Je ziet het ook bij zijn kin. onderkin is dan weer niet strakgetrokkenquote:Op woensdag 11 december 2013 21:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
écht hehhij heeft ook spleetoogjes nu, is wel errug strakgetrokken heur
Ik kan toch ook een foto van Connie op mijn whatsapp zetten...quote:Op woensdag 11 december 2013 21:25 schreef quirina het volgende:
Lees op Twitter dat iemand ontdekt heeft dat het wel het echte nummer is..
Want Connie d'r foto staat op d'r whatsapp.
Of t waar is weet ik niet want ik hoef d'r niet op whatsapp
Zal ook nog wel gebeuren ... zonde ..quote:Op woensdag 11 december 2013 21:29 schreef Ole het volgende:
[..]
Je ziet het ook bij zijn kin. onderkin is dan weer niet strakgetrokken
eerst dit ff afmaken he dan pas gaat die losquote:Op woensdag 11 december 2013 21:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ze zijn wel lief voor elkaar, ik had nog wel een paas valse grappen van Goor verwacht eigenlijk
over mislukte facelift ofzo...
Ik vind het vooral een beetje snel in elkaar geflanst allemaal.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:33 schreef vencodark het volgende:
Ondanks dat ik het een goed doel vindt en leuk voor die mensen...vindt het ook weer wat overdreven. Die beelden van die afleveringen op de achtergrond bij Gordon's liedje, die zij net lieten zien enzo.
Mêh.
Ach, dat geeft dan weer niet.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:33 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ik vind het vooral een beetje snel in elkaar geflanst allemaal.
quote:Gordon neemt wraak op Connie
© ANP
Aan de vete tussen Gordon en Connie Breukhoven lijkt voorlopig nog geen einde te komen. Zeker niet nu Goor live op tv het 06-nummer van Connie de ether in heeft geslingerd tijdens het benefietgala van hem en Gerard Joling.
Aan het begin van de benefietavond om geld in te zamelen voor het Nationaal Ouderenfonds hield Gordon een verhaal over eenzame ouderen en waarom het zo belangrijk is om te doneren en zei dat er thuis op de bank nog een 'oud vrouwtje' op de bank zat genaamd Connie Breukhoven, waarna hij de kijker opriep haar te bellen en het nummer van Connie voor de zekerheid ook twee keer meldde.
Gordon en Connie leven in onmin met elkaar sinds Connie afzegde voor het benefietgala, waar zij op zou treden met Patricia Paay en Patty Brard. Het heftige telefoongesprek dat daarop volgde tussen Goor en Con bleek door Connie te zijn opgenomen en verscheen de volgende dag in de media.
Lekker voor in de kroegquote:Op woensdag 11 december 2013 21:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dit liedje vind ik wel mooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |