SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. quote:El Mundo Deportivo: "De school van Ajax is springlevend. Het is een genot om in het korset van het huidige voetbal teams te zien die trouw blijven aan hun historie. Het is een vrolijke en aantrekkelijke ploeg."quote:El Periódico: "Ajax is een ploeg met jonge jongens die uit dezelfde bron hebben gedronken als de spelers van Barcelona. Ze waren niet alleen oppermachtig in passing en controle van de bal, maar ook in elk individueel duel."SPOILER: Klaassen _0_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Veltman _0_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blind _0_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op naar de volgende driepunter.proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
quote:Op donderdag 5 december 2013 21:13 schreef Afhaalchinees het volgende:
Op naar de volgende CL overwinning![]()
Hoezo niet gewoon weer Hoesen?quote:Op donderdag 5 december 2013 23:44 schreef Smoofie het volgende:
Milan uit met siem in de spits en Bojan erbij?![]()
Liever Bojan in de spitsquote:What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Durf je dat gewoon te zeggen hier?quote:
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Ja maar om Bojan die pas net weer fit is dan gelijk tegen een Milan op te stellen wat volle bak gaat spelen.. Ik weet niet. Neffer tjeens a winning tiemquote:![]()
Ik word toch al uitgekotst hier doordat ik ook liever Siggy zien dan Hoesen .quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Durf je dat gewoon te zeggen hier?AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Bojan heeft véél meer ervaring in dit soort wedstrijden. Hoesen is plan b.quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:09 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Ja maar om Bojan die pas net weer fit is dan gelijk tegen een Milan op te stellen wat volle bak gaat spelen.. Ik weet niet. Neffer tjeens a winning tiemWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Siem in de spits, Bojan op rechts en Siggy (als ie fit is) op de bank. Beide kunnen tegen die tijd toch nog geen 90min spelen dus lekker wisselen die handel.![]()
Dit. Ik zou alleen starten met Schöne op rechts en Bojan wissel.quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:59 schreef Vermecelli het volgende:
Siem in de spits, Bojan op rechts en Siggy (als ie fit is) op de bank. Beide kunnen tegen die tijd toch nog geen 90min spelen dus lekker wisselen die handel.Niets is geheel waar, en zelfs dat niet.![]()
Niks aan de hand. Raiola is zijn zaakwaarnemer en dat is genoeg om zowat iedereen in paniek te krijgen. Heeft een aanbieding voor 3 jaar gekregen en meer is er niet over te melden.quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:58 schreef Cavaliers het volgende:
Gedoe rond Kishna? Vertel eens meer Jordi.![]()
Siem haalt NAC niet eens, die gaat niet starten tegen Milan denk ik. Het belangrijkste is wie er linksback en verdedigende middenvelder gaat spelen.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:44 schreef Smoofie het volgende:
Milan uit met siem in de spits en Bojan erbij?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: