Heerlijk toch?quote:Op donderdag 5 december 2013 21:09 schreef DjinN het volgende:
Ik kom echt niet meer bij van het lachen hier. Die opmerkingen
Geweldig!quote:
En daarna de rondleiding.quote:
Ik vind het een bronchituslachje... maar toenet bij die mevrouw zonder been maakte hij toch geen grapje eroverquote:Op donderdag 5 december 2013 21:15 schreef Flow3r het volgende:
Ik kijk ook mee, zit me hier te bescheuren![]()
Komt eigenlijk door die lach van Geer
Mevrouw Deen zonder beenquote:Op donderdag 5 december 2013 21:16 schreef maily het volgende:
[..]
Ik vind het een bronchituslachje... maar toenet bij die mevrouw zonder been maakte hij toch geen grapje erover
Ach... zou jij leuk zijn als je op die leeftijd aan je bed gekluisterd bent? Kweetniet....quote:Op donderdag 5 december 2013 21:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik vond dat niet zo;n leuk type om eerlijk te zijn
Nee, verbazingwekkend hoe positief die oudjes nog zijnquote:Op donderdag 5 december 2013 21:19 schreef maily het volgende:
[..]
Ach... zou jij leuk zijn als je op die leeftijd aan je bed gekluisterd bent? Kweetniet....
Ik denk dat het ook geen leuk type was als ze nog kon huppelen, maar misschien vergis ik me welquote:Op donderdag 5 december 2013 21:19 schreef maily het volgende:
[..]
Ach... zou jij leuk zijn als je op die leeftijd aan je bed gekluisterd bent? Kweetniet....
Gelukkig de meesten nog welquote:Op donderdag 5 december 2013 21:20 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Nee, verbazingwekkend hoe positief die oudjes nog zijn
quote:Op donderdag 5 december 2013 21:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook geen leuk type was als ze nog kon huppelen, maar misschien vergis ik me wel
Ja, daar wordt je ook weer niet vrolijk vanquote:Op donderdag 5 december 2013 21:28 schreef maily het volgende:
Geniet er lekker van... in zijn uppie fonduen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |