quote:Op woensdag 11 december 2013 21:52 schreef quirina het volgende:
Oh jee connie gooit nou goor z'n nummer op Twitter
 uiteraard
 uiteraard

tweets zijn opeens weer wegquote:Op woensdag 11 december 2013 21:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik zou niet hoeheb je geen linkje
maar ik geloof je zo ook wel eigenlijk

Kijk nu wordt het pas leukquote:Op woensdag 11 december 2013 21:54 schreef CherryOnTop het volgende:
Wat zou goor zometeen nog verzinnen voor d'r?
 die zal het wel influistert krijgen nu
  die zal het wel influistert krijgen nu   

even kijken of z'n gezicht betrokken is na de pauzequote:Op woensdag 11 december 2013 21:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Kijk nu wordt het pas leukdie zal het wel influistert krijgen nu

Zie ook niets.quote:

Zou dat zijn échte emailadres zijn? Wat sneuquote:Op woensdag 11 december 2013 21:56 schreef Inca het volgende:
Mocht je Gordon ook willen spreken, weg

Misschien telefoontje van haar advocaat,quote:Op woensdag 11 december 2013 21:56 schreef Ole het volgende:
[..]
Zie ook niets.
Con heeft nul berichten
 doe maar niet Con...
  doe maar niet Con...

geen probleemquote:Op woensdag 11 december 2013 21:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ja tuurlijk, straks is het zijn échte emailadres, niet aan gedacht

Lijkt me wel zo slim~!quote:Op woensdag 11 december 2013 21:59 schreef CherryOnTop het volgende:
of ze hebben hem niks ingefluisterd uit angst voor wat hij live op tv zou doen

Ze heeft dat een paar jaar geleden veranderd.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:59 schreef quirina het volgende:
Is t nou Connie of Conny want als de Twitter Connybreukhoven is dan kan ze of zelf d'r naam niet spellen of heel Nederland schrijft d'r naam verkeerd.

Connie volgens mijquote:Op woensdag 11 december 2013 21:59 schreef quirina het volgende:
Is t nou Connie of Conny want als de Twitter Connybreukhoven is dan kan ze of zelf d'r naam niet spellen of heel Nederland schrijft d'r naam verkeerd.
 weet ik niet zeker eigenlijk
  weet ik niet zeker eigenlijk   

kan ook nogquote:Op woensdag 11 december 2013 22:02 schreef quirina het volgende:
Straks is t een neppe Twitter account. Het waren maar twee tweets. Kan ook een lolbroek geweest zijn.

Je moet zoeken op Conny, dan staat het er nogquote:Op woensdag 11 december 2013 22:02 schreef quirina het volgende:
Straks is t een neppe Twitter account. Het waren maar twee tweets. Kan ook een lolbroek geweest zijn.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |