Ja we komen er aan over tig jaarquote:Op donderdag 5 december 2013 21:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nu maar hopen dat de politiek heeft meegekeken en dat ze stoppen met korten in de zorg.
Ik eerder dan jij natuurlijk ...quote:Op donderdag 5 december 2013 21:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
En als ze niet stoppen met korten dan zijn we gigantisch ''de lul''
Want er is overal gratis geld natuurlijk.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nu maar hopen dat de politiek heeft meegekeken en dat ze stoppen met korten in de zorg.
Nee, maar als je op een plastic zak moet schijten op je 102e jaar dan zou je kunnen zeggen dat erquote:Op dinsdag 10 december 2013 15:15 schreef eriksd het volgende:
[..]
Want er is overal gratis geld natuurlijk.
Het is natuurlijk zielig dat zulke dingen zich voordoen, maar je kunt bij elke groep waar op wordt bezuinigd wel schrijnende voorbeelden vinden. Helaas heeft de overheid ook niet oneindig veel geld, dus ik snap z'n opmerking wel.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, maar als je op een plastic zak moet schijten op je 102e jaar dan zou je kunnen zeggen dat er
iets scheef zit. Als je blind bent en je kan nog thuis wonen, aangezien je je prima kunt redden in huis
(omdat je bijna je hele leven al blind bent) maar je hebt wél af en toe een beetje hulp nodig, zoals
met boodschappen doen en je krijgt gewoon een week geen hulp, dus geen boodschappen, omdat
je vaste hulp op vakantie is en er is geen vervanging, dan zou je óók kunnen denken dat er
iets scheef zit.
Misschien moeten ze het geld beter verdelen.
Als je medicijnen krijgt voor 3 maanden, en je komt er na twee weken achter dat je die medicijnen
niet kunt verdragen dan kan je ze weggooien, Je kan ze wel terugbrengen naar de apotheek, maar
die gooien die medicijnen óók weg. Er is aan de ene kant dus heel veel verspilling en aan de andere
kant héél veel bezuiniging.
Bezuinigd wordt er vooral op personeel, in verzorgingstehuizen bijvoorbeeld,
Pas geleden nog meegemaakt, moeder wordt naar bed gebracht door 2 verzorgsters, moeder
moet eerst nog plassen, wordt op de po-stoel gezet, verzorgsters zeggen, we komen zo terug
want ze moesten Mevr, X nog douchen, die had zich misschien wel ondergescheten, dat weet ik niet.
Ze vergeten mijn moeder van de po stoel te halen, ze heeft geprobeerd lawaai te maken, maar
helaas niemand heeft haar gehoord, ze kon niet bij de telefoon, niet bij haar glas water en om 7 uur 's ochtend werd ze pas gevonden,
Menselijke fout, ja, als je het héél druk hebt kan dit gebeuren, niemand heeft er een drama van
gemaakt, maar ik kan je zeggen dat ik wel kon janken toen ik het hoorde en om héél eerlijk te
zijn heb ik dat ook gedaan.
Dus je [ afbeelding ] is hier volkomen ongepast.
Heb je het programma uberhaupt wel gezien?
Dat zeker!quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:51 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat ik vind dat er wel eens beter gekeken mag worden naar bepaalde uitgaven.
Ik denk het juist wel hoor.....quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat zeker!
Ik hoef geen designbank in de wachtkamer van het ziekenhuis, niemand zit daar op te wachten.
Vreselijk wijf zegquote:
Ik denk dat ze dit verkeerd inschatquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:25 schreef Ole het volgende:
ik heb echt medelijden met haar zeg
Aanstelster
Toen was ze ook al sluw en geslepenquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:29 schreef quirina het volgende:
Oh jee ruzie met Vanessa..
Nou ja zo mooi kan ze niet zingen dus er gaat niks aan verloren
D'r laatste hit komt notabene uit 1982 (jaar kruik)
Die heeft toch geen tieten? Of inmiddels wel?quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:07 schreef quirina het volgende:
Ik vind haar op Paris Hilton lijken in die videoclip
Dat heeft ze niet zelf gedaan zei zequote:Op dinsdag 10 december 2013 22:12 schreef pokkerdepok het volgende:
en dan nog even online zetten, dat gesprek. wat een schijtwijf zeg.
Wat zegt "ze"?quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:49 schreef ikweethetookniet het volgende:
Geer nu bij RTL Late Night![]()
Alles over de ruzie van Goor en de diva's
iemand heeft dat gelijk uit haar huis gestolen? jaja..quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:40 schreef quirina het volgende:
[..]
Dat heeft ze niet zelf gedaan zei ze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |