Ik denk dat ze dit verkeerd inschatquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:25 schreef Ole het volgende:
ik heb echt medelijden met haar zeg
Aanstelster
Toen was ze ook al sluw en geslepenquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:29 schreef quirina het volgende:
Oh jee ruzie met Vanessa..
Nou ja zo mooi kan ze niet zingen dus er gaat niks aan verloren
D'r laatste hit komt notabene uit 1982 (jaar kruik)
Die heeft toch geen tieten? Of inmiddels wel?quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:07 schreef quirina het volgende:
Ik vind haar op Paris Hilton lijken in die videoclip
Dat heeft ze niet zelf gedaan zei zequote:Op dinsdag 10 december 2013 22:12 schreef pokkerdepok het volgende:
en dan nog even online zetten, dat gesprek. wat een schijtwijf zeg.
Wat zegt "ze"?quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:49 schreef ikweethetookniet het volgende:
Geer nu bij RTL Late Night![]()
Alles over de ruzie van Goor en de diva's
iemand heeft dat gelijk uit haar huis gestolen? jaja..quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:40 schreef quirina het volgende:
[..]
Dat heeft ze niet zelf gedaan zei ze
Ja, het opgenomen gesprek sprong zo van haar antwoordapparaat op de twitteraccount van Mark van der Linde. Die techniek van tegenwoordig!quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:40 schreef quirina het volgende:
[..]
Dat heeft ze niet zelf gedaan zei ze
twitter:MarcvdLinden twitterde op dinsdag 10-12-2013 om 19:36:05@vic23 @RTLBoulevardnl @Show_nl ja, maar dat is wat anders. Weekend heeft het online geplaatst. Wel met mijn zegen :-) reageer retweet
Er staat toch hierboven dat hij zelf toegeeft dat het via hem door Weekend naar buiten is gebrachtquote:Op woensdag 11 december 2013 00:48 schreef quirina het volgende:
Weekend heeft t gedaan!
Of hij zit het te ontkennen..
Ik weet het niet... Je vraagt iemand om mee te doen en als ze dat dan niet doet scheld je dr verrot... Dat het dan ook nog eens opgenomen is (toeval en hoe?) Dit riekt naar een publiciteitsstunt voor morgen dat iedereen maar kijkt...quote:Op woensdag 11 december 2013 01:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Vies vuil gemeen tyfus secreetGordon heeft wél gelijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |