Ach, allemaal melodramatisch gelul natuurlijk.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:14 schreef Crack_ het volgende:
Iemand op fb zegt dat Mandela een groot gemis is voor de wereld. Snap dat niet hoor, hij deed de afgelopen vijf jaar al niks meer dus dat gemis is nu toch niet erger.
rtquote:
Nee tuurlijk nietquote:
Tja, dat krijg je nu meteen weer.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:14 schreef Crack_ het volgende:
Iemand op fb zegt dat Mandela een groot gemis is voor de wereld. Snap dat niet hoor, hij deed de afgelopen vijf jaar al niks meer dus dat gemis is nu toch niet erger.
O. Wat is er dan?quote:Op donderdag 5 december 2013 23:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet.
Ik vind het goed dat die man is overleden want zn leven was al lang op.
Oh echt? Ben je daar bang voor?quote:Op donderdag 5 december 2013 23:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, allemaal melodramatisch gelul natuurlijk.
Het zijn voor mij vaak alleen van die momentjes dat ik denk, shit, we gaan allemaal
NEED MORE!quote:Op donderdag 5 december 2013 23:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zelfs met de knuffels die je hebt gekregen?
Als een verre oomquote:Op donderdag 5 december 2013 23:15 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Tja, dat krijg je nu meteen weer.Al die mensen die ook meteen gaan zeggen dat hun hart huilt en hij zoveel voor ze betekent.
Niet bang, meer dat ik denk, ik moet iets zinvols gaan doen met de tijd die ik nog hebquote:
Mn hart huilt, bwhehequote:Op donderdag 5 december 2013 23:15 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Tja, dat krijg je nu meteen weer.Al die mensen die ook meteen gaan zeggen dat hun hart huilt en hij zoveel voor ze betekent.
Same oldquote:
Het is alsof ik een stukje van mezelf ben kwijtgeraakt vandaagquote:
Ohzo, nouja waarom zou dat moetenquote:Op donderdag 5 december 2013 23:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet bang, meer dat ik denk, ik moet iets zinvols gaan doen met de tijd die ik nog heb
Elke Nederlander onder de 50 die dat stelt is sowieso enkel aandachtsgeil en zogenaamd maatschappij kritisch bezig. Mij doet het dan ook echt heel weinig allemaal.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:15 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Om te proberen gelukkig te zijn/wordenquote:Op donderdag 5 december 2013 23:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohzo, nouja waarom zou dat moeten.
quote:
Oh, ja dat is wel goed ja.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Om te proberen gelukkig te zijn/worden
Zooo liefquote:
DIT.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Of mijn ma zit te zeiken dat ik nooit beneden zit of ze zit te zeiken dat ik alleen maar boven zit.
JA WAT WIL JE NOU
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |