen ik 15 was had ik een vriendje van toen 12 (ja echt) en die werd 13. Tenminste, ik kan me echt herinneren dat ie 12 was
.
groetjes aan furdiquote:Op donderdag 5 december 2013 22:23 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Voor geen meter.
Maar moest even een stukje spelen en zingen om Furdi iets te laten horen.
Heet jouw konijn Arnold?! Ik dacht sherlock maar dat zal dan wel die van bloempje. zijnquote:Op donderdag 5 december 2013 22:23 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ruilen? Jouw Frits tegen mijn Arnold?
Zielig in een hoekje zitten mopperen voornamelijk. What's new.
Wel tof dat je dat dan gewoon doetquote:Op donderdag 5 december 2013 22:23 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Voor geen meter.
Maar moest even een stukje spelen en zingen om Furdi iets te laten horen.
Nee, ik heb ook één vriendin die nog maagd is. Boeit ook echt niemand wat.. en terecht. Waaom zou dat wat uitmakenquote:Op donderdag 5 december 2013 22:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat inderdaad
Ik had een meisje om de hoek wonen die ik leuk vond. En iedere keer als ze voorbij fietste en zwaaide, dan hield mijn hoofd op mijn werken.
Of mijn buurmeisje, die verliefd op mij was en dat zei en ik zei: Euh, ok. Ja, ik moet naar huis want we eten vroeg.
Meisjes, keieng man
[..]
Hun groente en fruit is wel goed, al heeft de Turk een veel bredere selectie wat dat betreft.
Ja, misschien wel. In mijn vriendengroep was ik met afstand de eerste, op mijn 16de. Sterker nog, ik ken nog zeker 3 mannen van 27 die maagd zijn. En het boeit niemand wat.
quote:Op donderdag 5 december 2013 22:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
een 15-jarige met een 12-jarig jochie? Damn, that's new
Eerste kerstgala, vroeg een meisje of ze met me wilde dansenquote:Op donderdag 5 december 2013 22:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat inderdaad
Ik had een meisje om de hoek wonen die ik leuk vond. En iedere keer als ze voorbij fietste en zwaaide, dan hield mijn hoofd op mijn werken.
Of mijn buurmeisje, die verliefd op mij was en dat zei en ik zei: Euh, ok. Ja, ik moet naar huis want we eten vroeg.
Meisjes, keieng man
[..]
Hun groente en fruit is wel goed, al heeft de Turk een veel bredere selectie wat dat betreft.
Ja, misschien wel. In mijn vriendengroep was ik met afstand de eerste, op mijn 16de. Sterker nog, ik ken nog zeker 3 mannen van 27 die maagd zijn. En het boeit niemand wat.
Geloof ik wel hoorquote:Op donderdag 5 december 2013 22:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heet jouw konijn Arnold?! Ik dacht sherlock maar dat zal dan wel die van bloempje. zijn.
Nee, wil niet ruilen. Gwhehe, hoe moppert ie dan?! Kan me niet voorstellen wat ie dan doet
[..]
Wel tof dat je dat dan gewoon doet.
[..]
Nee, ik heb ook één vriendin die nog maagd is. Boeit ook echt niemand wat.. en terecht. Waaom zou dat wat uitmaken
[..]. Was een liefje hoor
Sherlock is die van Bloem, ja.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heet jouw konijn Arnold?! Ik dacht sherlock maar dat zal dan wel die van bloempje. zijn.
Nee, wil niet ruilen. Gwhehe, hoe moppert ie dan?! Kan me niet voorstellen wat ie dan doet
Vind het doodeng.quote:[..]
Wel tof dat je dat dan gewoon doet.
Achja, ik denk dat het wel mee valt met hoe gek het was als je ons zagquote:Op donderdag 5 december 2013 22:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Geloof ik wel hoorJe ziet het alleen niet vaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |